iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja,......blijkbaar weer TE vroeg gejuicht. Het pakje is nog niet eens onderweg! Zojuist op de chat met BL: James: Welcome to Borderlinx. Thanks for your ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja,......blijkbaar weer TE vroeg gejuicht. Het pakje is nog niet eens onderweg! Zojuist op de chat met BL:
James: Welcome to Borderlinx. Thanks for your enquiry. Please allow me a moment while I read your query/question. Peter: hi james James: Hello Peter, James: Please wait while I check that for you. James: Due high volume of shipments it is taking little longer time to process. Please be assured it will be processed and shipped out of hub by today. Peter: what? it isn't shipped yet?? Peter: "Shipment handed over to delivery agent" Peter: Tracking #0000000000 James: Unfortunately it is not. James: I have just escalated this to concern team for speed procession. Peter: how can you provide this info?? Peter: Im deeply dissapointed James: Yes. YOur shipment has been processed and AWB # is generated. James: Now only shipping out of the hub is pending. Peter: can you confirm please? James: Yes. Peter: how long does this take, and when will it go out of hub? James: It will be shipped out of the hub by the end of today. Peter: Can you confirm this, James? James: Yes. Peter: Thanks |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als ik nu naar Engeland zou gaan in het vliegtuig, zou ik dan gelijk een Iphone 4 kunnen kopen bij de Apple Store in Engeland? Of moet je er eerst 1 bestellen. Hoe gaat dit in z'n werk voor het ophalen?
|
|
|||
|
|||
Zojuist een mailtje ontvangen op mijn escalatie van afgelopen week: [/SIZE]
Hi Pascal, Welcome to Borderlinx. I am glad to inform you that POD xxxxxx will be shipped via AWB xxxxxxxxxx today. You can track the progress online with DHL. I do regret once again for the delay and inconvenience caused. Best Regards Sam Dus ook hier (weer) niet de belofte nagekomen dat hij gisteren verstuurd zou worden. Misschien een klein kansje om 'm maandagmiddag net voor vertrek naar de vakantie bestemming nog een pakketje te ontvangen. Al schat is zo in dat ik ook dat weer net mis ga lopen zoals de gehele bestelling al een drama is 't blijf echt onverklaarbaar dat mensen spullen die later ontvangen hebben dezelfde dag nog in de suite hun bestelling te zien krijgen, betalen en diezelfde dag nog een verzendbericht krijgen. Terwijl een aantal nog steeds op een verzend bevestiging zitten te wachten. Duidelijk geen FIFO |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij: Invoice Shipment handed over to delivery agent Tracking #xxxxxxxxxx No information available |
|
|||
|
|||
Warempel je zal het niet geloven, misschien heeft mijn klaagzang geholpen. Kreeg net een mail dat mijn pakket "Shipment handed over to delivery agent " nu is. Geen reactie op mijn mail gehad van gisterenavond weer.
Het grappige of juist niet is dat in het onderwerp staat : Your POD is being shipped dus men is er mee bezig. Tracking doet het nog niet, maar dat zal wel een paar uur duren.
iPad 64G Laatst gewijzigd door Sunnyville88; 16-07-10 om 10:47. |
|
||||
|
||||
Volhouden Jongens en Meisjes
En om het wachten nog moeilijker te maken, het is echt een fantastisch apparaat ! Mijn enigste teleurstelling is dat je alle accessoires opnieuw moet aanschaffen voor de iPhone 4 (BMW snap-in kit, Tom Tom GPS houder, dock, en ja zelfs het tasje aan mijn riem ) Jullie zullen allemaal worden beloond, maar probeer je in te houden ten opzichte van BL, ik ben ervan overtuigd dat zij hun uiterste best doen ! Het noemt niet voor niks "iPhone Tsunami" Voor zij die in de eindfase zitten, DHL levert binnen de EU in een dag (behalve op een Zaterdag) Good luck & keep your legs crossed (LoL)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijnes 30 juni besteld (incl bumper) en net 'prepared for shipment'. 5 dagen eerder dan geschat, door apple welteverstaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In de mail die ik kreeg staat dan weer wel wat extra info met een nummer. Website zelf zal wel nog niet bijgewerkt zijn. UPDATE: even F5 gedaan (en opnieuw aangemeld) en jahoor hij is onderweg. Even snel bij DHL gekeken: 1. Shipment picked up Birmingham - UK 9:21 Zou het dan toch gaan gebeuren maandag... happy hapy joy joy... Laatst gewijzigd door bulsing; 16-07-10 om 11:30. |
|
|||
|
|||
vreemd.....ene dag vertraging en toch de volgende dag al in Arnheim
16 Jul 2010 08:26:18 Arnhem Hub Shipment In Transit. 15 Jul 2010 17:00:00 Hong Kong Delay Due To Bad Weather. Recovery Action Underway |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij helaas nog geen verandering....Kan niets anders doen dan hopen en afwachten... |
|
||||
|
||||
James: I would like to inform you that it takes 24 working hours to update in your account.
Chantal: So it could be next week worse case scenario? James: Yes. Chantal: damn. ok thanks James: You are welcome Beetje sneller doorwerken daar in de UK graag! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is juist de willekeur waar je kribbig van word. Ik heb er alle begrip voor dat het verschrikkelijk druk is bij BL en dat daardoor een vertraging ontstaat, maar juist het onverklaarbare van zendingen die veel later binnenkomen eerder vertrekken is zwaar frustererend. Als ze dan ook nog helemaal niks vertellen of laten weten dan ben ik om te spetteren. Zo heb ik dus nog steeds geen idee of antwoord gekregen op de vraag wat nou de oorzaak is geweest van de vertraging. En daar ben ik nou juist zo nieuwsgierig naar. Maakt allemaal niets meer uit, hij is onderweg en ik hoop 'm nog voor maandagmiddag in mijn armen te mogen sluiten |
|
|||
|
|||
eens met PWI, De mijne ligt daar ook en ook ik ben ongeduldig als een klein kind maar ik ben er echt van overtuigd dat ze hard werken bij borderlinx.
|
|
|||
|
|||
Echt waar... bitch slappen die gast van BL.. dat mijn iphone maaris een keer in mijn suite verschijnt... dan pas rust ik tot die tijd.... F5'en for life...!
|
|
|||
|
|||
Ik bewonder je geduld... (en vraagt zichzelf of waarom ik dat niet heb)
|
|
|||
|
|||
Al die F5'ers... Wat is er gebeurd met de CommandR?
|
|
|||
|
|||
Zwaait even!
|
|
|||
|
|||
Das apart, ik vroeg precies hetzelfde, en hij verzekerde mij dat hij vandaag nog in mijn suite zichtbaar zou zijn , ook bij James!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|