Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peter ik had ook speciaal een mail gestuurd naar Ellen om de juiste prijs erop te zetten, waarop ze antwoordde dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb een echte factuur gekregen van Ellen en opgestuurd naar de douane. Het houdt de boel echt onnodig lang op. Ik had mijn iPhone al op 8 oktober moeten hebben. Het is nu al 15 oktober. Weet jij hoelang het duurt voordat het pakketje wordt vrijgegeven nadat je de brief hebt opgestuurd? ____________________________________________________________________________________________________ _____ Product: iPhone 8 GB Leverancier: Home Page Bruto prijs: 427 euro Netto prijs: n.n.b. Orderdatum: 30 september 2007 Verzenddatum: 4 oktober 2007 Leverdatum: n.n.b. Tips: -Vraag Ellen nadrukkelijk om de echte prijs erop te zetten!!! De douane is absoluut niet achterlijk. Een verkeerde prijs erop zetten lijdt alleen maar tot ten minste 10 dagen vertraging. Ellen staat waarschijnlijk op een zwarte lijst. Daardoor worden al haar pakketen gecontroleerd op de juiste waarde. -Vraag Ellen nadrukkelijk om erop te zetten dat het om een iPhone gaat. Dit voorkomt onnodige vertraging. Laatst gewijzigd door Maurice; 15-10-07 om 11:04. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
betalingsbewijs opgestuurd ____________________________________________________________________________________________________ Citaat:
maar goed, belangrijkste is dat ik mn iPhone heb Laatst gewijzigd door Maurice; 15-10-07 om 11:04. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|