iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   Kopen bij FromUS2EU (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/28-kopen-fromus2eu.html)

Berb 26-09-07 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IBoner (Bericht 2073)
Beste Allemaal,

Ik heb hem maandag via Ellen besteld! heb heb nu al!
Hij is verzonden via Ups, daar ik Ellen via Moneybookers heb betaald , heb ik geen bankfee's betaald.
Totaal kwam voor mij dus op 527 dollar wat , door de heerlijke koers, slecht 382 euro is, daarbij kwam 50 voor de postbode ipv 47, doordat hij geen wisselgeld bij zich droeg. Een koopje dus! Voor degene die hem nog gaan bestellen , gebruik moneybookers ! Mnder dan 1 dollar fee!

Nu nog unlocken en dan bellen maar! Welke unlock methode preferen jullie?
Alvast bedankt!

Heb hem ook maandag besteld en nog niks gehoord :( mij vertelde ze dat ik binnen 3 dagen trackcode zou krijgen... vanochtend mail gestuurd en nog niks terug. Heeft ze jou wel op de hoogte gehouden wat ze allemaal gedaan had? Snap niet waarom ik nog niks gehoord heb :confused:
AAAAH wil 'm ook nu hebben! :o

SnoRt 26-09-07 14:59

ik baal een beetje.. er staat nu al toch wel een tijdje dat ie eigenlijk onderweg is.. ofzo, snap het niet helemaal.. maar hij is er nog steeds niet. het is al 3 uur.. weet wel dat ze tot 19u savonds rijden, maar toch. begin een beetje te denken dat ie vandaag niet meer komt.

iemand anders, wiens track ik heb gevolgd, die heeft hem al sinds 11u binnen :/

heb wel de tip gekregen om te bellen dat ik hem kom ophalen, maar daar heb ik niet echt zin in. hehe.. damn :D

Yorick 26-09-07 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SnoRt (Bericht 2082)
ik baal een beetje.. er staat nu al toch wel een tijdje dat ie eigenlijk onderweg is.. ofzo, snap het niet helemaal.. maar hij is er nog steeds niet. het is al 3 uur.. weet wel dat ze tot 19u savonds rijden, maar toch. begin een beetje te denken dat ie vandaag niet meer komt.

iemand anders, wiens track ik heb gevolgd, die heeft hem al sinds 11u binnen :/

heb wel de tip gekregen om te bellen dat ik hem kom ophalen, maar daar heb ik niet echt zin in. hehe.. damn :D

Relax!:)

De rondes zijn redelijk lang, dus kan wel tot begin van de avond duren voordat je pakketje er is..

Ravens 26-09-07 15:20

ik weet dat ze bij mij altijd rond half 9 ,10 uur voor de deur staan :) nu nog de iphone

SnoRt 26-09-07 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yorick (Bericht 2085)
Relax!:)

De rondes zijn redelijk lang, dus kan wel tot begin van de avond duren voordat je pakketje er is..

Hehe.. ik weet het, heb net de UPS gebeld. Hij zit, volgens die meneer, in een vrachtwagen en zou mijn kant op komen. Binnen nu en 2 uur zei hij :) dus :) OEH OEH :D

Berb 26-09-07 15:33

Wow gaaf! :) Wanneer had jij m ook alweer besteld bij Ellen?

Ravens 26-09-07 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SnoRt (Bericht 2089)
Hehe.. ik weet het, heb net de UPS gebeld. Hij zit, volgens die meneer, in een vrachtwagen en zou mijn kant op komen. Binnen nu en 2 uur zei hij :) dus :) OEH OEH :D


Heb je nou al eten gehaald? Dadelijk lig je dood op de grond :eek: En dan belt ie maar aan en aan! Buren last van al dat gebel... :eek:

SnoRt 26-09-07 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ravens (Bericht 2091)
Heb je nou al eten gehaald? Dadelijk lig je dood op de grond :eek: En dan belt ie maar aan en aan! Buren last van al dat gebel... :eek:

haha, ja inderdaad.. heb gelukkig al wat gegeten.. had nog broodjes in de diepvries :) heb ook nog een pizza zag ik,.. dus ik hoef niet uit huis :D

Ellen heeft hem maandag op de post gedaan btw.. dus 2 dagen geleden

partyfart 26-09-07 16:27

heeft iemand ook al een nieuwe voorstel gehad gezien de dollar prijs keldert en keldert of blijft het in total eur 427,-?

