//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dutran kan wel, maar ik zou me eerder zorgen maken over de beschikbaarheid Mijn levering van 16 juli is net als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1501  
Oud 20-07-10, 15:40
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutran Bekijk bericht
kan wel, maar ik zou me eerder zorgen maken over de beschikbaarheid


Mijn levering van 16 juli is net als vele nog niet in mijn suite.. ik zou hem graag wel deze week willen.
ik ga zowiezo naar london dus kan altijd kijken of ze beschikbaar zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1502  
Oud 20-07-10, 15:40
michel01's schermafbeelding
michel01 michel01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 108
Standaard

Die van mij was de 16e afgeleverd bij BL, zojuist in mijn suite verschenen na 2 "escalaties".
Meteen betaald met CC en hopelijk snel naar DHL.
  #1503  
Oud 20-07-10, 15:58
nickokio nickokio is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chrisn81 Bekijk bericht
Die van mij is aangekomen bij BL de 15de en 16de was het beschikbaar in mijn suite, dadelijk betaald, en nog steeds niet shipped (Being processed) ... Het is een loterij daar op dit moment.
Werkelijk niet te bevatten dan inderdaad...ik wacht al 4 dagen en mag nog leuk 72 uur wachten
  #1504  
Oud 20-07-10, 15:58
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michel01 Bekijk bericht
Die van mij was de 16e afgeleverd bij BL, zojuist in mijn suite verschenen na 2 "escalaties".
Meteen betaald met CC en hopelijk snel naar DHL.
Mijne inderdaad ook, maar dat zonder escalaties

Hopen dat ze hem snel verzenden!

We krijgen nog wel een coupon ter compensatie op onze volgende aankoop via BL. Ze zijn zich er daar prima van bewust dat het te lang duurt maar kunnen de problemen niet onder controle krijgen zo lijkt het.

Laatst gewijzigd door shorty; 20-07-10 om 16:04.
  #1505  
Oud 20-07-10, 16:20
lokiolav lokiolav is offline
• iOS 4.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 59
Standaard

Die mensen bij Borderlinx hebben het gewoon knetterdruk. Die werken echt wel hard hoor. Zij snappen ook wel dat het niet goed is voor het imago. Een beetje meer besef bij de consument zou wat mij betreft geen kwaad kunnen.

Maar goed. Nederlanders blijven over het algemeen een zeikerig volk. Het is nooit goed. Maakt verder niet uit.
  #1506  
Oud 20-07-10, 16:44
forza forza is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Beetje een domme reactie die laatste zin lokiolav.
Het maakt mij niet zozeer uit of ik nou morgen mijn iPhone krijg of overmorgen.
Het gaat mij erom dat Bordelinx reëel moet zijn naar haar klanten en deze niet blij moet maken met valse beloften. Laat ze maar lekker zweten daar!
  #1507  
Oud 20-07-10, 16:50
lokiolav lokiolav is offline
• iOS 4.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 59
Standaard

Romme reactie? Het is geen reactie. Een geconstateerd feit. Nederlanders zijn zeikerds.

Borderlinx had zeker beter kunnen communiceren. Dat mag je ze ook kwalijk nemen. Maar ik begrijp wel dat het allemaal zo lang duurt. Een daarbij komt, ik vraag me af hoeveel iphones er later dan de geschatte dag (door Apple) op hun plek van bestemming aankomen.
  #1508  
Oud 20-07-10, 17:50
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lokiolav Bekijk bericht
Romme reactie? Het is geen reactie. Een geconstateerd feit. Nederlanders zijn zeikerds.

Borderlinx had zeker beter kunnen communiceren. Dat mag je ze ook kwalijk nemen. Maar ik begrijp wel dat het allemaal zo lang duurt. Een daarbij komt, ik vraag me af hoeveel iphones er later dan de geschatte dag (door Apple) op hun plek van bestemming aankomen.
Die geschatte dag van Apple, is de afleverdatum bij Borderlinx. Die klopte. Vervolgens moet je 2 dagen wachten tot je iPhone zichtbaar wordt in je suite. Totaal geen probleem.

