//

Kopen bij FromUS2EU

Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marcomolhoek plus minus 4 dagen plus 47 euro afrekenen contant of machtiging (éénmalig) Hahaha, was het maar waar joh, dan had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 04-10-07, 17:54
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcomolhoek Bekijk bericht
plus minus 4 dagen plus 47 euro afrekenen contant of machtiging (éénmalig)
Hahaha, was het maar waar joh, dan had ik 'm al

Die van mij ligt al sinds vorige week woensdag bij die verrekte douane...
__________________
Voor het laatste game nieuws, check
www.xgn.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 04-10-07, 18:02
deswert deswert is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 15
Standaard

meeste mensen hun probleem zit niet bij de verzending maar bij de douane, en die zijn in België nu net iets strenger dan elders. Naargelang de beschrijving op de verpakking gaan ze dit nader inspecteren...

het is een kwestie van geluk of pech want de mijne was binnen de 5 dagen van Amerika op de eindbestemming in België via USPS.

geluk gehad dus... ohja, en niets moeten betalen
  #523  
Oud 04-10-07, 18:47
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

YESSSSSSSSSSSS

Hij is uit de douane

Eindelijk zeg

Citaat:
Status: Out of Foreign Customs

Your item cleared customs in NETHERLANDS at 11:24 AM on October 4, 2007. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
  #524  
Oud 04-10-07, 18:57
M-To-D-I's schermafbeelding
M-To-D-I M-To-D-I is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 56
Standaard

Gefeliciteerd Maurice! Dat duurde lang
Mijn Iphone kwam pas vandaag aan, omdat hij vertraging had opgelopen =[ Zie hier mijn track: UPS: Traceergegevens
Ik ben desalniettemin zeer blij! Het is echt ongelooflijk, want Ellen had mij zowaar een 1.0 firmware toegestuurd. Gelijkt geupgrade naar 1.0.2 en geunlockt, mijn provider is nu t-mobile
Het is echt prachtig, want ik had de Iphone pas zaterdag besteld.
Douanekosten waren iets van 45 euro, Ellen had er 200 dollar opgezet doet ze standaard bij de Iphone. Ik ben uitermate tevreden Ik heb nu alleen moeite mijn huiswerk te maken, wat ik dus ook niet echt zal doen.
Iedereen succes met hun bestelling, ik ben in iedergeval één uitermate tevreden klant.
  #525  
Oud 04-10-07, 19:02
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

Mooi man M-To-D-I Ik hoop dat ik 'm nog morgen krijg
  #526  
Oud 04-10-07, 19:21
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

Onderzoek het laat ik zeggen... google is je beste vriend
  #527  
Oud 04-10-07, 19:22
TodiWa TodiWa is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Ik krijg mijn iPhone waarschijnlijk morgen, zij het niet dat ik dan de hele dag niet thuis ben. Nog wachten tot maandag dan.
  #528  
Oud 04-10-07, 23:58
micky_mike micky_mike is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 3
Standaard

Ik heb hem gistermorgen ontvangen. 2 dagen verzendtijd. Verzonden met UPS maar hoefde niets bij te betalen.
  #529  
Oud 05-10-07, 09:25
Statrosa Statrosa is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 19
Standaard

Ik krijg hem waarschijnlijk vandaag of morgen. Ik houd het niet meer vol........
  #530  
Oud 05-10-07, 09:57
TodiWa TodiWa is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Ze zeggen mij dat mijn pakje niet meer in handen is van UPS maar van een derde partij. Vreemd, ik hoop dat ik snel meer weet.

Weet iemand of UPS in België ook levert op zaterdag?
  #531  
Oud 05-10-07, 14:39
Koyan Koyan is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Kortrijk, België
Berichten: 3
Standaard

Mijn eerste post

Net telefoon gehad van mijn vader dat mijn iPhone aangekomen is.

Ik heb hem op 30 september besteld, 1 oktober het geld overgemaakt. Ellen heeft hem op 3 oktober verstuurd, en vandaag, 5 oktober is hij er al (via UPS). Ik heb €55,16 aan invoertaks moeten bijbetalen.

Aangezien ik momenteel nog op mijn werk zit, zal ik pas vanavond kunnen checken welke firmware erop staat, maar volgens mijn vader heeft hij als serienummer 7U730... Gemaakt in week 30, dus lijkt me heel waarschijnlijk dat er nog geen 1.1.1 opstaat. 30 lijkt me echter wel heel laag, ik dacht echt dat ik een 39 of hoger ging krijgen. Ik zal wel zien vanavond.
  #532  
Oud 05-10-07, 14:57
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Leuk voor je Koyan, veel plezier met je iPhone!
  #533  
Oud 05-10-07, 15:19
Yaya Yaya is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M-To-D-I Bekijk bericht
Gefeliciteerd Maurice! Dat duurde lang
Mijn Iphone kwam pas vandaag aan, omdat hij vertraging had opgelopen =[ Zie hier mijn track: UPS: Traceergegevens
Ik ben desalniettemin zeer blij! Het is echt ongelooflijk, want Ellen had mij zowaar een 1.0 firmware toegestuurd. Gelijkt geupgrade naar 1.0.2 en geunlockt, mijn provider is nu t-mobile
Het is echt prachtig, want ik had de Iphone pas zaterdag besteld.
Douanekosten waren iets van 45 euro, Ellen had er 200 dollar opgezet doet ze standaard bij de Iphone. Ik ben uitermate tevreden Ik heb nu alleen moeite mijn huiswerk te maken, wat ik dus ook niet echt zal doen.
Iedereen succes met hun bestelling, ik ben in iedergeval één uitermate tevreden klant.
@M To D I : Heb je je trackergegevens nogeens gecheckt?? Er staat nu ineens dat ze op 5 okt vinden dat de opgegeven waarde niet overeen komt met wat zij denken..... Maar jij hebt je Iphone al ontvangen en al douanekosten betaald?

