Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Overigens wel zuur als je er door de douane tussen uit wordt gehaald. 20% over € 427,- is toch nog € 508,-!! Scheelt toch weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Overigens wel zuur als je er door de douane tussen uit wordt gehaald.
20% over € 427,- is toch nog € 508,-!! Scheelt toch weer bijna 100 euro. Ik ga er nog eens even over denken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
inderdaad dat is mijn schrik ook maar k heb net toesteming gekregen van de vriendin dus nu mot k snel zijn
k vroeg me wel af, de doller staat toch op 0,73 dus dan klopt haar berekening niet? |
|
||||
|
||||
Even kort samenvattend, wat zijn de "problemen" bij het kopen van een US Iphone:
- Simlock, dit is te verwijderen dmw software, maar werkt het ook nog na bv een update? - NL Nummer weergave, op te lossen door een file te vervangen las ik. - Geen T9 woordenboek, dit lijkt me erg lastig typen (iemand ervaring). Iemand nog toevoegingen? Wil graag even de voors en tegens afgewogen hebben alvorens ik besluit er 1 over te laten komen uit de US. |
|
||||
|
||||
die 20% bereken je over de iphone en niet over het totaal bedrag geloof ik..
|
|
|||
|
|||
Een inkoopactie kan misschien goedkoper uitvallen? Verzendkosten zullen lager zijn, enkel invoerkosten zullen een probleem vormen denk ik.
|
|
||||
|
||||
ik heb m de 13e besteld. hij is nu onderweg naar nederland. ze heeft voor mij gezorgt dat de douane denkt dat het pakketje een waarde heeft van $199 dus dan schelen de invoerrechten enorm. betaal je omgerekend maar iets van €23 nog wat
|
|
||||
|
||||
Citaat:
hier 20 procent over (overigens is het volgens mij 19% btw en 3,5 % invoerrechten, maar dat zal elkaar niet zoveel maken) = 342 euro. Douane kosten zijn dan dus ongeveer 57 euro Ik zie trouwens dat Ellen volgens mij de prijzen zowieso omhoog heeft gegooid. Als ik naar de post kijk van Peter (enkele posts terug) daar staat namelijk: Grand total EURO 407.00 Wat ik door heb gekregen is: Citaat:
Toch nog maar eens een mailtje aan wagen! @jurian, wat was jou grand total? Laatst gewijzigd door Paulcito; 18-09-07 om 23:36. |
|
||||
|
||||
Ik heb Ellen eerder deze avond al een mail gestuurd met de vraag waar die 20 euro verschil vandaan kwam, volgens Ellen kwam dit door verzendkosten.
Voor 427 euro heb je de iPhone binnen een dag of 5. Waar het voor 407 euro zo'n 10 dagen duurt. Dit is wat ik van Ellen hoorde. |
|
||||
|
||||
september 18th, 2007 op 11:44
Mailtje van Ellen. ———————————————————————————————————- Beste Jurian, Zaterdag 15 september, hebben we je bestelling verstuurd per United States Postal Service. Normaal gesproken heb je het over 7 a 10 dagen in huis. Het tracking nummer is: [weggehaald] Je kunt dit invoeren op de site USPS - The United States Postal Service (U.S. Postal Service) bij track and confirm. We wensen je veel plezier van je aankopen en we horen graag nog even van je als je het pakketje in goede staat ontvangen hebt. Nogmaals dank voor de bestelling en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Ellen den Otter fromus2eu.com ellen.den.otter@fromus2eu.com ———————————————————————————————————- Dus als het goed is (en hij niet bij de douane blijft "steken") heb ik m volgende week dinsdag 25 september Ik heb er ook €427 voor betaald. Maar die paar euro's maken mij niet uit. Voor die €20 wil ik m ook nog wel hebben. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Woei, Ellen is echt snel met reply-en.
Op de vraag van mij over de wisselkoers kreeg ik het volgende antwoord: Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dit is het antwoord wat ik van Ellen heb ontvangen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Yorick; 19-09-07 om 00:06. |
|
||||
|
||||
Waarom zou je het niet doen. De Iphone die in nederland uitkomt is toch veel duurder. Wil je m graag hebben of niet? en je hebt dan ook geen hoge maandlasten want je kan sim-only nemen. En wanneer de 3g iphone uitkomt kan je daar weer voor gaan. Je moet het zelf weten maar ik heb m'n keuze al gemaakt.
|
|
||||
|
||||
Ja, ik weet het, ik zit alleen met garantie etc. dat zijn natuurlijk dingen die je wel op je buik kunt schrijven? (vervalt de garantie eigenlijk op het moment dat je de simlock eraf haalt?)
3g vind ik totaal niet interessant, dus dat is iets waar ik echt niet op gewacht zou hebben. Zie andere topic wat ik heb geopend, wil graag alle voors en tegens op een rij hebben. |
|
|||
|
|||
zoals ik uit haar reply kan afleiden is ze klant bij de postbank en daar staat de koers nu
Postbank.nl > Beleggen > Nieuws en koersen > Koersen NYSE (zie onderaan) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ook is het zo als je de NL iPhone koopt dan ben je vrijwel zeker dat je een abo erbij moet nemen... om de features te kunnen gebruiken (visual voicemail bv)..
en dan zit je met een maandlast van rond de 40euro minimaal... en anders hack je hem... maar dan heb je hetzelfde als de US iPhone.. Maar er zijn geruchten dat ergens het 1ste/2de kwartaal een versie 2 van de iPhone uitkomt met GPS en 3G... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|