iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nano2009 Je zou is 0000XX kunnen proberen ? (dus zonder de spatie) Geprobeerd. Zelfs 0000 xx + huisnummer. Zoals eerder gezegt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Een mail sturen helpt dus ook niet. Hieronder het antwoord dat ik gekregen heb
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Pakketje heb ik naar familie laten sturen maar het gaat mij meer om de kosten want ruim 100 euro kwijt zijn voor 2 telefoontjes vind ik van de zotte. Waar het probleem nu zit is mij nog steeds een raadsel.
|
|
||||
|
||||
Net nog even een livechat gehad met Vivian, zij heeft het over 2 -3 dagen voordat bij BL ontvangen goederen zichtbaar worden op de site.
Helaas, het zij zo. Ze zullen hun best doen daar, daar ga ik vanuit.
|
|||
|
|||
Citaat:
Eerste iPhones waren hier stuk sneller via borderlinx. Ik ga niet klagen marge is volgens mij vrij klein voor hun. Daarbij is het nieuw aannemen van personeel ook niet zo makkelijk denk hierbij aan inwerken, vertrouwen bij werken met producten met hoge waarde etc.. Enige wat je ze kwalijk kunt nemen is dat ze site niet tijdelijk aanpassen zodat er duidelijk wordt aangegeven dat het allemaal wat langer duurt. |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone en dock waren 14-7 bij BL. 16-7 was de telefoon in mijn suite, maar mijn dock niet. Sinds 16-7 verschillende chats gehad en mails gestuurd, waar blijft mijn dock ??? Kreeg helaas alleen maar reacties van: heb geduld, komt allemaal wel binnen een paar dagen. Helaas... het duurde maar..
Ik was het gisteren zo zat dat ik een medewerker heb gevraagd of zijn manager contact met me wil opnemen. Hiervoor een deadline gesteld, geen reactie. Besloten mijn telefoon maar op te laten sturen en de dock, ach dat zou ik wel zien. Vlak daarna een mail van een manager. Die betreurde alles en zou erin duiken. Ik heb gisteravond de manager gemaild dat ik het zat ben en dat mijn iPhone vandaag opgestuurd moest worden (had voor die tijd betaald) en mijn dock (als ze die ooit zouden vinden) gratis verzenden. Nu kreeg ik vanmorgen een mail dat zij haar best zou doen mijn iPhone vandaag te versturen. Vanmiddag een mail dat de iPhone is opgestuurd en mijn dock ook Ze kunnen het wel vinden. Als het goed is komt alles morgen of vrijdag binnen, 9 dagen nadat alles bij BL binnen is gekomen. Uiteindelijk is dit het resultaat van blijven mailen en chatten en zoeken naar iemand die wel beloftes na komt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze verdienen er normaliter blijkbaar al genoeg aan om een heel bedrijf op te runnen, dus als dan tijdelijk meer capaciteit nodig is, dan zou dat de marge niet veel onder druk moeten zetten, en de winst moeten vergroten. Maar goed, mij hoor je niet klagen. In tegenstelling tot een hoop mensen zal het me eerlijk gezegd worst wezen wanneer dat ding een keer in m'n suite verschijnt (ja, hij is al wel afgeleverd). Des te minder iedereen gaat lopen klagen, des te meer tijd ze kunnen besteden om het logistieke proces goed te regelen, en des te sneller het allemaal zal verlopen. Geduld is een schone zaak, laat je voor een keer eens van de goede kant zien |
|
|||
|
|||
kan iemand mij eens zeggen hoe het er nou aan toe gaat met bestellen in de uk
jullie hebben ze online besteld en dan laten versturen naar NL? is het de moeite om daarheen te rijden en er een paar op de kop te tikken of is dat kansloos? als ik het zo lees over dat bestellen is dat ook niet alles volgens mij |
|
||||
|
||||
Vrij kansloos. Levertijd in de Britse Apple stores is circa 4 tot 5 weken.
Ik heb er zelf eentje besteld uit de online store zonder problemen en inmiddels al zonder problemen aangekomen. Ik heb het dan ook niet via BL gedaan, dus dat scheelt.
|
|||
|
|||
welke site heb je hem besteld dan en wat is BL?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sorry, JvP, maar ik denk dat je nog wat huiswerk zult moeten doen...
Begin in deze thread ergens te lezen op blz 45 of zo... ;-) (zal je op weg helpen: Apple UK en BL staat voor Borderlinx) Succes!
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee waar je de iphone kan/moet laten repareren mocht deze defect zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vanuit hier dan weer laten doorsturen naar NL. Heb ik ook gedaan en werkt prima. Levertijd is op het moment ongeveer 2/3 weken. Het nadeel is dat je maximaal 2 Iphone's op 1 adres kan laten bezorgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja sorry dat ik niet eerst alle 60 pagina's heb doorgelezen ik ga me diep schamen bedankt voor de info mag ik ook nog vragen wat Borderlinx is en doet? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- maak BL account aan - bestel Iphone op UK store met BL adres als 'shipping adres' - zorg ervoor dat het 'billing adres' identiek is aan het adres wat gebruikt wordt op je credit card waarmee je de bestelling betaald - Iphone wordt afgeleverd in je 'suite' op het BL adres - Bij BL geef je aan hoe je je Iphone verscheept wilt zien (normaal of express) - BL stuurt de Iphone naar je huis adres, meestal mbv DHL. |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|