iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Prepared for Shipment Ships: Delivers on June 24th Heb je besteld mbv Borderlinx??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoppatee!
Prepared for Shipment Ships: Delivers on June 24th Ook via borderlinx! Heel relaxt! |
|
|||
|
|||
Weet iemand of de stekker hetzelfde zal zijn als die van de vorige iPhones?
Ook ik krijg er 1 uit engeland, en heb nog een stekker liggen van een oude iPhone. Dus kan ik dat stekkertje eraf schuiven op op de engelse schuiven? Als de USB hetzelfde is kan natuurlijk ook gewoon mijn complete stekker gebruiken toch? |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die de iphone laten versturen door famillie of vrienden:
Hoe laten jullie hem verzenden? Welke koerier? Wat zijn de kosten? Is dit verzekerd? Transporttijd? Ikzelf dacht aan Royal Mail. Duurt een dag of 2 en kost rond de 14 pond. Helaas geld de vergoeding dan niet voor telefoons... Iemand tips voor een goede en niet te dure verzending? |
|
||||
|
||||
Ik heb geen idee, ik laat het mn familie uitzoeken. Ik heb iig aangeraden om een koerier te nemen die ook pakketjes aan huis afhaalt. Wel zo gemakkelijk.
14 pond is trouwens wel een mooie prijs. Ik heb ze volgens mij nog niet zo goedkoop gezien bij andere koeriers. |
|
||||
|
||||
In de nieuwe lichting iPhone 3GS zaten geen adapters meer met afneembare duckheads. Dus ik verwacht hetzelfde bij de iPhone 4.
Op de Amerikaanse Apple site staat dat deze adapter erin zit : Apple USB Power Adapter - Apple Store (U.S.) Ik verwacht dat bij de Britse iPhone deze erbij zit: Apple USB Power Adapter - Apple Store (U.K.) Anders gewoon een converter kopen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het toeval wil dat ik nog wel de complete stekker heb, waar de usb in kan Dat moet lukken lijkt me toch? |
|
|||
|
|||
Ook de mijne is prepared for shipment gegaan borderlinx
|
|
||||
|
||||
Ja kan prima
|
|
|||
|
|||
mijn order status staat nog steeds stil, maar met nog morgen te gaan maak ik me voorlopig geen zorgen.
Ik laat het pakketje trouwens ook naar me borderlinx suite sturen |
|
|||
|
|||
Nou zou zomaar kunnen want die van mij staat in een keer weer terug op 'Not Yet shipped'...
|
|
|||
|
|||
HAHA en t was jullie auto? waar zagen jullie dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ps hier nog altijd "not yet shipped" delivers on june 24th
pre-order iphone 4 16gb in uk... Laatst gewijzigd door laurensd; 23-06-10 om 00:48. |
|
|||
|
|||
Shipped status vanmorgen !! (Borderlinx) Gaat het dan toch gebeuren....?
|
|
|||
|
|||
Order dispatched! Scheelt me weer een slapeloze nacht!
|
|
|||
|
|||
Hey jongens ik heb een mailtje gekregen net in het engels. Waarin wordt gestuurd naar hun site. Mail is van iemand uit frankrijk denk ik eindigd met .fr
Het bedrijf is in china, de iPhone 4 16gb is 554 euro en 32gb is 655 ofzo, is dit te vertrouwen? |
|
|||
|
|||
Wat denk je nou zelf ?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|