iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat de levertijd van Apple op dit moment in de UK niet zo heel lang is... zoals ik al zei was dat bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik denk dat de levertijd van Apple op dit moment in de UK niet zo heel lang is... zoals ik al zei was dat bij mij nog geen week... en ik denk dat je bij BL een beetje geluk moet hebben...
Zou best kunnen dat ik mijn iphone al na 2 weken na bestelling heb volgens mij... Maar die optie van je neef is toch prima? dan heb je hem misschien ook al binnen 2 weken.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zijn er trouwens mensen met een i4 met een scherp technisch oog? Zo ja; is 't mogelijk dat jullie eens even de randen van het scherm (lees: glas) kunnen bekijken. Tussen de rand van 't glas en het toestel zit als 't goed is ruimte.
En zijn er toevallig mensen met een screenprotector die kunnen zien of deze ook de randen (lees: geul) overlapt/bedekt? Zo ja; welk merk ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@ Kleine Jan, als het traject van bestelling tot levering vanuit de UK op 2 a 2,5 week ligt, dan kies ik liever voor die optie Hoeft mn neef zich ook niet te haasten vanuit werk om de reservering op te halen of "toevallig" thuis te zijn op het moment dat hij verstuurd wordt. Maar als het dus een maand of langer duurt vanuit de UK, dan zal ik mijn neef even moeten gaan motiveren
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb van te voren ook even naar Rabobank gebeld, waar mn Mastercard van is, ik ben gratis verzekerd als het niet aan zou komen dus ik maak me nergens zorgen om. |
|
|||
|
|||
Als ik de trend 'n beetje goed gevolgd heb de laatste dagen verscheept apple je telefoon ongeveer na 2 weken, ze zijn dus goed bezig. Drie weken is een leadtime die ze voor elke bestelling aanhouden.
|
|
|||
|
|||
lijkt me wel riskante bedoeling, mensen met goede ervaringen hier?
|
|
|||
|
|||
euhm..iets meer verheldering? Wat lijkt je riskant? Telefoon bestellen in de UK? Zoja, lees dan even gewoon het topic door dan zie hoeveel mensen er goede ervaringen mee hebben (uitgezonderd het lange wachten op Borderlinx)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Citaat:
|
|
||||
|
||||
Al een paar keer een chat gehad met Borderlinx over de achterstanden etc etc.
"mijn" iphone ligt daar sinds gisteren, ze verwachten een suite update na het weekend. Nog steeds erg druk maar achterstanden worden ingelopen momenteel. |
|
|||
|
|||
Probeer je eens in te leven in hun werksituatie op dit moment. Ik kan me voorstellen dat ze het ENORM druk hebben, aangezien hun personeelsbestand ingecalculeerd is op de vaste stroom van goederen. Ene dag is er niks aan de hand, werk je rustig en schijnt het zonnetje. Dan, de volgende dag, krijg je ineens 2000 nieuwe bestellingen binnen. Succes!
Dat ze het op deze manier oplossen en het feit dat ze, als ik het mij goed herinner, maandag als deadline hebben om weer op schema te zitten; mijn respect. Daarnaast lijkt het er ook op dat ze accuraat en zorgvuldig te werk gaan, aangezien ik de eerste werkelijke klacht over borderlinx en een i4 bestelling nog moet tegenkomen. En ik kan je vertellen; een fout is snel gemaakt als je met zo veel bestellingen bezig bent, waar weer werkdruk bij komt kijken, wat weer voor stress zorgt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb nog niks van Apple ofzo gehoord over het billing adres, dus dat zal wel goedkomen. M'n CC is al jaren bekend daar |
|
|||
|
|||
Billing adres hoeft niet hetzelfde te zijn als het adres van je CC. Ik had de CC van m'n pa gebruikt, maar bij billing adres mijn naam ingevoerd. Apple gebeld; geen probleem. Visa gebeld; bedrag was al geaccodeerd. =)
Bedrag wordt alleen nog niet afgeschreven totdat Apple overgaat tot verschepen. Volgens de berichten hier op het forum. |
|
|||
|
|||
Ik heb het hele forum doorgezocht, maar ik kon geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag.
Hebben jullie wel eens meegemaakt dat wanneer je 2 iphones hebt besteld bij Apple en netjes worden afgeleverd bij BL, dat de 2 doosje op verschillende tijden opduiken in je BL suite. Dus 1 voor 1 (eentje 's ochtend, 1 's middags) Ik dacht bijna dat er 1 gestolen was. Ik verwacht na deze 2 iphones nog 2 iphones, is het goedkoper om er 4 tegelijk te sturen, of is 2x 2 net zo duur. De total cost calculator is daar niet duidelijk in. En de belangrijkste vraag. Heeft iemand al een Offer Code, of korting code ontvangen van BL voor het lange wachten en wil iemand deze met mij delen? Mag ook dmv PB |
|
||||
|
||||
4 gelijk op laten sturen in 1 doos lijkt me best riskant....
|
|
|||
|
|||
Die worden pas verstrekt als de achterstand weggewerkt is. Kan nog wel een maand duren is mij verteld.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hehe die van mij is eindelijk verzonden, helaas wel via de China omweg.
Verwachte leverdatum 5 augustus. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 42 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 42 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|