iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) werkt borderlinx niet ook met de express shipping? Dat zou toch betekenen binnen 24uur? Ze vermelden op de website eigenlijk alleen dat als je "before ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
werkt borderlinx niet ook met de express shipping? Dat zou toch betekenen binnen 24uur?
Ze vermelden op de website eigenlijk alleen dat als je "before noon" de opdracht tot shipping geeft het dezelfde dag nog verzonden zal worden. Hoewel ik daar ook me twijfels bij heb met de al die iphones die ze binnen gaan krijgen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@ Bomans.
Bedankt, deze persoon heeft dit voor mij besteld, dus alle notificaties komen ook aan op zijn e-mailadres. Het zou dus inderdaad het geval kunnen zijn, en niet eens zo raar, want hij woont dus zoals ik zei nogal afgelegen. In ieder geval maakt het voor mij niet zoveel uit want ik zal toch moeten wachten tot 6 juli eer ik m'n iPhone heb, aangezien deze persoon dan hier is. |
|
|||
|
|||
Ook besteld bij Borderlinx! Bij shipping address het Borderlinx adres ingevuld en inmiddels orderbevestiging gekregen van Apple:
Estimated Shipping: By July 14th Estimated Delivery: 20 Jul, 2010 - 21 Jul, 2010 6 a 7 dagen verzending ?! |
|
|||
|
|||
Dat staat er inderdaad.
Zodra de eerste van borderlinx binnenkomen zal ik spoedig volgen. |
|
|||
|
|||
Ook hier verzonden.. een een verwachte leverdatum van 24 juni.. Via Borderlinx.
Wat betreft shipping heb je 2 keuzes bij borderlinx volgens mij. Waarvan 1 express is, dan heb je het normaliter of 2 of soms 3 werk(!)dagen. Anders is het volgens mij 5 tot 6 werkdagen. Ervan uitgaande dat ze morgen binnenkomen en we m morgen meteen doorzenden, moet je express dus rekenen op dinsdag denk ik en bij normaal aan het eind van de week. verschil in prijs was een pond of 10 dacht ik. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen de vraag is veeeel hoger dan het aanbod dus de prijs ligt wel een heel stuk hoger als de orginele inkooprijs. (student moet ook geld verdienen en op vakantie) Heb al flink wat geintresseerde maar je kunt me een PM sturen mocht je interesse hebben. |
|
|||
|
|||
Ik voel me net een klein kind op 1 december. Nog maar een paar daagjes en dan komt de goede sint/postbezorger Enige noemenswaardige verschil ik dat ik ditmaal zelf diep in de buidel heb moeten tasten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een bestelling van 2 stuks via Borderlinx lopen, hoe doen jullie dat met verzekering? Stel dat het pakket niet aankomt o.i.d.
Edit: ik heb even gechat met een medewerker van Borderlinx en daar kwam het volgende uit: "At the moment we are unable to offer additional insurance because we are not registered with the Financial Services Commission to sell insurance. We plan to be able to offer this service by Quarter 2, 2010." en "Each shipment is insured a limited to US$100" Niet echt geruststellend vind ik. Laatst gewijzigd door michel01; 23-06-10 om 14:43. |
|
|||
|
|||
Je bent toch gewoon via je cc verzekerd
|
|
||||
|
||||
Er komt beweging in
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Bomans
Waar haal je die info vandaan? Niet via de Shipment Status zelf van Apple denk ik? Als het bij UPS is, hoe heb je daar in kunnen loggen? |
|
|||
|
|||
tja, hoe vaak verliest DHL een pakje? is iets om je zorgen over te maken als het gebeurd...
iphone 4 is verzonden... maar nog niet traceerbaar via ups.com
|
||||
|
||||
Via TNT international
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat de zendingen naar de UK anders verlopen.
Kan bij mijn bestelling in Frankrijk geen enkele werkende barcode voor de TNT internationaal vinden Laatst gewijzigd door Anfroy; 23-06-10 om 16:02. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Assigned Carrier UPS dus moet het op ups.com te traceren zijn, maar dit lukt (nog) niet |
|
||||
|
||||
Inloggen via apple.com (us site)
Daar je orders raadplegen. Daar staat Carrier Tracking Number Maar het kan evengoed via UPS komen bij jou. |
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|