Maar als je, zoals ik, nog iets extra's besteld hebt en dit 4 dagen na je iPhone nog steeds niet in je suite zit en Borderlinx reageert NIET meer, dan kan je je toch wel voorstellen dat ik pislink ben.

Het kost toch echt geen 4 dagen (zaterdag en zondag is er ook gewerkt) om 1 doosje in een suite te plaatsen. Dat doosje is notabene tegelijkertijd met de iPhone afgeleverd.

Om dan te stellen dat Nederlanders zeikerds zijn, vind ik een beetje te ver gaan. Ik ben gewoon boos!
  #1509  
Oud 20-07-10, 18:06
ingand ingand is offline
• iOS 10.0.2
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 12
Question Iphone 4 New Castle UK

Kan iemand mij vertellen of ik de Iphone 4 32 GB -via Email - kan bestellen of te reserveren in de Apple store in New Castle??
Ik kan op de betreffende site niet echt een emailadres vinden welke zou corresponderen met de vestiging in New Castle.
Mijn nicht gaat daar namelijk heen eind van deze maand en wil deze graag voor mij meenemen.
  #1510  
Oud 20-07-10, 18:40
tannay tannay is offline
• iOS 4.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard

Eindelijk 1 van mn 2 pakjes handed over tot delivery agent. Nu nog wachten op mijn andere pakje. Being proces sinds 15 juli.
  #1511  
Oud 20-07-10, 19:44
michel01's schermafbeelding
michel01 michel01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 108
Standaard

@lokiolav: in de week t/m 16 juli hebben ze 1600 iphones binnen gekregen, een groot gedeelte hebben ze in die week zelf af kunnen handelen dus laten er in het weekend nog 1200 verwerkt moeten worden.

Stel er werkt 5 man in de hub op za/zo:
1200/5=240 per man
Dat is 120 p/p in een volle werkdag verwerken.
Met in suites plaatsen bedoelen ze heus niet dat ze het pakket fysiek voor jou in een of ander geairconditioned vakje gaan zetten hoor

M.a.w. ze krijgen per dag 1 pallet iphones binnen. Als je een bedrijf bent wat zich alleen maar bezig houdt met doorsturen dan moet je per dag heus wel een palletje kunnen inkloppen...
  #1512  
Oud 20-07-10, 19:51
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Nog maar eens de chat gebruikt:

Citaat:
Chantal Coolsma: Hello
Sam : Welcome to Borderlinx. Thanks for your enquiry. Please allow me a moment while I read your query/question.
Sam : Hi Chantal, how are you today?
Chantal Coolsma: Sad and angry
Sam : I am really sorry for this unfortunate delay and inconvenience.
Your Issue ID for this chat is LTK157065------
Sam : On account of very high inbound iPhone shipments, there is a huge backlog.
Chantal Coolsma: It's a bit weird that my second item isn't in my suite 4 days after my iphone
Sam : I will forward the details again to the Hub team.
Sam : Yes I will see what could be the reason.
Chantal Coolsma: i don't want a coupon code, i just want to have my goods asap
Sam : Yes I do understand your situation. Please allow us some more time to process it asap.
Sam : We are really trying hard but the Hub team is backlogged.
Chantal Coolsma: I understand
Chantal Coolsma: But this is going out of proportion. it's almost a week since delivery
Sam : Yes and to be frank we are having cases over a week now. However we are somewhat helpful with such a volume.
Sam : Hopefully your 2nd shipment is updated soon.
Chantal Coolsma: I hope so
Sam : Is there anything else I may assist you with today?
Chantal Coolsma: No, I just hope my items are both in my suite the latest tomorrow. So I can ship them both in one shipment.
Sam : Yes hoepfully
Sam : Thank you for visiting Borderlinx. Please do not hesitate to contact us if you have any additional queries. We request that you take a moment to complete a short survey that will pop up on your screen when you close this chat window by clicking on the 'close' button above. Thank you.
Sam : Bye1
Chantal Coolsma: bye
Afwachten maar weer... Morgen niet alles in de suite, dan ship ik de iPhone. De rest mogen ze dan op hun kosten versturen op een later tijdstip. Ben het zat!
  #1513  
Oud 20-07-10, 20:20
ron73 ron73 is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Raalte
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Channie Bekijk bericht
Nog maar eens de chat gebruikt:



