Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bartje Ik heb er vorige week een bij Ellen besteld, kom ik toch op een ander forum niemand tegen zeker die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoi, ik neem de iphone graag van je over hoor, hij bevalt prima, wil er nog wel een
|
|
|
|||
|
|||
Heey jongens,
Ook ik heb hem besteld via Ellen, na veel afwegingen toch maar Heb vanmorgen een mailtje binnen gekregen voor Track&Trace, hij wordt verstuurd via UPS (mooie bruine vrachtwagentjes ) Code:
Status van uw pakket Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving EINDHOVEN, BEST, NL 25/09/2007 10:58 's morgens PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE 25/09/2007 7:23 's morgens PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE 25/09/2007 7:23 's morgens PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE PHILADELPHIA, PA, US 25/09/2007 12:01 's morgens EXPORTSCAN PHILADELPHIA, PA, US 24/09/2007 9:58 's middags AANKOMSTSCAN READING, PA, US 24/09/2007 8:19 's middags VERTREKSCAN 24/09/2007 7:59 's middags HERKOMSTSCAN US 24/09/2007 10:24 's middags FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN |
|
|||
|
|||
He SnoRt, lijkt erop dat de dokumenten afgewikkeld zijn, en het pakket verstuurd mag worden uit de USA, een dag of twee denk ik, dan moet je hem hebben.
|
|
||||
|
||||
Ik wordt nou wel een beetje gestoord.. nog steeds GEEN wijzigingen bij de USPS tracker, sinds vrijdag de 21e staat er nog steeds dit:
Citaat:
|
|||
|
|||
tja, soms valt er iets van de band
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb de Iphone binnen..
Gister lag hij al klaar toen ik thuis kwam.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wow.. wat ik nu toch zie.. Via via ben ik aan een tracktrace van een ander persoon gekomen op een ander forum die ook een iPhone heeft besteld bij Ellen.
Gisteren verstuurd in Reading, Pennsylvania.. vandaag IN TRANSIT in Parijs.. wordt vandaag dus al afgeleverd!! WOWZERS !! Dat wil ik ook Wil hem ook morgen Stiekem meekijken? UPS: Traceergegevens |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ow okee.. ik snap werkelijk niets van die procedures. Ik dacht dat UPS, FedEX en DHL allemaal van die bedrijven waren die binnen 1 dag over de hele wereld konden leveren. Snap er dus niets van
|
|
|||
|
|||
Kunnen ze ook, kost paar centen maar dan heb je ook wat. De meeste hier vinden de kosten voor vervoer al vaak te hoog. Tja, dan moet je langer wachten.
|
|
|||
|
|||
De status van mijn pakketje staat nu op:
In Transit Koeln (cologne) DE Heeft iemand dit al gehad en hoelang duurt het dan nog? En hoe komt het dat hij eerst daar door de Douane moet en dat ie dan zegt Eindhoven,.. en dat ie daarna zegt dat ie toch maar naar Keulen gaat? Snap het niet |
|
||||
|
||||
Vorige week donderdag geld overgemaakt aan Ellen, maar nog steeds geen bevestiging dat de iPhone zou zijn verstuurd.
Gisterenavond al wel een draagtasje besteld op een site en die zou volgens de tracker morgen al in Parijs zijn zodat ik hem overmorgen verwacht. Maar ja, zonder telefoon heb ik niet veel aan mijn tasje… |
|
|||
|
|||
Best wel handig met die USB aansluiting
|
|
|||
|
|||
Best wel handig met die USB aansluiting |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze verwachtte hem vandaag binnen trouwens, dus hopen!! @ Bartje, heb jij ook een 4gb model? |
|
||||
|
||||
nope, heb de 8 GB besteld…
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|