iPhone 4 pre-order in UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mr_recci Nog niemand die de 27/28 heeft besteld een update gehad? 27ste besteld, in de avond. Niet veranderd, "cancel" zelfs nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoopte stilletjes ook dat de wachtrij wat weggewerkt zou zijn en dat hij iets eerder zou komen. Hoop nu maar op maandag, dan zitten wij niet zo met het weekend te klooien als BL mee werkt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zelfde verhaal hier. 27e besteld, sinds die tijd niets veranderd.
Hopelijk maandag een update en voor het weekend de telefoon in huis. Al heb ik daar, gezien sommige verhalen hier, een hard hoofd in. |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde, 27 juli besteld, nog steeds 'not yet shipped' en order is nog te cancellen (gaat denk ik samen?).
Neem aan dat er maandag 16 wel wat gebeurt. |
|
||||
|
||||
Ik hoop zelf dat hij misschien morgen nog de deur uit gaat bij Apple, anders toch zeker wel maandag. We gaan het toch niet meemaken dat hij zelfs nog geen dag eerder weg gaat maar echt op tijd of zelfs later......
Ik wil hem komend weekend toch echt wel hebben. |
|
||||
|
||||
Misschien een idee voor de mensen die nog lang moeten wachten..
Koop een iPhone via iPhoneclub.nl en verkoop je eigen iPhone 4 als hij binnen is (zelfde prijs moet wel lukken). Dat heb ik iig gedaan! Ik ontvang hopelijk maandag mijn iPhone 4, en verkoop mijn iPhone als hij ergens eind augustus binnen komt! |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring of DHL Express ook aan huisgenoten uitlevert?
|
|
|||
|
|||
Apple is down..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
DHL is al blij als er iemand de deur opendoet zodat ze niet nog een keer terughoeven...
|
|
||||
|
||||
duurt echt ****ing lang zeg deze keer in de UK
gewoon al 2 weken aan het wachten voordat die uberhaupt wordt verstuurd bij Apple vorige keer was dat binnen een week |
|
|||
|
|||
Mannen, ergens in deze topic staat dat iemand 10 euro heeft betaald voor een microsim bij T-mobile.
Ik heb hem gratis gekregen, in een T-mobile winkel. Meneer vroeg mijn nummer en legitimatie. En gaf vervolgens een enveloppe, en klaar was Kees. |
|
||||
|
||||
Deze dame moest volgens T-mobile ook 10 euries betalen. Ze hebben hem opgestuurd maar ik zie nog niks online bij mijn bestatus van deze maand. De 20 komt mijn nieuwe factuur, dan zal ik wel meer weten.
Als het zo is ga ik toch nog even mooi mijn beklag doen. |
|
|||
|
|||
Ik heb bij T-Mobile Roermond € 5,- moeten betalen voor Sim Swap. Kreeg er wel een gratis houdertje bij om weer als een reguliere sim te gebruiken. Maja als je 599 pond voor een telefoonbetaald + verzendkosten kunnen die 5 euro er ook nog wel bij
|
|||
|
|||
Ik heb na klagen de helft terug gekregen van de simkaart
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Prepared for shipment, "Ships 17 aug" !!!!
|
|
|||
|
|||
27 juli besteld. Vandaag status naar prepared voor shipment. Shipped before Tuesday.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dubbele pre-order?? | Arif | Odido (T-Mobile) | 4 | 29-07-10 10:30 |
Pre-order iPhone | Mr_recci | Archief | 4 | 22-07-10 22:54 |
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? | Cencicodis | Archief | 1 | 05-07-10 10:11 |
|
|