iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Ik begrijp niet dat als onderstaande in de apple order details staat met daaronder een trackingnummer dat ik dan nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Finally Afgeleverd bij BL, nu verder wachten op BL
14 Jul 2010 08:45:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition. 14 Jul 2010 07:08:10 Milton Keynes Depot Out For Delivery. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, inderdaad afwachten, er valt niets van te zeggen. Voor je het weet rijden ze eerst 3 rondjes om hongkong, om vervolgens in arnhem nog even rustig de tijd te nemen |
|
|||
|
|||
Citaat:
14 Jul 2010 08:45:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition. 14 Jul 2010 07:08:12 Milton Keynes Depot Out For Delivery. Hoop dat 'ie snel in de suite gestopt wordt |
|
|||
|
|||
Denk het ook,als het maar bij die 3 rondjes blijft he.
Wil hem ook zo graag hier hebben. Geduld,jammer heb geen geduld |
|
|||
|
|||
Ik heb gisterenmiddag BL opdracht gegeven om het te versturen en betaald met Paypal, staat nog steeds "being processed" op hun site. Ik hoop echt dat ze hem vandaag versturen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe lang moet je ongeveer wachten tot je kan tracken? Speel het een rol op welke site van dhl je zoekt? (co.uk, be,...) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb gisteren om 10.30 be boel in gang gezet, maar het blijft maar op 'being processed' staan. 'k voel de bui al weer hangen, dat hij ook vandaag wéér niet de deur uit gaat... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op hun website staten ze toch écht dat wanneer je voor 12:00 uur opdracht tot verzending hebt gegeven, dat je zending diezelfde dag nog word verzonden... We wachten gewoon nog ff af vandaag.....F5 toest inmiddels versleten op keyboard. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zo te zien is BL met cc betalingen een stuk sneller
|
|
|||
|
|||
nooooo
14 Jul 2010 11:11:10 Llantrisant Receiver Not Home. Follow Up Action Underway. die stomme familie van me wacht niet eens ff op een pakketje zou de follow up dezelfde dag kunnen zijn of kan ik fluiten naar de gedachte me iphone 4 voor het weekend binnen te hebben? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
He XYTRAS, hoelang duurde het voordat Borderlinx jou een mail had gestuurd nadat het pakketje bij hun was afgeleverd? En hoelang duurde het voordat Borderlinx jou pakketje verstuurde na je betaling? Zo heb ik ongeveer een verwachting |
|
|||
|
|||
Zie m'n post van hier wat hoger.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Alle aangezien je in de mobistar centers overal het antwoord krijgt dat hij maar eind augustus verkrijgbaar gaat zijn vandaag ene bestel in de uk.
Geschatte leveringsdatim is 4 augustus. Komt hij nu toch vroeger kan ik nog annuleren he. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|