iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) vraagje aan iemand die 2 iphones besteld heeft. wat zijn de dimensies van de doos waar de iphones inzaten. het gewicht ben ik al achter, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraagje aan iemand die 2 iphones besteld heeft. wat zijn de dimensies van de doos waar de iphones inzaten. het gewicht ben ik al achter, deze is namelijk 0,8kg. voor verzending met DHL heb ik de exacte afmetingen nodig om de prijs in te schatten
alvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lijkt wel heel snel te gaan! zal morgen wel zoals ze zelf al aangaven in MILTON KEYNES aankomen en als BL een beetje meewerkt....
Details:- 14 Jul 2010, 12:33, Arnhem Hub, SHIPMENT IN TRANSIT. Details:- 13 Jul 2010, 04:28, Hong Kong, SHIPMENT IN TRANSIT. Details:- 13 Jul 2010, 03:02, Hong Kong, SHIPMENT RECEIVED AT TRANSIT POINT. Details:- 13 Jul 2010, 01:56, SZ1, SHIPMENT IN TRANSIT. Details:- 13 Jul 2010, 00:15, Shenzhen, SHIPMENT IN TRANSIT. Details:- 12 Jul 2010, 23:43, Shenzhen, SHIPMENT COLLECTED FROM SENDER. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die van mij is 4 dagen eerder "collected" in Shenzhen en staat nu nog steeds in Arnhem :-(. Of de tracker loopt enorm achter, of er gaat iets fout, of ze verzamelen verschillende shipment om ze in 1x richting de UK te sturen. Geen idee hoe en/of wat. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het waren 2 doosjes aan elkaar getaped. LxBxH: 19,5x13x18 cm Het gewicht was trouwens 1,2 kg. |
|
|||
|
|||
Helaas nog steeds geen update van BL sinds gisterochtend
Dadelijk tillen ze alles over het weekend heen, en maandag ga ik op vakantie... voel je'm aankomen? mijn geduld is OP! ik slaap er gewoon slecht van. (of komt dat door de warmte?..) |
|
|||
|
|||
Uh zonder iPhone 4 op vakantie dus?
Ik denk dat ze het heel druk hebben momenteel, maar dat is voor ons geen excuus. Ik kijk wel heel vaak op BL-site .. valt wel op zo.
|
|||
|
|||
Heb net een klacht gemaild naar 'csrep@borderlinx.com' en escalatie laten maken door de chat agent 'Shane'
Dat ik moet wachten is jammer maar het word heel erg vervelend als mensen hier (zoals XYTRASV) op dit forum en mijn collega hun spullen later zien aankomen in de suite en dan nog eerder hun pakket onderweg naar nederlands hebben. Ze kwamen de spullen van mij collega gisterenmiddag aan in de suite, na 's morgen te zijn afgeleverd bij BL. Vandaag had hij al een mailtje dat het onderweg was.... Zoals vele hier is hij sinds gisterenochtend niet meer vanaf 'being processed' geweest. En van de chat agent word je ook niet wijzer. Enkel maar 'many' dit 'huge' dat 'apologize' hier en 'sorry for the delay' daar... |
|
|||
|
|||
iPhone 4.1? Gaat dit over de iPhones die nu onderweg zijn? Heeft iemand al een iPhone vast gehouden die rond 9 juli is verzonden?
Geruchten over nieuwe lichting iPhone 4 met coating - iPhone - iPhoneclub.nl YouTube - iPhone 4 REVIEW / RECEPTION ISSUE SOLVED ON SECOND SHIPMENT IPHONES?!!? 7/12/2010 |
|
|||
|
|||
Jongens,nu niet dramatisch gaan doen over het aantal streepjes bereik,ik heb ook nog een nexus one en ook die geeft vaak 0 of 1 streepje,maar alles werkt naar behoren.
De iphone 4 zal gewoon heel goed zijn. Tweede lichting,laat mij niet lachen. Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
volgens mij hebben ze daar duizenden iphones per dag. Geef ze een beetje respijt. Dan is hij er toch een paar dagen later. En dan? |
|
|||
|
|||
Vind ik ook,wat maakt die paar dagen nu uit.