Nilles 26-09-07 16:36

Ik heb vandaag rond half twaalf een mailtje gestuurd. zodra ik de nieuwe prijzen heb laat ik wat weten.
Ik ben echt nog aant twijfelen of het 4GB of 8GB gaat worden.
Ik denk niet dat ik er films op ga zetten.
En met 4 GB kan ik er redelijk wat foto's opzetten. Heb nu een 2 GB kaart in mijn N73 zitten en die maakt 3.2 MP foto's ipv 2 en ik heb nog ruimte over.
En qua hoeveelheid muziek. ik heb albums op mijn gsm staan en op mijn 2 gb iPod. dus ik weet nog niet of ik 8 wel nodig heb.

Yorick 26-09-07 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nilles (Bericht 2105)
Ik heb vandaag rond half twaalf een mailtje gestuurd. zodra ik de nieuwe prijzen heb laat ik wat weten.
Ik ben echt nog aant twijfelen of het 4GB of 8GB gaat worden.
Ik denk niet dat ik er films op ga zetten.
En met 4 GB kan ik er redelijk wat foto's opzetten. Heb nu een 2 GB kaart in mijn N73 zitten en die maakt 3.2 MP foto's ipv 2 en ik heb nog ruimte over.
En qua hoeveelheid muziek. ik heb albums op mijn gsm staan en op mijn 2 gb iPod. dus ik weet nog niet of ik 8 wel nodig heb.

Persoonlijk had ik de 8 GB genomen, ik weet van mezelf dat ik later spijt ga krijgen als ik op relatief kleine bedragen ga bezuinigen...

Maurice 26-09-07 16:40

Tja.. een keuze he. Als je echt zeker weet dat je niet zoveel ruimte hoeft dan zou ik voor de 4GB versie gaan. Twijfel je, dan zou ik echt wel voor de 8GB versie gaan, deze is ''slechts 100 dollar'' meer.. Stel: je wilt van je iPhone af, dan kun je een 8GB versie ook makkelijker verkopen lijkt me (het zijn slechts voorbeelden he;))

Peter 26-09-07 16:45

jaaaaaaa, eindelijk ik heb hem hier vast. Zalig design alvast, straks unlocken

Jeroen 26-09-07 16:56

Vet man! heerlijk apparaat he peter :P

Nikos1984 26-09-07 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 2108)
jaaaaaaa, eindelijk ik heb hem hier vast. Zalig design alvast, straks unlocken

Congratz!! :D Have fun ermee!! Mijne is er over 1,5 week!! Kan ook niet wachten! :p

Mathieudg 26-09-07 17:06

Donderdag besteld, maandag bevestiging en trackingnummer gekregen van Ellen en daarnet is ie geleverd! Was met UPS verzonden en er kwamen € 56 aan kosten bij te betalen aan de UPS-man.

SnoRt 26-09-07 17:07

Ik heb hem ook binnen :D WOW !! Wat een super apparaat! Ben de hele tijd een soort van 'emergency-call' aan het maken.
Heb flink wat fotos gemaakt tijdens het uitpakken enzo ;) die komen nog.. ben hem nu aan het activeren/unlocken enzo.. jullie horen straks meer :)

Maurice 26-09-07 17:16

Ben benieuwd naar de foto SnoRt ;)

Over anderhalf week kan ik ook eindelijk aan de slag (hoop uiteraard wat eerder;))

RamonPouw 26-09-07 17:41

Zondag avond heeft Ellen gezegd dat het binnen 48 uur in orde was..
Maandag zei ze het zelfde..

Vandaag de dag nog niks.. Ze zegt dat ze me op de hoogte houd. Ik heb nog geen track en trace nummer..

Kan echt niet wachten gewoon!:confused:

Want ik ben bang dat Apple het zo gaat spelen. Dat we helemaal niet meer kunnen unlocken. Waardoor ik me Iphone niet meer kan gebruiken..

Je kunt de firmware ook gewoon LOS downloaden via de Apple site. Heb ik ook gedaan namelijk!

Voor het geval dat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:05.