iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door avdwerf Volgens mij klopt dat ook niet helemaal? Ik vul zojuist mijn nummer in (mijne is ook vandaag verstuurd), en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus bij deze, mijn bestelling op 24 juni is ook op weg. Net email van apple gekregen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Yeehaa! 25 juni iPhone 4 16GB Black besteld in de Apple Store UK en sinds vanmiddag "Prepared for shipment"!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm, ook op 25 Juni besteld, maar helaas Not Yet Shipped
Order Date: Jun 25, 2010 at 09:29 AM GMT |
|
|||
|
|||
Wohooo, besteld op 24 juni en nu al shipped!! Bij mij was prepared for shipment overgeslagen, hahha.
|
|
|||
|
|||
hmmm... Een uur geleden stond de delivery date op 14 Juli, en nu opeens op 15 Juli
Meer mensen last van veranderingen in Delivery dates? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Besteld 24 juni en nog steeds Not Yet Shipped! Verwachte delivery date: 14 July!
Hopelijk komt er snel schot in de zaak!!
|
|||
|
|||
Ook bij mij 7-7 geshipped alleen vandaag staat dat de shipment delayed is? Meer mensen last van ?
|
|
|||
|
|||
Ook besteld op 25 juni en nog de status "not yet shipped" estimated shipping 16 juni met shipping method "Merge in Transit GB", omdat ik er zonodig ook een docking station bij moest bestellen. Als me dat maar geen onnodige vertraging op gaat leveren.....
|
|
|||
|
|||
Ik heb 30 juni besteld, vroeg in de avond. En mijn status staat nogsteeds op "Not yet shipped". Wel vreemd dat bestellingen die 5 dagen eerder gedaan zijn nu al verzonden worden terwijl bij mij....
Ships: 21 Jul, 2010 Delivers: 28 Jul, 2010 Dat zou betekenen dat er binnen die 5 dagen ineens 6 dagen vertraging is ontstaan..
Appels met peren vergelijken Laatst gewijzigd door fabulaus; 08-07-10 om 20:39. |
|
|||
|
|||
Zo vreemd is dat niet. Not yet shipped kan soms snel omslaan in Shipped. Doorgaans zie je momenteel dat het overgrote deel met een shippingdatum van 14 juli nu al verstuurd is. Dat betekent een voorsprong van een week. Ik heb de mijne op 29 juni besteld en heb een shipmentdate van 20 juli. Als je de lijn doortrekt zo je kunnen denken dat mijn/jouw telefoon zo ergens begin volgende week op prepared for shipment gaat en vervolgens in de loop van de week wordt verstuurd zodat wij ze (hopelijk) ook een week eerder hebben.
Laatst gewijzigd door supa1; 08-07-10 om 20:47. |
|
||||
|
||||
Nee jij behoort bij de 21 juli shipment.
Die van mij is 22 juli shipment. Het ziet er wel naar uit dat er zo ongeveer 1 week af lijkt te gaan van de levertijd, dus ik ga dat de 4de batch volgende week binnenkomt bij apple. Hopelijk krijg ik dan volgende week woensdag een preparing for shipment update! Edit: haha net te laat |
|
|||
|
|||
Ik sta te popelen! Kan hem goed gebruiken tijdens mijn laffe zomerbaantje
|
|
|||
|
|||
haha, gelukkig ga ik zondag op vakantie dus hopelijk ligt hij op mij te wachten als ik terug kom op 22 juli
|
|
|||
|
|||
Regel jij de shipment vanaf Borderlinx vanaf je vakantie adres of kan je die van te voren al aanvragen/betalen?
|
|
|||
|
|||
Mijn neef in london stuurt hem op als deze bij hem bezorgd wordt. scheelt toch weer een paar tientjes.
ben wel nog op zoek naar een mooie bumper. Had zo een van 1 dollar uit china laten komen maar deze is ook niet de mooiste. De screenprotectors zien er wel goed uit. |
|
|||
|
|||
Er staat bij mij:
Verwachtte bezorgdatum: 15 Jul 2010 Huidige bezorgstatus: Onderweg naar klant- verzending op schema 9 Jul 2010 Wat houd dit in? |
|
|||
|
|||
Dat hij 9 juli gaat aankomen.
|
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|