iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook de stap maar gezet, besteld bij Apple UK store. Meerdere keren gekeken of BL adres goed stond, nu een week of 3 wachten voordat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook de stap maar gezet, besteld bij Apple UK store.
Meerdere keren gekeken of BL adres goed stond, nu een week of 3 wachten voordat de iPhone in mijn suite verschijnt. Dan nog een week voor versturen. Ik verwacht mijn iPhone 4 eind week 35 in huis (begin september) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar nu maak ik me weer zorgen over de grijpgrage handjes van de dhl... Hebben meer mensen last gehad van dhl-diefstal? En wat doe je er tegen? Edit: Heb op het forum meerdere soortgelijke problemen met dhl gevonden. Dit gaat dan nog over de 3g/3gs. Laatst gewijzigd door hugogrx; 24-07-10 om 12:51. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, da's een uitzondering, ze zijn meestal wat slimmer en halen het niet eens uit hun bus In dat geval beroepen op je creditcard verzekering. Die geldt meestal maar 30 dagen, dus wordt ook ik bloedlink als borderlinx de totale bezorgtijd over de maand heen tilt Dit werkt alleen vanaf moment aankoop bij apple, aangezien je dan het hele bedrag met je creditcard afrekent. Er gaan geen nieuwe 30 dagen in als je de bezorging bij borderlinx met een creditcard afrekent. |
|
|||
|
|||
Net gesproken met Rick, had gevraagd hoelang het nog duurde voordat mijn iPhone wordt verzonden. ( al 8 dagen bij Borderlinx) Heb nu opeens een mail dat hij is verzonden en ook al een track and trace nummer. Beetje vreemd maar je hoort mij niet klagen
|
|
|||
|
|||
Zelfde hier. Vanochtend een mailtje dat 'ie verzonden is. Op de kop af heeft 't een week geduurd vanaf betaling verzendkosten tot de daadwerkelijke verzending. Ik had er voorafgaand ook een (net) klaagmailtje aan gewijd. Even aangegeven dat het voor mensen misschien nog het meest frustrerend was dat de ene z'n verzending met een dag rond krijgt, terwijl een ander een week moet wachten.
|
|
||||
|
||||
Mag ik vragen wat je bron is?
Ik heb een Visa kaart bij ANWB, hierbij zijn de aankopen 180 dagen verzekerd. Ik heb ze een tijdje geleden gebeld over dit specifieke geval (verzending via BL), maar hiervoor ben je dus NIET verzekerd, het is je eigen risico. Voor iedereen met een ANWB card, een mobiele telefoon is via die kaart maar tot € 250,- verzekerd. |
|
|||
|
|||
Bij borderlinx kun je het gewicht zien van de pakketjes en daar waren ze nog netjes 600 gram per stuk dus vol.
Thuis was er 1 600 gram en de ander 200 gram dus leeg. Maarja je neemt die pakketjes aan en ze staan op elkaar als je ze aanneemt en je ziet er niks aan. Dan ga je ze rustig uitpakken en dan is het pakketje leeg... Plankbandje was aan de onderkant met een sleutel doorgesneden. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ter update:
De telefoon is gisteren bij mij geleverd. Hij is echt geweldig Geen problemen gehad met de bezorging met Royal mail airsure. Geleverd binnen 2 dagen. Ik heb enkel wel last van het antenne verhaal dus ik ben blij dat ik een bumper heb besteld. Het knippen van de simkaart was naar enkele malen oefenen geen probleem meer. Besteld op 29 juni |
|
|||
|
|||
Wat betaal je bij hun voor het doorsturen als ik vragen mag?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
uhh was iets van 10 pond ongeveer.
Al met al, als je de mogelijkheid hebt om het via familie, vriend of kennis te laten opsturen zou ik dit zeker doen. Het is goedkoper dan borderlinx en momenteel ook nog sneller aangezien je kennis géén duizenden iphones hoeft te verwerken. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem gister ook besteld via BorderLinx. Ben zeer benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Om herhalende vragen te voorkomen... is het een idee om een korte how to omtrent Borderlinx icm Apple UK in de openingspost te zetten?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus ook een Iphone 4+ bumpercase laten komen via Borderlinx.
Nou is mijn Iphone 4 gister in mijn suite aangekomen maar ik zie nergens die bumpercase staan. Zit deze er nou bij of wordt dit er apart bij gezet? Op UPS wordt er aangegeven dat er 2 pakketjes zijn afgeleverd in mijn suite zeg maar. |
|
|||
|
|||
Vraagje over de bestelling bij Apple Store UK.
Ik heb dus mijn iPhone besteld. Het bedrag is nog niet van mijn kredietkaart gegaan maar is wel "gereserveerd". Nu is dit gereserveerd bedrag 648.95€. Dit komt overeen met 543 £. De iPhone kost "maar" 499 £. Weet iemand wat hier fout loopt?. Er zou maar een bedrag tussen 590-600€ gereserveerd mogen zijn. (afhankelijk van de koers). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door kdhoe; 24-07-10 om 18:05. |
|
|||
|
|||
Weet iemand wat DHL doet als je niet thuis bent en ze de iphone willen afleveren?
|
|
|||
|
|||
Men steekt dan een bewijs in de bus dat er een koerier gepasseerd is! Je kan dan telefonisch contact opnemen enzo verder afspreken met DHL!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes ! |
Er zijn 43 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 43 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|