//

'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop'

'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop' discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Een tijd geleden heb ik de limiet voor aankoop van applicaties voor mijn 3G op 10 euro gezet. Dit was te weinig en ik kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-09, 19:36
iphone3Gpeter iphone3Gpeter is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 4
Unhappy 'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop'

Een tijd geleden heb ik de limiet voor aankoop van applicaties voor mijn 3G op 10 euro gezet. Dit was te weinig en ik kon op een gegeven moment niets meer aankopen, dus toen maar op 50 euro gezet. Maar sindsdien kan ik dus helemaal niets meer aankopen, want hij geeft nu wanneer ik een applicatie wil kopen en ik dus op 'HAAL OP' druk het volgende: 'Er is een factuur probleem met een vorige aankoop'

Ik moet dan inloggen en dan bij aankoopgeschiedenis checken wat het probleem is en het verhelpen.

Dan staat er het volgende: Wij konden geen autorisatie krijgen voor uw creditcard wat betreft deze aankoop. Werk u factuurinformatie bij.

Ik kijk dan vervolgens bij faktuurinformatie en moet dan geldige betaalgegevens opgeven. Ik gebruik geen creditcard, maar een clickandbuy rekening, dus die geef ik op. Vervolgens word ik doorgestuurd naar de clickandbuy site en moet ik een machtiging afgeven. Ik doe dat en dan zou het goed moeten zijn, maar helaas. Er staat overigens ook bij: 'U heeft reeds latere betalingen geautoriseerd.' Vervolgens word ik weer teruggezonden naar iTunes en klik op klaar, maar helaas: 'Uw Click&Buy-transactie werd geweigerd.'

Het gaat om het programmaatje 'TRACK DAY' van verkoper Thomas Wilson. Ik heb het programma al binnen, maar er staat nog steeds bij 'Door u verschuldigd bedrag: € 9,99'

Dit kunnen ze gewoon incasseren van mijn bankrekening. Heb zelf via iDeal al 25 euro gestort op mijn clickandbuy rekening, maar nog word het niet geincasseerd.

Ik heb 2 X gebeld met Clickandbuy, maar na een half uur wachten opgehangen. Duurt echt veel te lang. Heb al 2 e-mail gestuurd, maar dat is al vanaf vorige week vrijdag de eerste mail en afgelopen maandag de 2e e-mail.

Telefonisch dus onbereikbaar en mail word blijkbaar niet beantwoord... Ik snap er niets meer van?

Wie heeft er een goed idee?

Laatst gewijzigd door iphone3Gpeter; 27-08-09 om 19:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-11, 19:53
skubrik1 skubrik1 is offline
• iOS 13.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

Ik heb momenteel exact hetzelfde probleem. Bij mij gaat het om een bedrag van slechts 0,79 euro cent. Ik dacht slim te zijn en bouwde een beveiliging van ca. 15 euro per maand in mocht een onbevoegde van mijn account gebruik willen maken. Pffffffff wat een sof zeg. Nu kan ik helemaal nix en op de supportpage van itunes word ik al helemaal niet beter HELP!!!!!!!!!!!

Geloof het of niet maar ik heb het probleem opgelost. Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan je browser. Omdat bij Click and Buy het afronden niet voor elkaar komt word je weer doorgestuurd naar Itunes, onverrichter zake dus! Ik gebruikte google chrome. Omdat ik wel eens vaker problemen heb met het openen van sommige websites heb ik deze keer windows explorer als standaardbrowser ingesteld. Procedure nogmaals gestart en het verliep vlekkeloos ben nu mijn album aan het downloaden
__________________
iTouch 8g 1st gen-iPod 120g-iPod shuffle-iPhone 3GS 16g-iPad 32g Wi-Fi Ipad mini 15 g iphone 5s

Laatst gewijzigd door skubrik1; 24-12-11 om 20:16.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
factuur aankoop iphone 4 UK buffel_styllezz Koopinformatie Rest Europa 9 01-11-10 13:08
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS Londonforever Koopinformatie Nederland 7 11-09-09 18:27
Hardware: een apart probleem met mijn gps erikroeier iPhone Navigatie 2 26-08-09 21:27
Waar moet ik op letten bij een iPhone aankoop? Alternative Junkie Archief 5 18-11-07 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.