Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Woei.. hij is de douane door, dan moet het toch lukken om hem uiterlijk donderdag te hebben...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Woei.. hij is de douane door, dan moet het toch lukken om hem uiterlijk donderdag te hebben
|
|
|
|||
|
|||
HoiHeb mijn iphone net opgepikt in Eindhovenspecial door ups naar Eindhoven gebracht reden 2 x toe interne fout.Erik
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
de iphone was er vandaag, maar mn vader zijn stagair had niet genoeg geld op zak. De btw bedraagt 160 euro
|
|
|||
|
|||
Waaaaaat? Zoveel? Waar heb je m mee laten verzenden?
|
|
||||
|
||||
Peter : dat lijkt me toch wel heel veel.
Als de gewone BTW van 21% telt zou je je iPhone 762 euro betaald hebben ? PS : hoelang is hij onderweg geweest ? |
|
|||
|
|||
160€ ?
op basis van wat is dat dan berekend :s |
|
||||
|
||||
Citaat:
160 euro is echt te veel.. |
|
||||
|
||||
Als je 8 gb besteld bij Ellen dan kost het 427,00 euro. Toen het pakketje werd bezorgd via UPS moest ik 47,00 euro betalen middels acceptgirokaart. Het is niet aan jou om wel of niet aan te geven, de customs/douane controleert steekproefsgewijs. Er is ook iemand op het forum die niets aan UPS heeft moeten betalen, die heeft geluk gehad. Je kan ook pech hebben, en dan breken ze hem open
|
|
|||
|
|||
Dit staat er op douane.nl over aangifte doen van internetaankopen uit het buitenland:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
tenzij je dus mazzel hebt, zoals hier 1 keer is vermeld...
|
|
||||
|
||||
Als je wilt kun je dit contant betalen aan de chauffeur die het pakketje komt leveren, ik heb gekozen voor acceptgiro.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij kan het niet zonder aangeven. Ik zelf heb het laten versturen via UPS, 4 dagen later was hij op mijn bureau. Bon van Ellen erbij met 190 euro. Ik moest 47 euro betalen aan de chaufer. Omzetbelasting 37,50 euro Voorschot provisie 10,00 dus totaal kwam de iPhone op 427 + 37,50 + 10 = 474,50
|
|||
|
|||
Track en trace van UPS is nu ook binnen bij mij
Do 20 sept bij apple store besteld ( 2 werkdagen levering ) Di 25 sept via UPS vanuit Reading via Ellen verstuurd naar NL Wo 26 sept export vanuit Philidelphia Aankomst ??? Hier nog ff afwachten dus... |
|
||||
|
||||
Eindelijk! er zit beweging in de zaak:
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Ok, het is veel te veel, maar wat kan ik er aan doen? Ik heb gewoon dikke pech gehad dat het pakje bij de douane gecontroleerd is geworden... |
|
||||
|
||||
En je hebt pech gehad dat je voor de prijsverlaging hebt besteld, hoeveel dagen zit er tussen jou bestelling en de prijsverlaging?
|
|
|||
|
|||
@ Peter, zuur zeg....krijg jij ook nog $100 tegoed in de apple store nu? Want om het eerlijk te zeggen ben je dan wel genaaid...iedereen die hem hier goedkoper en later besteld heeft, krijgt hem eerder zonder extra kosten etc... misschien kun je nog proberen dat geld te veranderen bij de douane omdat ze de waarde hebben berekend over een apparaat dat veel goedkoper was...
|
|
|||
|
|||
Er staat op de website van UPS dat ie vandaag wordt afgeleverd. OEH !! Spannend
Ben echt benieuwd,.. zodra ik hem binnen heb, zal ik foto's maken en een duidelijke Nederlandse stap-voor-stap tutorial maken over het unlock gebeuren, misschien wel handig voor anderen die het van plan zijn te doen. Ben wel echt zenuwachtig. Het ging zo snel.. verwacht wel dat ik de chauffeur nog dien te betalen, zoals hier boven ook al wordt gezegd.. 50 euro ofzo.. Geen enkel probleem.. begin nu namelijk al te watertanden |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|