iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Japie.G Al mensen die vandaag een suite update hebben gehad? Nee. Ik kreeg wel een mailtje van Borderlinx: Dear Rob, We're ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier ben ik het wel mee eens, op mijn vraag vorige pagina 1 antwoord gekregen, daarna verzanden het draadje weer in, mijn suite is nog leeg, mijn bestelling komt morgen, hoe lang duurt het voor mijn bestelling er is.... Terwijl het draadje gaat over informatie over bestellingen in the UK, niet over hoe of wat mbt verzenden, maar ik kan het mis hebben.... Waarvoor mijn excuses
|
|
|||
|
|||
Nog iemand anders het probleem dat de status van de levering bıj TNT blıjft hangen op; Hongkong shıpment ın transıt. ? Dıt ıs al sınds 15 julı zo...
|
|
|||
|
|||
Ter info:
Vrijdag 2 juli iPhone 4 Besteld. eerst met bumper, maar bumper heb ik (ge)canceled. De verwachte verzend datum stond op 23 juli. Hij staat inmiddels bij mij op Shipped! |
|
|||
|
|||
Same here, weet niet of TNT ook op zaterdag werkt, maar de vorige keer duurde het 3 werkdagen voordat hij bij mij vanuit hong-kong in arnhem was. Dan zou de status dus vandaag of morgen moeten worden geupdate op de TNT site.
|
|
|||
|
|||
laten we het hopen dan maar... Ik vraag me dan wel af of de verwachte leverdatum van 20 juli gehaald gaat worden...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
klopt, bıj mij ook. Wordt er van te voren nog eerst gebeld wanneer ze hem kunnen afleveren of ıs dıt niet het geval? Heb hem bij mıjn neef laten afleveren maar dıe werkt smorgens en savonds
|
|
|||
|
|||
Even ter update: Ik heb vandaag een suite update gehad. Zending van 15jul 10:35.
Heb heel veel zitten chatten met die gasten, en na een escalatie hebben ze de boel erbij gezocht en heb ik inmiddels mn suite update. |
|
|||
|
|||
Ik heb net gewoon even gebeld naar TNT express (0800-1234), en ze vertelden me dat hij gewoon de 20ste afgeleverd gaat worden...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Natuurlijk is iedereen heel blij wanneer eindelijk zijn eigen bestelling is bezorgd, en dat mag ook best blijken uit de post |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@supa:
mijn bestelling stond donderdag op 'delayed because of bas weather' en opeens de volgende dag 'arnhem'. volgens mij heeft TNT vandaag een rustdag |
|
|||
|
|||
Ik heb onderstaande status.
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 19 Jul 2010 Links in de kantlijn staan allerlei nummers, maar bij Carrier Tracking Number staat: In transit to final destination - carrier details to be updated shortly. Durf het bijna niet te vragen, maar hoelang verwachten jullie dat het duurt voordat ik een tracking nummer krijg? Laatst gewijzigd door Boontjes; 19-07-10 om 16:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info...ik kon het niet uit eerdere posts halen en het iriteerde dat iedereen statussen voorbij ziet komen en ik tot op heden nog bijna niets.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan btw iedereen vanwie het pakketje op 15 juli bij BL is afgeleverd het kunnen laten weten wanneer hij verstuurd is ? Krijg je daar btw ook een mailtje van of zie je dat alleen als je inlogt op de BL site ? |
|
||||
|
||||
Blijkbaar niet, want die van mij zit al sinds vrijdag vast in Arnhem (terwijl van hong-kong naar Arnhem maar 1 dag duurde)
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|