5s uit USA. iWork en iLife? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend is vanmorgen vertrokken naar de USA voor een aantal dagen. Hij neemt daar voor mij een Iphone 5s mee. Hij zal m zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5s uit USA. iWork en iLife?
Een vriend is vanmorgen vertrokken naar de USA voor een aantal dagen. Hij neemt daar voor mij een Iphone 5s mee. Hij zal m zonder doos en dergelijke meenemen terug naar Nederland, jullie snappen wel waarom.
Ik weet niet of hij m gaat activeren, maar ik ben benieuwd wanneer iWorks en iLife de nieuwe iphone herkend. Ik las op Iphoneclub dat nieuwe Iphones gratis iworks en ilife ofwel imovie en zo. Iemand een idee? Als hij de iphone activeert en niet zijn apple id koppelt en ik later mijn apple id koppel heb ik deze apps?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Betekend dit als hij geen apple ID invoerd bij t activeren van de iphone en later mijn simkaart er in doen en mijn apple id dat ik geluk heb?
|
|
|||
|
|||
Zeg tegen je vriend dat hij of niet moet activeren of wel moet activeren met jouw gegevens.. Dat is een stuk zekerder dan te gissen naar en fout te zitten
|
|
||||
|
||||
Side note: Een niet geactiveerde iPhone valt bij evt controle natuurlijk meer op dan eentje waar al apps en content op staat.
Tip: laat je vriend een reservekopie via zijn iCloud erop terug zetten meteen na aankoop. Dan staan bij evt controle ook zijn eigen gegevens (mail etc) erop. Vóór hij m vervolgens aan jou geeft, kan hij hem weer wissen. |
|
|||
|
|||
Hij zit nu in het vliegtuig, maar heb hem mijn appleID gestuurd en mijn ww.
Zodat hij op mijn naam kan activeren. En misschien zelfs een reservekopie van mij er op zetten? |
|
|||
|
|||
Laat die reservekopie wachten tot jij de tel hebt, dan is die gelijk uptodate wanneer je m erop zet
|
|
||||
|
||||
Dan is de telefoon toch al voorbij de douane..... Dan is het misschien te laat.
|
|
|||
|
|||
Hoe streng zijn die controles dan? Genoeg mensen met twee telefoons + ik denk niet dat ze inhoudelijl gaan kijken of de telefoon al is gebruikt. Voor t zelfde geldt heb je m in amerika moeten resetten vanwege een crash en geen beschikking over een update
|
|
||||
|
||||
Ik weet het ook niet maar lees vaak als tip om je USA import Apple spullen vast te voorzien van content. Voor het geval dat.
Zelf heb ik er geen enkele ervaring mee, ik papagaai maar wat na. |
|
|||
|
|||
Dat napraten heeft geen enkel nut.
Douane zal het echt niet interesseren of er foto's of apps al op je iPhone staan. Het serienummer zal ze vast voldoende info geven over waar de iPhone verkocht is en of je die dus wel of niet moet aangeven. |
|
|||
|
|||
Vriend van me is gisteren bij de Apple store geweest maar niet een iphone gekocht op aanraden van Apple medewerker. Deze zei dat de antenne anders is en deze niet werkt in Nederland voor 4G. Volgens mij klopt dit niet.
Wat ik al eerder had uitgezocht moet ik de A1533 of de A1453. Wie kan dit bevestigen of heb ik dit verkeerd?? Wie heeft hier ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind het ook altijd leuk om winkelmedewerkers te outsmarten, dus uit ervaring weet ik dat ze niet alles weten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ps: ik heb totaal geen ervaring met dit soort praktijken. |
|
||||
|
||||
Ik zou 'm herstellen (ik neem aan een simlock-vrij apparaat?). Alle iPhones 5, 5c en 5s krijgen iLife en iWork gratis.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imovie uit iLife paket niet gratis | stephbmdk | iPad Apps | 1 | 17-01-14 17:26 |
|
|