Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Frune1982 Aha, er komt schot in de zaak: Into Foreign Customs, October 01, 2007, 11:49 am, BELGIUM Arrived Abroad, October 01, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Langzame mensen daar |
|
|||
|
|||
Ik had de mijne bestels op 21 september, via tracking gezien dat deze op dezelfde "vlucht" zat dan Maurice. Eveneens richting belgium maar ik heb de mijne al sinds 26 september. Verzending via USPS en nooit arrived at foreign customs gezien.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb een mail gekregen van Ellen dat ze mij zo snel mogelijk een trackingnummer zal geven en dat ze alles zo snel mogelijk in orde zal maken. Laat ons hopen dat ze die iPhone nu snel verstuurd want ik kan niet meer wachten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op woensdag 26 september de bestelling geplaatst en meteen het geld overgemaakt...ik heb haar zaterdag en gisteren gemaild over de status maar nogsteeds helemaal niets teruggehad...vreemd:s
|
|
||||
|
||||
Dat is inderdaag wel vreemd. Ik had hem namelijk op de 29e besteld en 30e geld overgemaakt. Hij is nu al verzonden. Ik zou als ik jou was nog maar een mailtje sturen. Je hebt wel het correcte e-mail adres van haar? In ieder geval, succes! =\
|
|
|||
|
|||
Geen probleem.. die van mij moest naar Helmond, maar er stond Den Bosch.. kwam gewoon aan
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ M-To-D-I
Ik stuur naar dit mailadres ellen.den.otter [at] fromus2eu [punt] com Ik heb vorige week woensdag als laatste een mail van haar gehad, met bedankt voor je bestelling en of ik me adres wilde doormailen, dan zou ze hem vrijdag op de post doen. Dit heb ik gedaan. Ik heb haar al 3 mailtjes gestuurd maar telkens geen reactie, ik wil namelijk weten hoe het ervoor staat. Laatst gewijzigd door iCulture; 02-10-07 om 19:00. Reden: e-mailadres even aangepast |
|
|||
|
|||
Er blijkt schot in de zaak te komen:
Out of Foreign Customs, October 02, 2007, 2:00 pm, BELGIUM Into Foreign Customs, October 01, 2007, 11:49 am, BELGIUM Arrived Abroad, October 01, 2007, 11:49 am, BELGIUM International Dispatch, September 27, 2007, 12:29 pm, NJI Electronic Shipping Info Received, September 22, 2007 Wil dit nu zeggen dat het pakje voorbij de douane is of wat wil dit nu juist zeggen? |
|
|||
|
|||
Ja hij is door de douane heen.
Ook mijn iPhone zou vandaag geleverd moeten worden. Ligt er aan of de chauffeur weet bij welk bedrijf ie moet zijn want dat heeft Ellen niet op het pakketje gezet |
|
|||
|
|||
Ik twijfel nog een beetje, hoe groot is de kans dat ik er een met firmware 1.1.1 krijg als ik er nu een bestel bij Ellen?
|
|
|||
|
|||
zeer klein, maar er zijn al een reeks aan tutorials op internet te vinden hoe je je firmware van 1.1.1. naar 1.0.2 kan downgraden dus maak je geen zorgen.
Of er al mensen zijn die 1.1.1 met AnySim geunlocked hebben weet ik niet. |
|
|||
|
|||
Is er een manier om er zeker van te zijn dat ik de oud firmware krijg, door bijvoorbeeld aan Ellen te vragen mij eerst een serial nummer oid te mailen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Alles werd inderdaad verstuurd door USPS. Ik sta er zelf ook van te kijken dat het nu plotseling zo vlot gaat. Mij hoor je zéker niet klagen.... Hopelijk staat de postbode vandaag of morgen met een pakje voor de deur.
|
|
|||
|
|||
Yezzz!!!!
Mijn Iphone is binnen... Hij ligt thuis op mij te wachten... Het gaan hier nog 3 lange uren worden op mijn werk... Slechte 10 euro moeten betalen aan de postbode (verzending is via USPS gegaan). Er stond nogthans duidelijk "IPHONE Not Refurbished, NEW, NO CONTRACT" op het pakje vermeld. De value was 409 $. Heb dus geen invoerkosten of BTW moeten betalen. Heb ongelooflijk veel geluk vermoed ik. |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf ook zitten te twijfelen of ik er 1 ga bestellen of niet. Maar ik durf het niet aan gezien de firmware versie 1.1.1 kan zijn.
Ben nu aan het zoeken hier in nederland naar een iphone zonder simmlock. ( lastig nog wel ) Dat ik iets meer moet betalen neem ik dan maar voor lief, zo lang ik mar weet dat ik geen firmware 1.1.1 heb Toch ben ik benieuw of iemand eind vorige maand, begin deze maand via ellen een Iphone gehad heeft, en welke firmware daar op staat. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|