factuur aankoop iphone 4 UK discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, binnen 2 maanden gaan mijn ouders naar London , maar mijn vader is zelfstandig en heeft dus een BTW nummer , maar kun je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
factuur aankoop iphone 4 UK
hoi, binnen 2 maanden gaan mijn ouders naar London , maar mijn vader is zelfstandig en heeft dus een BTW nummer , maar kun je daar dan een factuur vragen?
en hoe werkt dat dan om de gsm zonder btw te kopen , of de btw terug te vragen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand aub?
|
|
|||
|
|||
Als je een iPhone koopt bij de online Apple Store in de UK, dan krijg je een factuur waarbij je VAT-informatie kunt opgeven. Tevens komt de factuur op naam te staan. Je kunt een delivery adres (in Engeland) aangeven en het billing adres kan hiervan afwijken. Het billingadres kan dus in Nederland zijn en kan op naam van een bedrijf worden gezet.
Uiteraard staat op de factuur wat het bedrag ex. VAT is en hoeveel VAT je betaalt... Is dat voldoende? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
is vat gezelfde als BTW? en hoe verander je je gewone account naar een bussines account
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple Store for Business Registration form of voor NL Apple Store Zakelijke markt- aanmeldingsformulier maar zoals je ziet, dat gaat iets verder dan enkel je gegevens invullen. ik wil eigenlijk wel proberen, maar het is me teveel gedoe. haal mijne uit nu uit de vs. jailbreaken ging ik toch wel |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik wil erg goed voorbereid zijn ... dus ik moet gewoon mn iphone reserveren op de site, maar dan wel met mn business account , krijg ik hem dan met factuur, en betaal ik dan geen BTW/VAT? |
|
|||
|
|||
iemand.?...
|
|
||||
|
||||
Waarom moeilijk doen? Bestel hem lekker en laat het versturen naar een Borderlinx adres. Genoeg informatie op het forum te vinden.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: 'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop' | iphone3Gpeter | iTunes | 1 | 24-12-11 20:53 |
Aankoop"factuur" ivm schade | Annediaz | Archief | 1 | 04-01-11 21:02 |
iphone factuur gezocht | ceesihc | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-01-09 00:50 |
|
|