//

iPhone 4 pre-order in UK

iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij komt gewoon naar Nederland dus je krijgt geen problemen met de douane als je hem nog gesealed in je koffer laat? Zou 2 iPhone's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest Europa
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-06-10, 08:28
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard

Hij komt gewoon naar Nederland dus je krijgt geen problemen met de douane als je hem nog gesealed in je koffer laat? Zou 2 iPhone's dan ook geen probleem zijn? wil hem namelijk vandaag bestellen...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-06-10, 08:38
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je blijft binnen EU en daar is een vrij verkeer van goederen.
  #23  
Oud 18-06-10, 08:45
stefaaaan stefaaaan is offline
• iOS 11.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 253
Standaard

Mooi zo. Dan ga ik hem bestellen. Bedankt voor jullie reacties
  #24  
Oud 18-06-10, 10:42
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Domme vraag misschien maar hebben jullie bij 'billing adress' jullie echte adres ingevuld of ook dat van borderlinx ??
  #25  
Oud 18-06-10, 10:44
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Uiteraard je eigen adres. Anders kloppen de gegevens met je VISA kaart niet meer.
  #26  
Oud 18-06-10, 10:45
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

ook ik heb een order lopen in de UK via borderlinx.
tot nu toe niet gecancelled
@Wim, billing adres is je adres gekoppeld aan je apple id, bij mij is het mijn huidige adres in nederland
  #27  
Oud 18-06-10, 10:45
laurensd laurensd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

echte adres... anders wordt de creditcard zeker niet geaccepteerd
__________________
pre-order iphone 4 16gb in uk...
  #28  
Oud 18-06-10, 11:18
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensd Bekijk bericht
echte adres... anders wordt de creditcard zeker niet geaccepteerd
Dat weet je zeker?
Ik heb het toestel namelijk naar kennissen in Frankrijk laten sturen. Voorzover alles goed natuurlijk. Ik heb echter wel de creditcard van mijn vader gebruikt. Het billing adres staat echter op mijn adres.

Verwachten jullie dat dit afgeketst gaat worden en moet ik mijn billing adres zsm aanpassen op het adres van mijn vader of gaat dit wel goed en kan ik het bij problemen later nog aanpassen (en de leverdatum van 24 juni moet natuurlijk blijven staan?)
  #29  
Oud 18-06-10, 11:20
laurensd laurensd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Zolang order niet gecancelled wordt is er geen probleem. Kzou niets veranderen. Je kan altijd Bellen naar Apple support om te vragen of het order geaccepteerd werd.
  #30  
Oud 18-06-10, 11:23
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Ik heb net het billing adres toch maar veranderd ...
  #31  
Oud 18-06-10, 11:40
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Zojuist dan toch maar even contact gehad met Apple. Aardige vrouw aan de telefoon. Zij raadde me aan het in eerste instantie zo te laten staan. Ik kon het wel aanpassen maar dan moest de order eerst geannuleerd worden en dat leek haar ook niet zo'n heel slim idee ivm de langere levertijden momenteel haha.

Nu maar hopen dat alles goed gaat, ik geen slapende honden heb wakker gemaakt en ik mijn nieuwe iPhone gewoon de 24e krijg. Bedankt voor jullie tips/reactie

Edit: lees net hierboven dat het billing adres toch gewoon zonder consequenties aangepast kan worden... raar :X
  #32  
Oud 18-06-10, 12:53
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht
Zojuist dan toch maar even contact gehad met Apple. Aardige vrouw aan de telefoon. Zij raadde me aan het in eerste instantie zo te laten staan. Ik kon het wel aanpassen maar dan moest de order eerst geannuleerd worden en dat leek haar ook niet zo'n heel slim idee ivm de langere levertijden momenteel haha.

Nu maar hopen dat alles goed gaat, ik geen slapende honden heb wakker gemaakt en ik mijn nieuwe iPhone gewoon de 24e krijg. Bedankt voor jullie tips/reactie

Edit: lees net hierboven dat het billing adres toch gewoon zonder consequenties aangepast kan worden... raar :X
Ik zie in mijn account informatie dat het 'billing' adres veranderd is maar bij de order informatie staat nog wel het oorspronkelijk ingevulde 'billing' adres.
  #33  
Oud 18-06-10, 13:47
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Dan klopt het dus wel dat je het niet kunt wijzigen bij een bestaande bestelling.