Afwachten maar weer... Morgen niet alles in de suite, dan ship ik de iPhone. De rest mogen ze dan op hun kosten versturen op een later tijdstip. Ben het zat!
Ik heb vandaag ook mijn iPhone laten versturen. Ik zie wel wat ik met het dock doe. Heb een mail gestuurd dat ze die straks gratis aan me mogen versturen. Enige wat ik bij BL te horen krijg is misschien morgen, schiet ik wat mee op .....
  #1514  
Oud 20-07-10, 20:42
hekimoglu's schermafbeelding
hekimoglu hekimoglu is offline
• iOS 7.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 148
Standaard

haha wat een standaard antwoorden allemaal die je krijgt Chantal..
  #1515  
Oud 20-07-10, 21:28
ym1983 ym1983 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 54
Standaard

Is er iemand die in de 2e week van juli nog een bestelling bij apple store uk online heeft gedaan? Welke data hebben jullie bij Apple account staan?
  #1516  
Oud 20-07-10, 21:41
DeCe DeCe is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ym1983 Bekijk bericht
Is er iemand die in de 2e week van juli nog een bestelling bij apple store uk online heeft gedaan? Welke data hebben jullie bij Apple account staan?
9 juli besteld bij UK apple store:

"How long will my order take?

We estimate your order to be shipped 30 Jul, 2010.
We estimate your order will be delivered to your shipping address
on or before 10 Aug, 2010."
  #1517  
Oud 20-07-10, 21:48
painterceessie painterceessie is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: den haag
Berichten: 23
Standaard

11 juli besteld,shipped 2 augustus,delivered 9 augustus.
  #1518  
Oud 20-07-10, 21:52
fener33 fener33 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 50
Standaard

Nou heb net de gok gewaagd en een iPhone besteld via borderlinx. Had alleen gezeik met mijn nummer hij accepteerde de landcode niet (+44) dus heb ik deze weggelaten.

Hoop niet dat, dat een probleem wordt. Denk niet

En nou hopen dat het toestel bevalt laatste iPhone die ik had was een 3G 16 GB

Laatst gewijzigd door fener33; 20-07-10 om 21:55.
  #1519  
Oud 21-07-10, 07:50
lokiolav lokiolav is offline
• iOS 4.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michel01 Bekijk bericht
@lokiolav: in de week t/m 16 juli hebben ze 1600 iphones binnen gekregen, een groot gedeelte hebben ze in die week zelf af kunnen handelen dus laten er in het weekend nog 1200 verwerkt moeten worden.

Stel er werkt 5 man in de hub op za/zo:
1200/5=240 per man
Dat is 120 p/p in een volle werkdag verwerken.
Met in suites plaatsen bedoelen ze heus niet dat ze het pakket fysiek voor jou in een of ander geairconditioned vakje gaan zetten hoor

M.a.w. ze krijgen per dag 1 pallet iphones binnen. Als je een bedrijf bent wat zich alleen maar bezig houdt met doorsturen dan moet je per dag heus wel een palletje kunnen inkloppen...
Denk je niet dat het een beetje naief is wanneer je ervan uitgaat dat ze alleen maar iphones doen? Het is een bekend bedrijf met hele grote klanten als ebay en amazone. BL heeft momenteel zijn handen vol aan de pallets Iphones, that's for sure, maar er zullen zeker weten ook nog andere orders zijn. Hoeveel? Ik heb geen idee.
  #1520  
Oud 21-07-10, 09:58
michel01's schermafbeelding
michel01 michel01 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 108
Standaard

Het is vakantietijd
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 09:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 21:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 09:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:09.