iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hekimoglu @Forza: Met DHL wel. Zojuist een suite update gehad. Gelijk betaald en laten verzenden. Eens kijken hoe lang dit gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
*zucht*, volgens mij ben ik de enige van 20 juli die nog geen suite update heeft. En ik heb er nog wel 2 liggen die apart verzonden zijn...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iphone/bumpercase
Vanmorgen geescaleerd, omdat de 2x bumpercase, die afgeleverd waren op 21 juli nog steeds niet in mijn suite waren. Vanavond een update, dat deze ook waren aangekomen. Vervolgens direct voor express delivery betaald en nu met spanning afwachten totdat alles verstuurd wordt. Ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone is inmiddels ook in mijn suite, maar ik kan nergens kiezen tussen express en standard delivery. Iemand enig idee hoe en waar ik dit kan wijzigen?
|
|
|||
|
|||
die van mij is verzonden:
3 Departed Facility in Birmingham - UK Birmingham - UK 19:36 2 Processed at Birmingham - UK Birmingham - UK 11:28 1 Shipment picked up Birmingham - UK 11:21 Hopelijk heb ik hem morgen, geen idee hoe lang dit duurt... |
|
|||
|
|||
Blijkbaar hebben ze op mijn iPhone gewacht
3 Vertrokken van DHL vestiging in Birmingham - UK Birmingham - UK 19:36 2 Verwerkt in Birmingham - UK Birmingham - UK 17:10 1 Zending opgehaald Birmingham - UK 16:01 |
|
|||
|
|||
express delivery
Op het moment dat je het overzicht krijgt om te betalen, zie je de keuze tussen de verzendmethodes.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook 2 besteld via BL het ging bij mij zo:
De 15e heeft Apple hem netjes afgeleverd bij BL (in de ochtend) Pas de 21e was hij in mijn suite zichtbaar. Ik heb direct betaald met PayPal en hij stond direct op ''being processed'' Vandaag (de 26e) nog steeds niets veranderd. Ik heb echt zoveel keer met de chat gesproken en ook via de mail. Iedere keer gaan ze bijna op de knieën met dat het ze spijt etc... Sorry hoor maar als je 2000 iPhones binnen krijgt is dat toch niet zo veel??? Bedoel het is veel voor 1 of 2 man,maar ze hebben daar toch wel een ploeg voor? Daarbij is alles wat binnenkomt al ingepakt en hoeft alleen in het systeem gezet te worden en een sticker met adres en barcode er op. DHL of welke andere carrier hoeft het alleen maar op te pikken.Al zou dit dagelijks zijn moet het zelfs geen probleem zijn. Verder denk ik dan,als je het niet aankan geef dan een duidelijke waarschuwing op de frontpagina of bij het aanmaken van nieuwe accounts. Er zijn mensen die niet alle fora afstruinen en alle berichten over de drukte lezen. Eenmaal wanneer Apple je iPhone bij Borderlinx achterlaat kun je niet meer terug en moet je uitzitten. Persoonlijk had ik achteraf liever een weekendje Parijs gedaan en hem zelf gehaald. Het is jammer dat het nu zo moet en je totaal niet anders meer kan. Dus uitzitten uitzitten en met pijn in mn buik misschien de NL launch voorbij mijn eigen iPhone zien langs gaan. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wat de stappen zijn die je kan nemen als Borderlinx het te link maakt?
Bedoel stel dat het gewoon echt asociaal lang gaat duren? De cc met 180 dagen verzekering bellen? Mastercard heeft 180 verzekering voor al je aankopen op de internets tegen,verlies,diefstal,schade.Maar het probleem is denk ik wel dat het paketje gericht aan borderlinx ook ondertekend aangekomen is.Als je het goed bekijkt is het dan niet kwijt of verloren en is de bestelling waar hij moet wezen en houd het op wat verzekeringen betreft.Pas als Borderlinx verzend met een nieuwe verzekering gaat het pakje over in een nieuwe verzend route en bestemming met evt verzekering. Wat moet je dan doen als BL maar niet verzend? |
|
|||
|
|||
Vraag me eigenlijk af hoe het zit met de free case program, aangezien je binnen 30 dagen na aanschaf van de iPhone de case moet bestellen.
