iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever na weer een chatsessie kreeg ik weer te horen dat mijn suite as soon as posssible wordt geupdate .... volkomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel plezier met je iPhone 4.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb uiteindelijk 2 micro-simkaarten gekregen voor 10 ipv 15 euro, omdat de medewerker alleen een envelop kon vinden met 2 micro-simkaarten. Ik weet niet wat ik met de 2e simkaart ga doen, wellicht voor de 3G iPad ofzo? |
|
|||
|
|||
T-Mobile heeft sneaky per 01-07-2010 de prijslijsten aangepast. Ik was vanmorgen bij de T-Mobile shop in Roermond: Een microsimkaart kost tegenwoordig €10,00 in plaats van €5,00. Wat hebben jullie betaald voor de microsim adapter?
|
|
||||
|
||||
10 euro is nu de prijs voor micro-sim + adapter.
|
|
|||
|
|||
Hallo Mensen,
Weet iemand of het ook mogelijk is om een iphone 4 op het vliegveld van Londen te kopen? Heb namelijk een tussenstap van 2 uur op Londen. Alvast bedankt voor jullie moeite. Groet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er hier ook mensen die vandaag wel een product in de suite van BL hebben gekregen? Ik heb vanmiddag maar weer een chatsessie gestart, maar ondanks beloftes is mijn dock nog steeds niet in mijn suite.
|
|
|||
|
|||
jep, ik wel. Hopelijk wordt t snel opgestuurd naar NL
|
|
||||
|
||||
Vanochtend via een chatsessie gevraagd waar mijn World Travel Kit blijft. Kreeg er geen duidelijk antwoord op. Heb de vraag incl screenshots van UPS tracking de vraag gesteld. Het is natuurlijk van de zotte dat beide pakketjes gelijktijdig afgeleverd worden en dat eerst de iPhone zichtbaar wordt, maar geen World Travel Kit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Most likely Apple as usual shipped them in separate packages. Please wait until Monday for the other shipment to be updated to your account. You can then release them together. Thank you. |
|
|||
|
|||
Ik kan weer iemand toevoegen aan de lijst van medewerkers van BL: Vivian. Ook nu weer allerlei beloftes, maar antwoorden geven op vragen, helaas.
Hoe kan het dat sommige pakketjes binnen 24 uur in de suite zijn (en pas na mijn pakketjes bij BL zijn bezorgd) en ik nu al weer ruim 30 uur wacht op mijn 2e pakketje. Waarbij ik ook al 50 uur heb moeten wachten tot mijn eerste binnen was. Het goede nieuws: het wordt zeker morgen ge-update. Jaja, dat heb ik ook pas 3 keer gehoord. En als je dan eindelijk alles in je suite hebt: dan gunnen ze zich nog eens 2-4 dagen voordat je je bestelling eindelijk thuis hebt. Ja, ik zit vol frustratie. Wat een service! |
|
|||
|
|||
Tot nu toe ben ik erg te spreken over Borderlinx. Vrijdag om 12 uur is m'n iPhone volgens TNT afgeleverd bij Borderlinx, vanmiddag even na 12-en (iets meer dan 24 uur later dus) verscheen de iPhone in m'n suite. Natuurlijk meteen doorgestuurd, maar dat zal op z'n vroegst maandag kunnen gebeuren, want de post werkt niet in het weekend.
|
|
|||
|
|||
Whaa!!! Mijn kennis in de UK kan morgen mijn 2x iPhone 4 32GB ophalen! Helemaal blij! (kan ook aan het bier liggen ) Iemand ervaring met het verzenden vanuit de UK naar Nederland? Ik zou het graag verzenden met verzekering!
|
|
|||
|
|||
Grrrr. iPhone kwam donderdagochtend 10:30 bij Borderlinx aan... Nog steeds niet in mijn Suite. Toch vreemd dat ze niet op volgorde van binnenkomst werken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|