Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marcomolhoek plus minus 4 dagen plus 47 euro afrekenen contant of machtiging (éénmalig) Hahaha, was het maar waar joh, dan had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Die van mij ligt al sinds vorige week woensdag bij die verrekte douane...
|
|
|
|||
|
|||
meeste mensen hun probleem zit niet bij de verzending maar bij de douane, en die zijn in België nu net iets strenger dan elders. Naargelang de beschrijving op de verpakking gaan ze dit nader inspecteren...
het is een kwestie van geluk of pech want de mijne was binnen de 5 dagen van Amerika op de eindbestemming in België via USPS. geluk gehad dus... ohja, en niets moeten betalen |
|
||||
|
||||
YESSSSSSSSSSSS
Hij is uit de douane Eindelijk zeg Citaat:
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Maurice! Dat duurde lang
Mijn Iphone kwam pas vandaag aan, omdat hij vertraging had opgelopen =[ Zie hier mijn track: UPS: Traceergegevens Ik ben desalniettemin zeer blij! Het is echt ongelooflijk, want Ellen had mij zowaar een 1.0 firmware toegestuurd. Gelijkt geupgrade naar 1.0.2 en geunlockt, mijn provider is nu t-mobile Het is echt prachtig, want ik had de Iphone pas zaterdag besteld. Douanekosten waren iets van 45 euro, Ellen had er 200 dollar opgezet doet ze standaard bij de Iphone. Ik ben uitermate tevreden Ik heb nu alleen moeite mijn huiswerk te maken, wat ik dus ook niet echt zal doen. Iedereen succes met hun bestelling, ik ben in iedergeval één uitermate tevreden klant. |
|
||||
|
||||
Mooi man M-To-D-I Ik hoop dat ik 'm nog morgen krijg
|
|
||||
|
||||
Onderzoek het laat ik zeggen... google is je beste vriend
|
|
|||
|
|||
Ik krijg mijn iPhone waarschijnlijk morgen, zij het niet dat ik dan de hele dag niet thuis ben. Nog wachten tot maandag dan.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gistermorgen ontvangen. 2 dagen verzendtijd. Verzonden met UPS maar hoefde niets bij te betalen.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg hem waarschijnlijk vandaag of morgen. Ik houd het niet meer vol........
|
|
|||
|
|||
Ze zeggen mij dat mijn pakje niet meer in handen is van UPS maar van een derde partij. Vreemd, ik hoop dat ik snel meer weet.
Weet iemand of UPS in België ook levert op zaterdag? |
|
|||
|
|||
Mijn eerste post
Net telefoon gehad van mijn vader dat mijn iPhone aangekomen is. Ik heb hem op 30 september besteld, 1 oktober het geld overgemaakt. Ellen heeft hem op 3 oktober verstuurd, en vandaag, 5 oktober is hij er al (via UPS). Ik heb €55,16 aan invoertaks moeten bijbetalen. Aangezien ik momenteel nog op mijn werk zit, zal ik pas vanavond kunnen checken welke firmware erop staat, maar volgens mijn vader heeft hij als serienummer 7U730... Gemaakt in week 30, dus lijkt me heel waarschijnlijk dat er nog geen 1.1.1 opstaat. 30 lijkt me echter wel heel laag, ik dacht echt dat ik een 39 of hoger ging krijgen. Ik zal wel zien vanavond. |
|
||||
|
||||
Leuk voor je Koyan, veel plezier met je iPhone!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nu namelijk dezelfde status en m'n iphone nog niet gekregen... Ben benieuwd: ik heb niet tegen Ellen gezegd dat ze een lager bedrag op de rekening moest zetten, dus als ik daar problemen mee ga krijgen ben ik niet blij!! |
|
|||
|
|||
En ja hoor, ik vind een briefje in de brievenbus van UPS: "De volgende poging zal gepland worden rond dezelfde tijd op: maandag". Ik ben dus net anderhalf uurtje te laat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij kan je hem ook zaterdag ophalen. weet het niet zeker, maar je kan het altijd proberen |
|
|||
|
|||
Had al gebeld om te vragen of de chauffeur niet even terug langs kon komen, maar daar kreeg ik vrij kordaat het antwoord "Nee, dat doen wij niet" op. Ochja, normaal gezien is maandag wel iemand thuis dus dan kan ik er mee spelen wanneer ik thuiskom. Nog een weekendje iPhoneloos dan maar.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik hoop dat het goed komt met jou geval, gewoon contact opnemen met ups dat is het beste, dan komt het wel goed. Ups is best klantvriendelijk. Succes! |
|
|||
|
|||
Hmmm ja, jij hebt geluk... Ik heb net met UPS gebeld en ze bellen me waarschijnlijk maandag terug, zo niet, moet ik hen weer bellen...
Wel irritant zeg, van mij had Ellen gewoon de echte waarde erop kunnen zetten: iets meer dat 300 euro maakt toch niet zoveel verschil in kosten vergeleken met de 200 euro die zij opgeeft. En het scheelt wel een hoop gedoe!! Anders had ik m'n iphone vandaag gehad! |
|
||||
|
||||
Ja, echt hè, maar volgens mij gingen ze iets tegen Ellen doen/melden of iets dergelijks, sinds ik volgens de UPS man het 10e geval was.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone woesdag ontvangen via ellen en ups. Ook een waarde van 200 dollar op de doos maar hoefde niets bij te betalen
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|