iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door hsteensm Hallo, Ik verbaas me over de lange levertijden voor de Iphone 4 waarover wordt gesproken. Ik heb vorige week donderdag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb gereserveerd op 23 Juli, email gehad 1 August met de bevestiging de iphone te ophalen, best snel !
|
|
|||
|
|||
Hier mijn ervaringen, hopelijk hebben jullie er wat aan!
-19 juli bestelling apple UK (verwachte verzenddatum 9aug) -27 juli bestelling bij apple UK opgehaald door TNT -31 juli afgeleverd bij borderlinx -3 aug iphone in Borderlinx suite -... volgt best snel toch? Ging zelf ook wel een beetje van een maand uit.... Laatst gewijzigd door deboer.bas; 03-08-10 om 17:43. |
|
|||
|
|||
Ik heb hiernet een mail gehad dat de mijne opgehaald is door DHL. Ook de 22ste besteld. Stond sinds gisterenavond op "Shipment handed over to delivery agent" en nu is hij ook echt vertrokken. Morgen heb ik hem wss.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn theorie: Normaliter versturen ze het binnen 24u. Ze scannen het artikel in waardoor het in je suite ligt. Hierna, op jouw verzoek, wordt het artikel verzonden. Jouw verzoek wordt volgens het systeem zeer snel verwerkt, maar in de praktijk loopt alles iets minder soepel vanwege het feit dat het zeer druk is. Dus in de praktijk loopt het iets minder snel. Het gezeik is dus waarschijnlijk, naar mijn idee, vanwege een 'fout' in het systeem. Welke eigenlijk geen fout is omdat het waarschijnlijk 'normaal' sneller werkt op deze manier. Of misschien is het wel technisch zeer omslachtig, of prijzig om het op een andere manier te doen, wie weet. Het enige wat vast staat is dat ze hem inscannen als 'verzonden' terwijl DHL het pakket nog moet ophalen. En maak het alsjeblieft niet persoonlijk, dat zegt namelijk meer over jezelf dan over de ander... '' Probeer eerst eens een goed beeld te vormen van de werksituatie bij borderlinx op dit moment. |
|
|||
|
|||
Mijn DHL status is nu:
dinsdag, Augustus 03, 2010 Locatie Tijd Colli 1 Zending opgehaald Birmingham - UK 14:18 Kan iemand mij zeggen hoe lang het nog duurt en wanneer ik 'm kan verwachten? |
|
||||
|
||||
Werk je voor BL ofzo? Ze komen gewoon hun afspraken niet na, ook niet nu we bijna anderhalve maand verder zijn, einde discussie.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat je hem morgen zal hebben. Vanaf DHL gaat het zeer snel. |
|
|||
|
|||
Na de eerste iPhone die ik gekocht heb via de Apple store UK heb ik er nog 2 besteld en later nog 1. Ook een vriend van me heeft via mijn account een iPhone besteld.
Nu kreeg ik een mailtje dat de losse iPhone is gecanceld, vandaag kreeg ik het mailtje dat de 2 tegelijk bestelde iPhones ook zijn gecanceld. Betekent dit dat ik helemaal niet meer aan iPhones kan komen? Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij is de 2e al bijgekomen: 2 Processed at Birmingham - UK Birmingham - UK 16:33 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Net Apple gebeld.. Ik moest de order van de vriend van me cancellen om zelf weer een order te kunnen plaatsen. Direct maar gedaan. Over 2 weken naar Frankrijk.. Kijken of we daar nog iets kunnen regelen! Laatst gewijzigd door fabulaus; 03-08-10 om 19:29. Reden: Antwoord gevonden |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kan je de iphone4 bij de Apple store in Londen ook al gelijk mee krijgen? Weet iemand dat?
En staat er ook op iphoneclub ergens een overzicht hoe je de iPhone online in de uk Apple store kan kopen en wat deze dan inclusief verzenden e.d. Kost?
Waarom kijk je hier? ga Mn posts eens lezen! Laatst gewijzigd door dj_ko; 03-08-10 om 19:49. |
|
|||
|
|||
Heb het helemaal gehad met de leveringsproblemen en geen zin om ruim 2 maanden te wachten, of de hoofdprijs te betalen dus vanmiddag maar een iPhone 4 32GB besteld bij de UK Apple store. Verwachte shippings datum 24 augustus en dan via Borderlinx naar huis. Het zou moeten lukken om die voor 1 september in ontvangst te nemen. Met SimOnly abonnement van KPN erbij gaat deze jongen heerlijk genieten van een mooi stukje techniek.
Laatst gewijzigd door jomavi; 03-08-10 om 19:50. Reden: Iets vergeten |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je maakt eerst een account aan via bordelinx, en vervolgens laat je dan de iPhone bezorgen op het borderlinx adres die je hebt aangemaakt? Wat ben je dan ongeveer kwijt voor een 16gb? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor een 16GB betaal je 499 pond tegen de koers op het moment van betalen plus de bezorgkosten, te betalen aan Borderlinx van ongeveer 30 euro. Fluitje van een cent. |
|
|||
|
|||
Ik heb 'm opgehaald bij DHL! Wow, wat een machtig mooi stukje techniek. iTunes is er nu nog even druk mee, maar ik ga zo helemaal los
In de categorie onbelangrijke details, maar leuk om te weten: Bij mij zat er wel zo'n sim-priktooltje bij... 21 juli: besteld bij apple UK 29 juli: afgeleverd bij BL 1 aug: zichtbaar in suite + verzendkosten betaald (paypal) 2 aug: POD is being shipped 2 aug: DHL-status 'Zending informatie ontvangen' 2 aug: DHL-status 'Zending opgehaald' 3 aug: iPhone ontvangen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|