Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Alsof parallel import niet strafbaar is . Net geld overgemaakt aan Ellen, nu maar afwachten....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alsof parallel import niet strafbaar is . Net geld overgemaakt aan Ellen, nu maar afwachten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
miss wel ja..
maar wat gaan ze nu doen als ze zien dat er op de factuur 199 dollar staat en er eigenlijk wel 600 euro is overgeschreven... |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze je dan alsnog belasten voor het betaalde bedrag.
Laatst gewijzigd door Paulcito; 20-09-07 om 17:32. |
|
||||
|
||||
Ik kon het ook niet laten, heb zojuist via ebay een mooie deal kunnen sluiten (397 euro inclusief verzenden).
Hoop stil dat het pakketje volgende week binnenkomt.. Laatst gewijzigd door Yorick; 20-09-07 om 17:40. |
|
|||
|
|||
Ik heb mij iPhone al een tijdje in huis. Ook bestelt via Ellen(formus2eu). Helemaal heel binnen gekomen. Geen problemen gehad.
++ van mij voor Ellen |
|
||||
|
||||
heb hem dan ook maar bestel met headset.
|
|
|||
|
|||
Wat kunnen eventueel de bijkomende kosten zijn? BTW 19% en invoerrechten, enig idee hoeveel invoerrechten?, En BTW zijn er iPhone bezitters in de regio Friesland?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Lees even deze blogpost door, daar worden al een hoop zaken uitgelegd, met name over de importkosten (lees ook de bijbehorende commentaren voor extra informatie) |
|
|||
|
|||
12 harddisk gekocht voor mijn Apple Raidsystem, het gewicht was juist maar geen harddisk te bekennen. Via paypall betaald en wel mijn geld teruggekregen.
Beeldscherm gekocht was onbeschadigt, na aankomst niet meer. Het blijft gewoon een beetje riskant. Maar ja ik bestel nu via Ellen, geld is al weg, iPhone moet nog komen, ook riskant, toch? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kijk wel kritisch naar de verkoper en zijn reputatie. In mijn geval had deze persoon een rating van 99% ofzo (over 7800+ verkopen), ga er vanuit dat dat wel goed zit dus. Ik houd jullie op de hoogte |
|
|||
|
|||
Gewoon positief blijven, tuurlijk komt het goed.
|
|
||||
|
||||
Daar ga ik wel vanuit ja
|
|
||||
|
||||
verzekerde verzending
Citaat:
ik dacht dat ik t nie had gedaan maar t pakketje is wel verzekerd.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hopelijk kom tie dan net zo snel als die van Jurian aan (maandag ofzo) en dan moet de douane ff snel zijn en ik heb 'm
|
|||
|
|||
hey peter,
nog iets gehoord van de douane, mijn komt ook naar be, dat was steeksgewijs dat ze proeven doen he? of moet ik me gegarandeerd verantwoorden? MVG Stijn |
|
||||
|
||||
Als het via de USPS gaat heb je laten we maar zeggen 30/40% kans dat je de pineut bent en 60/70% de kans dat het goed gaat. Via de UPS en de Fedex zul je altijd invoerkosten enzo moeten betalen
|
|
||||
|
||||
voorlopig is het weer even stil. Maandag nog eens terug bellen.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|