Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil je een iPhone kopen bij fromus2eu.com of heb je daar al je iPhone gekocht, dan kun je hier je vragen en ervaringen kwijt. We ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kopen bij FromUS2EU
Wil je een iPhone kopen bij fromus2eu.com of heb je daar al je iPhone gekocht, dan kun je hier je vragen en ervaringen kwijt. We hebben verder geen relatie met deze aanbieder, maar gezien de vragen op de weblog willen we alvast voorzien in een centraal discussietopic.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb vandaag de iphone 4gb bij fromus2eu.com besteld. ik zal hier mijn ervaringen posten over het leveringsproces.
|
|
||||
|
||||
Ik heb afgelopen zaterdag de 8GB versie van de iPhone bij haar besteld, ik zal jullie hier ook mee op de hoogte houden
|
|
||||
|
||||
heb deze ook bij Ellen(fromus2eu.com) besteld.
Datum bestelling: 5 september aankomst luchthaven zaventem (België): 13 september aankomst thuis: onbekend ik hou jullie op de hoogte TIP: track je pakje via deze widgetUSPS widget Laatst gewijzigd door Peter; 18-09-07 om 17:04. Reden: link toegevoegd |
|
|||
|
|||
hoi peter, hoeveel heeft alles samen dan gekost. heb haar nl net ook een mail gestuurd.
|
|
|||
|
|||
ook ik heb een aanvraag gedaan bij fromus2eu. Dit is haar voorstel:
$ 422.94 aankoopprijs van de 8GB iPhone incl 6% sales tax Free shipping naar ons adres $ 30.00 verzending per United States Postal Service incl tracking $ 22.60 5% over bovenstaande bedragen Subtotaal: $ 475.54 / EURO 372.00 Service fee EURO 35.00 Grand total EURO 407.00 Niet inbegrepen zijn eventuele invoerrechten en/of BTW die in rekening kunnen worden gebracht bij een douane controle. -------- Komt dit overeen met wat jullie betalen? |
|
|||
|
|||
als de douane kosten in rekening zou brengen hoeveel bedragen deze dan?
|
|
||||
|
||||
klopt, ik heb nog de "oude" prijs van 599$ betaald, maar voor de rest heb ik hetzelfde betaald. Ellen antwoordde ook steeds zeer snel op mn mails.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Peter; 18-09-07 om 17:03. Reden: typo |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ellen zei in een mail dat de pakjes van USPS steekproefgewijs worden gecheckt, dus je hebt geluk of je hebt pech.. Ik denk dat Ellen op dit ogenblik vrijwel uitsluitend iPhones verscheept naar Europa. Er zijn hier namelijk op dit forum alleen al een 5 tal mensen die bij haar besteld hebben Laatst gewijzigd door Peter; 18-09-07 om 17:27. |
|
||||
|
||||
Ik heb net de Iphone bij Ellen besteld..
ik hoop dat ie eind volgende week in mijn bezit is.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik zit er ook aan te denken om te bestellen bij Ellen.
Is het geen optie om er aantal in 1 zending te laten komen? |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat je dat snel geregeld hebt, en dan zit je ook weer met het afleveren etc...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
we zouden eigenlijk best een inkoopactie als het ware organiseren, maar misschien wordt de kans om gepakt te worden bij de douane dan te groot? Hoe gaat zo een controle eigenlijk in zijn werk :s
MVG |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Iemand van MacosX.nl had deze ook besteld bij Ellen. Zijn iPhone heeft daar 9 dagen gelegen. Dus zou niet meer te lang mogen duren...
|
|
|||
|
|||
heb net ook contact met haar gehad. Vriendelijk en geeft grondige informatie!
K heb besloten er eentje via haar te nemen. mocht iemand interesse hebben in samen te kopen contact me |
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels ook contact gehad.
Ook gelijk gevraagd naar de mogelijkheid om meerdere stuks tegelijk te kopen, ik kreeg de volgende reactie: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ai daar had ik zelf niet achter geinformeerd, misschien doet zij het liever niet ivm de douane? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|