Aangezien de totale tijd inclusief borderlinx zo te horen langer dan 30 days is |
|
||||
|
||||
Wie heeft er op 21 juli een verzendopdracht gedaan? Is je verzending al verstuurd? De mijne staat nog steeds op "being processed". BL kon geen datum geven na klacht via e-mail. World Travel Adapter kit is wel in de suite verschenen. 11 dagen te laat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Is je iPhone nog steeds niet verstuurd Channie? :|
Die van mij staat sinds vandaag op being processed (verscheen pas na 6 dagen in mijn suite).. Echt wat een talenten daar bij BL |
|
|||
|
|||
Na contact met een supervisor is de mijne eindelijk vanavond om 22:00 verstuurd. De 15e was hij bij BL bezorgd, de 17 verscheen hij in mijn suite en had ik voor verzenden gekozen. Heeft lang geduurd, maar kan ook wel begrijpen dat ze bij BL niet konden verwachten dat ze zoveel iphones te verwerken zouden krijgen.
|
|
|||
|
|||
Ze probeerde mij gister weer doodleuk wijs te maken dat ze nog bezig waren met de bestellingen van maandag. Toen ik vroeg hoe het kwam dat mensen van dinsdag/woensdag/donderdag allemaal al suite updates hadden gehad, zei ze dat ze die informatie niet beschikbaar had... Zeg dan niks :S
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is gisteravond na ettelijke boze e-mails gisteravond ook eindelijk verzonden door Borderlinx. Trackingnummer van DHL werkt nog niet, zal vanmiddag wel gebeuren. Hoop dat ik 'm morgen in m'n handen heb.
Historie: Mon, Jul 26, 2010 at 21:14 "Your Pod is being shipped" Sat, Jul 17, 2010 at 12:42 betaald via PayPal Sat, Jul 17, 2010 at 12:34 verschenen in Borderlinx suite 16 Jul 2010 10:00:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition. 16 Jul 2010 08:25:36 Milton Keynes Depot Out For Delivery. 16 Jul 2010 07:41:35 Milton Keynes Depot Shipment Received At Destination Depot. 16 Jul 2010 06:28:10 Milton Keynes Depot Out For Delivery. 16 Jul 2010 04:56:05 Milton Keynes Depot Shipment Received At Destination Depot. 15 Jul 2010 15:21:04 Northampton Hub Shipment In Transit. 14 Jul 2010 12:28:12 Arnhem Hub Shipment In Transit. 13 Jul 2010 04:28:13 Hong Kong Shipment In Transit. 13 Jul 2010 03:02:25 Hong Kong Shipment Received At Transit Point. 13 Jul 2010 01:56:00 SZ1 Shipment In Transit. 13 Jul 2010 00:20:27 Shenzhen Shipment In Transit. 12 Jul 2010 23:43:52 Shenzhen Shipment Collected From Sender. Order Date: Jun 24, 2010 at 08:09 AM GMT Laatst gewijzigd door padvinder; 27-07-10 om 10:40. |
|
|||
|
|||
Dat moet zeker lukken! Als je heel veel mazzel hebt, misschien vandaag zelfs al.
|
|
||||
|
||||
Ik ben momenteel op vakantie en zie dit op de DHL site staan:
|
|
||||
|
||||
YES HIJ IS BINNEN! heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat ..... 13 juli bij BL - 20 juli in suite en 25 juli verstuurd met DHL en track and trace na 24 uur zichtbaar en vanmorgen keurig afgeleverd ! maar beetje jammer dat er dan geen dock en bumpercase bij zit de zelfde dag binne gekomen bij BL en nog steeds niet in mijn suite?? das wel lang volgens mij sturen ze eerst de iphones en daarna de ass. en weer lekker verzendkosten rekenen! maar ja iphone 4 in huis "Thats all what matters"
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 21 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 21 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|