Zei ik dat. |
|
||||
|
||||
stelletje ongeduldige mensen hier
Die van mij zit sinds gisteren nog vast in HongKong -_-. Hopelijk komt hij vanavond nog richting Arnhem, anders ben ik bang dat het 3 dagen gaat duren voordat hij Hong Kong verlaat |
|
|||
|
|||
Heel simpel. Als het voor andere ook kan (die notabene later aangekomen zijn en nu al verstuurd zijn !!!) dan moet er iets goed fout gaan daar.
En als ik dan vraag om een verklaring dan krijg je alleen standaard antwoorden. Ik heb er helemaal geen problemen mee als iets later komt dan gepland, maar ik word ongeduldig en geirriteerd als ik links en recht ingehaald word zonder aantoonbare reden en helemaal door het uitblijven van communicatie. Als het inderdaad zo druk is dan moeten toch alle zendingen later zijn... Heb net toch wel even heel erg stoom af moeten blazen. stukje uit de chat van vanmiddag: (gisteren tijdens andere chatsessie gevraagd of de betaling was binnengekomen. Ja was het antwoord. Zelf de tijd kon hij noemen. Volgens mij doen ze maar wat daar... [FONT=Verdana][FONT=Verdana][FONT=Verdana]Rick : [/FONT]Please wait while I check that for you.[/FONT] [FONT=Verdana][FONT=Verdana]Rick : [/FONT]thanks for waiting![/FONT] [FONT=Verdana][FONT=Verdana]Rick : [/FONT]Sorry for delay reply.[/FONT] [FONT=Verdana][FONT=Verdana]Rick : [/FONT]This is to inform you that the payment made by you could not be successful so now you need to make payment and release it to be shipped out.[/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [/FONT] |
|
|||
|
|||
Ik tel tot 10 ..... alleen maar excuses maar geen actie bij BL op dit moment.
|
|
|||
|
|||
14 Jul 2010* 15:08:00* Llantrisant* Shipment Delivered In Good Condition.*
14 Jul 2010* 11:11:10* Llantrisant* Receiver Not Home. Follow Up Action Underway.* 14 Jul 2010* 06:34:47* Llantrisant* Out For Delivery.* 14 Jul 2010* 06:32:55* Llantrisant* Shipment Received At Destination Depot.* 13 Jul 2010* 16:04:07* Northampton Hub* Shipment In Transit.* 12 Jul 2010* 14:37:36* Arnhem Hub* Shipment In Transit.* 10 Jul 2010* 12:06:07* Hong Kong* Shipment In Transit.* 10 Jul 2010* 08:38:08* Hong Kong* Shipment In Transit.* 10 Jul 2010* 05:36:20* Hong Kong* Shipment Received At Transit Point.* 10 Jul 2010* 01:13:00* SZ1* Shipment In Transit.* 10 Jul 2010* 01:05:26* Shenzhen* Shipment In Transit.* 09 Jul 2010* 23:32:09* Shenzhen* Shipment Collected From Sender.* Voor de volledigheid me hele lijst... Nu nog ff door laten sturen |
|
|||
|
|||
Goed nieuws,krijg gewoon net een mailtje dat mijn foon morgen afgeleverd gaat worden.
Op 30 juni besteld,en morgen in huis,Toppieeeeee. |
|
|||
|
|||
..... (toppie voor je! veel plezier alvast!) ...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ervaar hetzelfde dus ook zojuist een mailtje gestuurd naat Borderlinx: Dear Borderlinx, I’m contacting you as for the following issue: I’m aware that your company has to deal with extreme business due to iPhone 4 packages. Though I noticed that a couple of people from the same batch -where their package even arrived LATER In their suites-, where shipped out SOONER. This I highly uncomfortable and would like to receive an explanation for this. My Delivery status is still: “Being Processed” since yesterday morning. In addition: Your website also states that the package would ship the SAME DAY when payment is received before noon: My payment for “express shipping” was due yesterday (Juli 13th) at 11:09 Dutch time, 10:09 UK time. Still: “Being Processed”. I hope to hear back from you soon, and hopefully see my status change in “shipped” later today. Regards, Peter Eggink Account number: xxxx-xxxx |
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|