iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een lopende order bij Apple store Uk met bumper, weet iemand een emailadres waarmee ik ze kan vragen om de bumper gratis te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een lopende order bij Apple store Uk met bumper, weet iemand een emailadres waarmee ik ze kan vragen om de bumper gratis te versturen? (Apple geeft gratis beschermhoes aan kopers iPhone 4 - iPhone - iPhoneclub.nl)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vraagje aan de mensen die alleen een iPhone besteld hebben: welk gewicht werd er genoemd in je suite?
Ik heb een iPhone + World Travel Kit besteld. Volgens UPS 2 doosjes 0.30kg + 0.40kg. In BL suite wordt alleen iPhone genoemd met 0.58kg als gewicht. Weet dus niet zeker of hier nu ook de rest bij zit. Chat met BL wordt je ook niet veel wijzer van. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oh beter, dat hebben ze mij niet verteld!
|
|
|||
|
|||
Mooi, straks naar t-mobile dus voor een duo micro-sim pakketje met 1 adapter!
Mijn iPhone ligt sinds vanochtend 8 uur in het DHL-depot van Rotterdam! Maar goed dat ze niet bezorgen op zaterdag, want ik zit niet op mijn werk vandaag
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mhh ongeduldige gedachtenspeling. Zou het mogelijk zijn dat ik het pakket daar ophaal vandaag ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier ook een kleine chatlog (al gemeld zag ik ,maar toch):
Jaap: Hello Amy: Let me explain you. Whenever we receive any Shipment on your account, we will update that within 24 to 48 hours. As we have lots of Shipments arrived at our hub during these days so it is not possible to update on time. I apologize for that. Jaap: i already thought so.. Jaap: but is your staff working today also? Jaap: Or will it be monday that i can expect an update.. Amy: Usually we are closed on weekends but this time we are open on weekends to clear the backlogs so you can expect the update by today or by tomorrow. Jaap: okay thank you! |
|
|||
|
|||
@ Channie, check. Eigenwijs zoals ik ben 9 min aan de lijn gehangen bij DHL met mooie muzak. Antwoord was alleen als het pakket een keer aangeboden is geweest. Nog 2 dagen geduld dus.....
|
|
||||
|
||||
Ik weet het pand aan de Kyotoweg in 010 zonder navigatie al te vinden. Kom er regelmatig :-P
|
|
|||
|
|||
Vandaag: Zending gearriveerd op DHL-vestiging Amsterdam - Netherlands, The 09:47
It's a nother manic monday...lalala |
|
|||
|
|||
Bij DHL is e.e.a. gewoon netjes verzekerd als je maar wel de originele waarde opgeeft en dat doet Borderlinx dus niets aan de hand.
|
|
||||
|
||||
okee ik ook ff mijn ding kwijt........mijn iphone en bumper en dock liggen nu vanaf dinsdag bij BL en nog niet verschenen in mijn suite ik begin hem nu een beetje te knijpen wel gister voor 4e eenchat sessie gehad en vivian beloofde mij dat het vandaag in mijn suite zou komen??? ik hoop het echt! het kan me niet schelen wanneer ik hem krijg als ik het maar krijg en dat ze niet toevallig mijn pakketje kwijt zij of laten ondersneeuwen in de nieuwe lichting die gister is binnen gekomen phfffff...
I WANT MY IPHONE 4!!!
|
|||
|
|||
Duo microsims in da house! Duo set kost wel geld dus...
|
|
|||
|
|||
Yes, ik heb 'm....
DHL track 'n Trace vanochtend verstuurd vanuit Brussel, gokte erop dat deze naar DHL E'hoven airport zou worden verstuurd (woon in E'hoven). Net even langs deze vestiging gegaan en daar waren ze net de container uit Brussel aan het verwerken... En nu uitpakken, syncen... |
|
|||
|
|||
We have received a new delivery today to your Borderlinx suite
--> Yihaa! Nu vlug betalen en dan heb ik hem volgende week! Heb tot hiertoe nog geen klagen van BL (24uur na delivery@suite) Hopelijk maandag opsturen ...
|
||||
|
||||
na weer een chatsessie kreeg ik weer te horen dat mijn suite as soon as posssible wordt geupdate .... volkomen niet leuk!! ik baal na 4 dagen wil ik wel eens wat horen zeker als ik zie dat sommigen van jullie ( dus mazzelaars , ik gun het jullie hoor ) wel binnen 24 uur wat te horen kregen .....blijf hopen op vandaag en dan maar wachten ....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|