Ik heb nu namelijk dezelfde status en m'n iphone nog niet gekregen... Ben benieuwd: ik heb niet tegen Ellen gezegd dat ze een lager bedrag op de rekening moest zetten, dus als ik daar problemen mee ga krijgen ben ik niet blij!!
  #534  
Oud 05-10-07, 15:23
TodiWa TodiWa is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

En ja hoor, ik vind een briefje in de brievenbus van UPS: "De volgende poging zal gepland worden rond dezelfde tijd op: maandag". Ik ben dus net anderhalf uurtje te laat.
  #535  
Oud 05-10-07, 15:28
ook_gek ook_gek is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: heerlen
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TodiWa Bekijk bericht
En ja hoor, ik vind een briefje in de brievenbus van UPS: "De volgende poging zal gepland worden rond dezelfde tijd op: maandag". Ik ben dus net anderhalf uurtje te laat.
bel even ups en vraag of je hem kan ophalen bij het verdeel centrum waar hij in het weekent ligt

Volgens mij kan je hem ook zaterdag ophalen.

weet het niet zeker, maar je kan het altijd proberen
  #536  
Oud 05-10-07, 15:43
TodiWa TodiWa is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Had al gebeld om te vragen of de chauffeur niet even terug langs kon komen, maar daar kreeg ik vrij kordaat het antwoord "Nee, dat doen wij niet" op. Ochja, normaal gezien is maandag wel iemand thuis dus dan kan ik er mee spelen wanneer ik thuiskom. Nog een weekendje iPhoneloos dan maar.
  #537  
Oud 05-10-07, 16:00
M-To-D-I's schermafbeelding
M-To-D-I M-To-D-I is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yaya Bekijk bericht
@M To D I : Heb je je trackergegevens nogeens gecheckt?? Er staat nu ineens dat ze op 5 okt vinden dat de opgegeven waarde niet overeen komt met wat zij denken..... Maar jij hebt je Iphone al ontvangen en al douanekosten betaald?

Ik heb nu namelijk dezelfde status en m'n iphone nog niet gekregen... Ben benieuwd: ik heb niet tegen Ellen gezegd dat ze een lager bedrag op de rekening moest zetten, dus als ik daar problemen mee ga krijgen ben ik niet blij!!
Hoi Yaya, inderdaad de douane heeft ook mij gebelt, ook over de te lage waarde aangegeven door Ellen. Waarschijnlijk heb je daar inderdaad problemen mee. Maar ups heeft bij mij verkeerd gehandeld, ze hadden mijn pakketje ook moeten houden bij de douane. Ach, ik vind het wel allemaal vervelent, maar ik heb in ieder geval de Iphone.
Ik hoop dat het goed komt met jou geval, gewoon contact opnemen met ups dat is het beste, dan komt het wel goed. Ups is best klantvriendelijk.
Succes!
  #538  
Oud 05-10-07, 16:09
Yaya Yaya is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 17
Standaard

Hmmm ja, jij hebt geluk... Ik heb net met UPS gebeld en ze bellen me waarschijnlijk maandag terug, zo niet, moet ik hen weer bellen...
Wel irritant zeg, van mij had Ellen gewoon de echte waarde erop kunnen zetten: iets meer dat 300 euro maakt toch niet zoveel verschil in kosten vergeleken met de 200 euro die zij opgeeft. En het scheelt wel een hoop gedoe!! Anders had ik m'n iphone vandaag gehad!
  #539  
Oud 05-10-07, 21:41
M-To-D-I's schermafbeelding
M-To-D-I M-To-D-I is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 56
Standaard

Ja, echt hè, maar volgens mij gingen ze iets tegen Ellen doen/melden of iets dergelijks, sinds ik volgens de UPS man het 10e geval was.
  #540  
Oud 05-10-07, 23:15
micky_mike micky_mike is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 3
Standaard

Ik heb mijn iphone woesdag ontvangen via ellen en ups. Ook een waarde van 200 dollar op de doos maar hoefde niets bij te betalen
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) woca Koopinformatie België 6 25-09-10 00:19
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf tescione Chat en geruchten 16 16-09-09 18:31
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 Maurice Koopinformatie USA 87 04-04-08 12:21
Prijsstelling FromUS2EU partyfart Archief 4 13-10-07 12:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.