Aankopen doen in Amerika met een pinpas (debit card) discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag, Ik vertrek zeer binnenkort naar Amerika voor een lange tijd. IK ben van plan om daar in een Apple Store aankopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aankopen doen in Amerika met een pinpas (debit card)
Ik heb een vraag,
Ik vertrek zeer binnenkort naar Amerika voor een lange tijd. IK ben van plan om daar in een Apple Store aankopen te doen. Mijn vraag of dit ook mogelijk is met een pinpas die wij hebben (debit card) In de meeste gevallen moet het wel lukken om met een Debit Card aankopen te doen. Alleen ik weet niet hoe dit zit met Apple Stores... Mvg, Jesse |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.apple.com/shop/help/payments |
|
|||
|
|||
Misschien ben ik blind, maar ik kan niks vinden over betalingsvoorwaarden in hun fysieke winkel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry, maar dat maakt niet uit in mijn geval. Ik ben alleen benieuwd of het mogelijk is in hun winkels.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: aankopen doen | thomas2802 | iTunes | 0 | 01-06-16 22:18 |
Mac OS X: iTunes aankopen via Bpaid Card | Scooter | iTunes | 3 | 26-04-16 17:52 |
Vraagje over aantal aankopen die ik wil doen in USA | Barrybe50 | Koopinformatie USA | 0 | 08-10-11 10:52 |
Mac OS X: Apps cadeau doen zonder credit card? | Frankdj | iTunes | 0 | 17-08-11 10:20 |
iPad in Amerika gekocht - wat te doen? | TuurDS | iPad algemeen | 6 | 04-11-10 10:26 |
|
|