Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Paulcito - Vorige week woensdag betaald - Vrijdag verzonden door Ellen - Vanochtend ontvangen na het betalen van € 47,05 voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En dan duurt de dag lang kan ik je vertellen. @tescione, dat heb ik niet aangegeven, maar Ellen heeft zelf $ 199,- dollar op de factuur gezet |
|
||||
|
||||
Yehhhh net telefoontje gehad van thuisfront mijn Iphone is binnen!!
ik moet 47 euro betalen..middels acceptgiro. ik ben pas half 3 klaar met werk Ik wil naar HUIS!!!!! hehehe |
|
|||
|
|||
Acceptgiro. Mooi.
|
|
||||
|
||||
Lol, na 5 dagen al binnen. Mja..euhm... dikke pech heb ik dan...(wacht al een 24 dagen)
|
|
|||
|
|||
Konings
Geweldig dit, hij is binnnen, en we hebben nix hoeven te betalen achteraf (UPS, € 427,-)
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ik niet zoveel pech heb als Peter... Hij staat bij mij sinds de 22e op Arrived Abroad Netherlands.
Heeft iemand hem al thuis gekregen via de USPS, zoja hoelang heeft dat geduurt vanaf de douane tot levering? |
|
||||
|
||||
ik weet het enkel van Jeroen. Bij hem duurde het 9 dagen van "arrived abroad..." tot thuis. Maar bij mij heeft de douane dus een brief gestuurd en heb ik een betalingsbewijd moeten doorsturen. en vanmorgen gebeld naar de douane en het dossier is in orde en het pakje zou deze week geleverd worden (ze wist enkel niet precies of het nu vandaag of vrijdag zou zijn)
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone ligt sinds 19 sept bij de douane, ik verwacht dat ik hem donderdag of vrijdag heb. Als ik naar alle verhalen kijk dan blijft de iphone gemiddeld 5 a 6 dagen bij de douane liggen.
|
|||
|
|||
ik ben benieuwd hoelang het dan bij mij gaat duren. Het is nu de 2e dag dat hij bij de douane ligt...
|
|
||||
|
||||
Lol, nu wordt ik helemaal gek en krijg ik spijt dat ik 'm niet via de UPS heb laten versturen.. maargoed, het is niet terug te draaien en dus zal ik nog heel veel geduld moeten opbrengen
|
|||
|
|||
UPS is ook niet alles.. Mijn pakket wacht al 3 dagen om gecleared te worden bij de amerikaanse douane. Dan moettie nog naar keulen, dan apeldoorn, gecleared worden en door naar Rotterdam.
Uhm ja, ik verwacht hem volgende week |
|
|||
|
|||
oef, ok heb hem, maar niet probleemloos unlocken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Want waarom niet ? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat je altijd een 7.3 versie van iTunes moest gebruiken?
|
|
|||
|
|||
Update gedaan met 7.4.2, hij werkt, alleen YT nog niet, van de Mac verhuist naar een Dell XP bak. Daar de hack gedaan met AnySim. Hij werkt.
Ellen was zo vriendelijk om er een bon bij te doen met 199 dollar, dus ik moest bijbetalen 47 euro. yes jippy |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|