iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tss68nl Ik snap er niks meer van. Borderlinx zegt dat ze hem om 16:53 vandaag aan de delivery agent hebben overgedragen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
pas na 23:00 uur / 00:00 uur Pin me er niet op vast |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nee hoor 4 uur later hoef je je nog helemaal nergens zorgen om te maken...
Ik daarentegen heb al sinds begin deze week: Jul 14, 2010 at 09:02 AM PDT - Prepared for Shipment Ships: 04 Aug, 2010 Delivers: 11 Aug, 2010 |
|
|||
|
|||
Vreselijk oneerlijk en k#t voor je Ik denk dat de jouwe nu uitgesteld wordt tot volgende week (volgende batch).
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook 14 juli besteld, en ik zit er helaas ook niet bij. Jammer hoor! Wachten maar tot volgende week.
|
|
|||
|
|||
Dat kun je wel stellen ja. Mijn nummer 2 is aangekomen bij BL, 12 dagen te vroeg volgens de verwachting van apple toen ik hem bestelde. Ben benieuwd of het nu ook weer een week duurt voor hij in mijn suite staat( en nog een week voordat ze hem verzenden)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar de soap gaat weeééér verder... Dus naast dat het huisnummer ontbrak, en naast dat die eikels van DHL niet willen aanbellen... Heeft BL doodleuk ook maar één van de twee iPhones opgestuurd... De directeur zit zeker met de andere te spelen, de @%#$#@±!!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist mailtje van Borderlinx gekregen dat de iPhone verstuurd is. Zal ik mijn iPhone morgen nog ontvangen of wordt het maandag? Tracking number is nog niet bekend bij DHL.
|
|
|||
|
|||
Internationaal verzenden is eerder 2 werkdagen. Ga dus uit van op z'n vroegst zaterdag, als DHL dan ook levert.
Ander vraagje; kan iemand mij vertellen hoe de betaling naar apple in z'n werk gaat? Ik heb namelijk 2x een 32gb iphone besteld op de 25e, maar er is nog niks van de creditcard af gehaald... bvd ! |
|
|||
|
|||
Verzending vanuit Bordelinx via DHL duurt normaal maar één dag. Wellicht heb ik dus geluk?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De 'reservering' op je creditcard (niet zichtbaar voor jou) wordt pas een betaling wanneer Apple overgaat tot verzending.
|
|
|||
|
|||
Aah ! Heel erg bedankt! Krijg op tweakers niet eens antwoord op deze vraag, maar echt enorm bedankt! Had Apple en de Visa maatschappij al gebeld, en die hadden beide aangegeven dat 't geaccodeerd was, maar vertrouwde het niet helemaal ! =)
Enorm bedankt ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
idd wat een ongelofelijk schijtforum is dat zeg. Als ik een vraag stel naar mensen die hem dezelfde dag als ik hebben besteld, of die al op prepared for shipment staat, krijg ik gelijk zo'n verschrikkelijke betweter die het wel even weet. En niet alleen in dat gedeelte van het forum. Of ze negeren je idd doodleuk |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn bestelling geplaats en per ongeluk billing adres hetzelfde als shipment adres, heb nu wel al een andere status en een confirmation mail van Apple.
Estimated Shipping: 19 Aug, 2010 Estimated Delivery: 23 Aug, 2010 Kan het billing adres ook niet veranderen zonder te bellen, zo laten of toch maar bellen? |
|
||||
|
||||
Dan heb je dus nederlands adres opgegeven?
Ben eigenlijk wel benieuwd, zou wel uniek zijn? maar ik zou wel ff bellen |
|
|||
|
|||
Voor mijn eerste bestelling was de reservering zichtbaar (ABNAMRO cc, online te raadplegen) en na een paar dagen weer weg. De tweede bestelling idem dito. De reservering is volgens mij alleen zodat ze kunnen testen of ze de kaart kunnen crediteren. Pas als je echt de mail met de billing gegevens van Apple krijgt komt de betaling bij je transacties te staan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 19 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 19 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|