iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik begin hem nu toch een beetje te knijpen. Mijn iPhone is 15 juli om 10:35 bij BL afgeleverd. Hij staat nog steeds niet in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik begin hem nu toch een beetje te knijpen.
Mijn iPhone is 15 juli om 10:35 bij BL afgeleverd. Hij staat nog steeds niet in mn suite! Ben ik de enige nog van die lichting? Aangezien ze volgens de chat ook dit weekend aan het werk zijn had ik hem inmiddels wel verwacht! Argghh... vervelend dit!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je bent niet alleen. De mijne is er ook nog niet, ook zelfde tijd.
|
|
|||
|
|||
Dat is wel bizar ja, die van mij is om 10:35 LT binnengekomen op 15 juli en stond om 14:05 dag erna op mijn suite. Rare manier van afhandelen daar.
Volgens mij wil je ook niet weten hoe het bedrijf er nu uitziet, volgens mij staat hun hele pand tot de nok toe gevuld met iPhone dozen 15 Jul 2010 10:35:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition. |
|
|||
|
|||
zelfde pallet dan:
15 Jul 2010 10:35:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition. Toch heel raar dat er zo veel verschil in zit. Ik zou er toch van uit gaan dat ze pallet voor pallet afwerken.. Raar vehaal. Nouja, even geduld nog maar aangezien ik niet de enige ben.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
weet iemand toevallig wanneer de ik mijn iPhone kan verwachten als ik vandaag zou bestellen? ik kan nu wel op de website er 1 kopen en dan de levertijd zien en dan misschien annuleren maar ik dacht misschien weet iemand het en dat scheelt nogal wat moeite.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Estimated Shipping: 05 Aug, 2010 Estimated Delivery: 16 Aug, 2010 Daarna nog het traject met borderlinx.... Ik zelf hoop hem voor de 22ste augustus in huis te hebben maar weet niet of dit reeel is.... Wat ik wel raar vind is het grote verschil tussen shipping & delivery... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb in deze bestelling niet alleen een iphone maar ook de travelkit + bumper zitten. Wat ook zou kunnen is dat één van deze drie items de leverdatum enorm opschroeft.... (als apple iedereen gratis bumpers geeft hebben ze denk ik niet genoeg capactiteit...)
|
|
|||
|
|||
Ik had laatst een pakketje uit honkong dat binnen 4 dagen in Nederland was.. Alleen die *** douane moet er dan nog 3 weken over doen voor ze besluiten dat ze toch willen dat je de factuur opstuurt. Terwijl ik notabene de echte waarde had aangegeven.. volgende x gaat er gewoon weer 30$ op
|
|
|||
|
|||
Vraagje..., begrijp ik het goed, dat mensen hem in de apple store UK bestellen?
Ik ga over drie weken naar de UK, en vroeg me af of ik voor de iphone dan ook daadwerkelijk naar een apple store moet... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net gechat met Jason van Borderlinx. Er wordt in Milton Keanes nog hard gewerkt om alle leveringen te verwerken. Mij werd verzekerd dat mijn levering van afgelopen donderdagochtend in mijn suite maandag is bijgewerkt.
|
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd. Mijn WTKA die 14-07 afgeleverd werd, zou maandag ook in mijn suite moeten zitten. Ik hoop het...
|
|
|||
|
|||
Dat hebben Jason, Vivian, Rick enz. mij ook beloofd. Ben benieuwd. Volgens mij is de logistiek daar een zooitje.
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd, afgelopen dinsdag in de suite geplaatst, nog steeds op " being processed"....
Laatst gewijzigd door Midge38; 19-07-10 om 09:14. |
|
|||
|
|||
M'n iPhone is vrijdag eindelijk verzonden door BL. Sinds zaterdagmorgen is m'n DHL status niet meer veranderd. Net als die Obi zaterdagmorgen vanuit Brussel vertrokken. M'n hoop op aflevering morgen begint al te verminderen......
9 Departed Facility in Brussels - Belgium Brussels - Belgium 05:55 |
Er zijn 25 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 25 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|