Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij was ze altijd duidelijk met dingen en redelijk snel met emailtjes... Even afwachten he...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bij mij was ze altijd duidelijk met dingen en redelijk snel met emailtjes... Even afwachten he
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jullie moeten tamelijk blij zijn dat er z'n service bestaat en dat ze het redelijk volhoud zonder tientallen eigen euro's erop tegooien... .. Vergeten jullie niet dat ze dit in haar vrije tijd doet en dus waarschijnlijk gewoon een gezin en werk daar heeft! Persoonlijk vind ik het jammer om haar vol te spammen heel de dag door en telkens met de vraag kan het anders.. Het is dezelfde bij de kapper, je maakt een keus en daar moet je het doen voor de tijd. Je heb gekozen voor USPS voor minder kosten. Nu jij ziet dat UPS sneller is snap ik dat je ongeduldig word... Gewoon rustig wachten, en stuur haar niet gelijk mailtjes. Groet!
|
||||
|
||||
Deze dame heeft anders al wel een week 500 eurootjes van mij in haar bezit,dus enige uitleg mag ze dan toch wel geven denk ik.
|
|
|||
|
|||
Zo bedoelde ik het niet.....
|
|
|||
|
|||
de mijne is net verzonden, straks de tracking is bekijken
wat ik niet snap is die firmware ersie 1.0.2, die staat er standaard neit op? dus als k hem krijg moet k updaten en dat zal dan versie 1.1.1 zijn wellicht zodra die uit is. Er is dan geen manier meer om versie 1.0.2 erop te krijgen? MVG |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ervaring heb ik jammergenoeg nog niet want mijn iphone ligt nog op de douane te wachten |
|
|||
|
|||
kunnen degenen die al besteld hebben, even kijken naar dit draadje? Zie: prijsstellning fromus2eu
Ik ben benieuwd naar jullie mening. Thx! |
|
|||
|
|||
Right gisteren om 17.00 uur had ik de Iphone binnen, s'aonvds aan het unlocken geslagen via OSX en jawel binnen 30 mins was de iphone unlocked en youtube werkend!
|
|||
|
|||
Status update :
25/09/07 verstuurd uit reading 26/09/07 aangekomen utrecht 27/09/07 wordt afgeleverd ( utrecht ) |
|
||||
|
||||
Vet, binnen 1 dagje naar Nederland, hij zal nu vast bij de douane ofzo liggen toch?:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe moet je dat trackingsnummer invoegen? Kopieer en plak mijne gewoon bij paketten en vracht traceren op ups.com maar hij doet t niet
|
|
||||
|
||||
Die van mij wordt zo meteen voor half 11 afgeleverd. Helaas ben ik er niet ! Maar ja dan maar ophalen bij UPS of anders morgen!
UTRECHT, NL 27/09/2007 7:35 's morgens WORDT AFGELEVERD Laatst gewijzigd door tescione; 27-09-07 om 10:06. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone vorige week dinsdag besteld , de betaling was vorige donderdag ontvangen en ik heb gisteren bericht gekregen dat hij opgestuurd was.
PHILADELPHIA, PA, US 27/09/2007 12:03 's morgens EXPORTSCAN PHILADELPHIA, PA, US 26/09/2007 10:06 's middags AANKOMSTSCAN READING, PA, US 26/09/2007 8:25 's middags VERTREKSCAN 26/09/2007 5:44 's middags HERKOMSTSCAN US 26/09/2007 10:17 's middags FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN Ik denk dat ik hem maandag zal hebben... |
|
|||
|
|||
Citaat:
UTRECHT, NL 27/09/2007 7:25 's morgens WORDT AFGELEVERD |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb ook een melding erbij staan dat de levering op tijd is (Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 27/09/2007.). En dat betekent voor 10:30 levering. Tenminste dat zei de UPS-mevrouw die ik vanochtend gesproken heb! Alles staat klaar voor de grote hack! |
|
||||
|
||||
Er zijn nu al redelijk wat mensen die hun iPhone hebben ontvangen....
Mensen : Ervaringen, foto's! Komop |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee heb een huisgenoot geregeld die thuis gaat studeren, ipv in de bieb, ideaal!! Dus ik wacht met smart op een telefoontje...heb alleen vanav helemaal geen tijd....heel irri...dus ga denk ik iets eerder weg van mijn werk, en kan hem dan tussendoor ff unlocken, maar neem er graag de tijd voor, maar wil ook niet te lang wachten....wat een dilemma!!!
|
|
||||
|
||||
9:38 's morgens DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN
ik wist het al, maar toch |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|