//

iPhone 4S uit VS

iPhone 4S uit VS discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi forumleden, Voor mijn vriendin wil ik een iPhone 4S uit de Apple Store in New York halen. Voordat ik dit doe was ik benieuwd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-11-13, 13:13
ZeroHero ZeroHero is offline
• iOS 9.0.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard iPhone 4S uit VS

Hi forumleden,

Voor mijn vriendin wil ik een iPhone 4S uit de Apple Store in New York halen. Voordat ik dit doe was ik benieuwd of jullie mij met de volgende vragen zouden kunnen helpen.

De prijzen op de Apple Store website (op Country USA gezet), zijn die incl. of excl. de sales tax?
Welk model van de 4S moet ik halen zodat ik hem kan gebruiken met een Nederlandse sim-kaart?
Moet ik deze van te voren reserveren of liggen deze op voorraad?
Hoe zit het met garantie in Nederland?
Eventuele andere aandachtspunten?

Hoop dat jullie dit weten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-13, 15:02
Jeffmeister Jeffmeister is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Helmond
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
De prijzen op de Apple Store website (op Country USA gezet), zijn die incl. of excl. de sales tax?
Exclusief, dus er komt nog 6% bovenop.

Citaat:
Welk model van de 4S moet ik halen zodat ik hem kan gebruiken met een Nederlandse sim-kaart?
Als het goed is hebben ze gewoon contract free iPhones daar liggen. Ik heb zelf toen een AT&T 4s gekocht en daar had ik uiteindelijk toch wat problemen mee... Kostte me een boel tijd.

Citaat:
Moet ik deze van te voren reserveren of liggen deze op voorraad?
Waarschijnlijk voorraad, altijd even bellen is slim. Of check de Apple Store app voor Personal Pickup.

Citaat:
Hoe zit het met garantie in Nederland?
Dat is best een issue. Aangezien het een US iPhone is kunnen ze hier in Nederland garantietechnisch vrij weinig voor je doen. In Nederland heb je EMEA met een compleet andere chipset en andere frequenties waardoor ze bijv in de Apple Store je iPhone niet even kunnen swoppen of repareren. AppleCare bied in deze uitkomst.

Citaat:
Eventuele andere aandachtspunten?
Andere lader heb je erbij. Je zou misschien ook wel verwachten dat je je belasting weer kan terugvragen als je in NL bent maar helaas is het alleen mogelijk als je je iPhone in Louisiana koopt.

Succes!
Reageren

Labels
amerika, iphone, usa



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone valt uit uit het niets! milanooo iPhone accessoires en onderdelen 1 13-09-12 21:56
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 22:47
verwijderde afspraak uit ical niet uit iphone kalender red_2003 iTunes 0 19-01-10 20:05
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? RRPhantom Archief 2 15-02-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:55.