Gelukkig komt de achternaam op de creditcard wel overeen met de mijne dus hoop dat ik daar nog geluk mee heb.
En Wim, nu maar hopen dat alles gewoon doorgaat haha.
  #34  
Oud 18-06-10, 14:50
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht
Dan klopt het dus wel dat je het niet kunt wijzigen bij een bestaande bestelling.

Gelukkig komt de achternaam op de creditcard wel overeen met de mijne dus hoop dat ik daar nog geluk mee heb.
En Wim, nu maar hopen dat alles gewoon doorgaat haha.

'fingers crossed'
  #35  
Oud 18-06-10, 15:19
Snader Snader is offline
• iOS 13.1.2
• iPadOS 13.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 105
Standaard

Heb ook een iPhone 4 naar een Engels adres laten sturen en met NL creditcard betaald. Ik ben dezelfde dag nog gebeld door Apple, waarbij ik werd gevraagd of ik degene was die deze order in het buitenland had geplaatst. Toen ik dat bevestigde, heb ik pas de e-mail bevestiging gekregen. Had inderdaad te maken met mogelijke fraude. Op zich een goede manier van controle!
  #36  
Oud 18-06-10, 16:32
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snader Bekijk bericht
Heb ook een iPhone 4 naar een Engels adres laten sturen en met NL creditcard betaald. Ik ben dezelfde dag nog gebeld door Apple, waarbij ik werd gevraagd of ik degene was die deze order in het buitenland had geplaatst. Toen ik dat bevestigde, heb ik pas de e-mail bevestiging gekregen. Had inderdaad te maken met mogelijke fraude. Op zich een goede manier van controle!
Netjes inderdaad!
Zullen ze dan de "financiele" controle doen voor de bevestiging?

Ik vond het namelijk al zolang duren voordat ik de bevestiging kreeg. ('s-middags besteld, pas na 22.00 de bevestiging)
  #37  
Oud 18-06-10, 17:03
punt83 punt83 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht
Netjes inderdaad!
Zullen ze dan de "financiele" controle doen voor de bevestiging?

Ik vond het namelijk al zolang duren voordat ik de bevestiging kreeg. ('s-middags besteld, pas na 22.00 de bevestiging)
Ja, same here. Maar vermoedt dat dat gewoon met de drukte te maken heeft gehad. Hier ook nog altijd geen annulering. Fingers crossed. Zullen toch vanaf maandag verstuurd gaan worden verwacht ik.
  #38  
Oud 18-06-10, 17:23
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Ik had de e-mailbevestiging binnen 30 min. Gisteren besteld, nog altijd geen annulering. Billing adres is mijn eigen adres, shipping adres is die van Borderlinx.
  #39  
Oud 18-06-10, 17:26
obi obi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: E'hoven
Berichten: 55
Standaard

Heb gisteren Borderlinx account aangemaakt, Iphone 4 pre-ordered betaald met NL Credit Card. Op het Billing adres staat m'n NL adres. Een order bevestiging ontvangen (binnen een paar minuten) die ook in NL Apple store bekend is.
Shipping adres had ik ingegeven volgens de instructies van Borderlinx, adres werd in eerste instantie niet geaccepteerd door Apple. Terug naar een edit scherm, niks verandert en weer doorgegaan. Kreeg een scherm met de melding dat het adres niet correct was maar ik kon wel naar het volgende scherm, waar ik de order heb bevestigd. Met het adres zoals ik het heb ingegeven.

Hoe gaat het met de betaling van Borderlinx? Heb hun site bekeken maar ben daar nog niet veel wijzer geworden.

Laatst gewijzigd door obi; 19-06-10 om 10:39.
  #40  
Oud 18-06-10, 20:10
Guest-20190305175423
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obi Bekijk bericht
Heb gisteren Borderlinx account aangemaakt, Iphone 4 pre-ordered betaald met NL Credit Card. Op het Billing adres staat m'n NL adres. Inmiddels een order bevestiging gekregen die ook in NL Apple store bekend is.
Shipping adres had ik ingegeven vlgs instructies van Borderlinx, adres werd in eerste instantie niet geaccepteerd door Apple. Terug naar een edit scherm, niks verandert en weer doorgegaan. Kreeg een scherm met de melding dat het adres niet correct was maar ik kon wel naar het volgende scherm, waar ik de order heb bevestigd. Met het adres zoals ik het heb ingegeven.

Hoe gaat het met de betaling van Borderlinx? Heb hun site bekeken maar ben daar nog niet veel wijzer geworden.
Je krijgt van hun bericht als ze een pakje voor je hebben, volgens mij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 09:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 21:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 09:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:57.