Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Waar heb je hem gekocht? Ik heb hem ook via Ellen gekocht....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Jippieieieie... hij is eindelijk binnen !! Ik heb toch maar 45,72 hoeven te betalen, dus dat valt weer mee. Nu unlocken, want het is een week 37 versie....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat is dat ellen precies?
|
|
|||
|
|||
Ellen is een Nederlandse vrouw die in de VS woont.
Ze biedt een service door o.a. iPhones te kopen en op te sturen naar Nederland. Home Page Heb zelf trouwens nog steeds geen iPhone. Ze zegt op vakantie te zijn en dat ze daarom het tracking-nummer niet kan sturen. Laatst gewijzigd door Pietje123456; 10-10-07 om 16:46. Reden: link |
|
|||
|
|||
oke! maar helemaal zeker en pluis klinkt het dus niet echt... is ze wel te vertrouwen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze is alleen een beetje onzorgvuldig met de tracking-numbers/emails en geeft dat niet toe. Waarschijnlijk heeft ze ontzettend veel bestellingen. Ze haalt ook emails door elkaar. Zo kreeg ik na drie keer mailen steeds geen reactie. Ik had namelijk mijn trackingnummer niet gekregen. Toen zei ze dat ze op vakantie is en dat ze dit al gezegd heeft. Dit heeft ze niet tegen mij gezegd. Maargoed, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Laatst gewijzigd door Pietje123456; 10-10-07 om 16:54. |
|
||||
|
||||
Ik had ruim 3 weken geleden bij haar de iPhone besteld. Een kleine week geleden is die aangekomen Voor mij is ze 100% te vertrouwen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens zat er bij mij bij het pakket wel een invoice die bestemd was voor iemand uit Belgie, foutje dus. Mocht hij op dit forum aanwezig zijn en nog behoefte hebben aan deze factuur laat het me dan maar weten. Laatst gewijzigd door iCulture; 10-10-07 om 21:13. Reden: Naam verwijderd op verzoek |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij zat er een invoice bij voor iemand uit Nederland. Is die op dit forum aanwezig?
Laatst gewijzigd door TodiWa; 10-10-07 om 21:21. |
|
||||
|
||||
bij mij stond er een keer een andere naam bij de mededeling die ik op de overschrijving moest zetten. vast omdat ze het had ge-copy/paste.
Voor de rest ben ik zeer tevreden over haar dienst, altijd snel antwoord enzo |
|
|||
|
|||
Net een berichtje van mevrouw gehad :
Citaat:
Enuh het verschil tussen 35 en 50 is zelfs op een groot bedrag nog pijnlijk. Op hoeveel tax moet ik rekenen als ik het via Fed of Us doe, dus de volledige prijs op de doos komt? En ik zie door de bomen het bos niet meer. Kan ik nou wel of niet bellen met de nieuwste versie (waar ik van uitga dat ik die dan zal krijgen) die geunlocked is? Ik heb een Fodavone telefoon. Laatst gewijzigd door musiqman; 10-10-07 om 21:34. |
|
||||
|
||||
Hmm, misschien niet echt de bedoeling dat haar gegevens hier zo open en bloot staan?
|
|
|||
|
|||
1 mailtje sturen is genoeg, je krijgt het zo
Maar je hebt gleijk. Ff niet aan gedacht. BIjdeze. |
|
|||
|
|||
Ik heb een brief van UPS gekregen.
Daarin staat dat ik een originele factuur moet toesturen ik van Ellen heb gekregen. Er zit ook een soort pakbon bij waarop staat: cell phone 199 dollar. Ze vinden de waarde natuurlijk onrealistisch. Zal ik gewoon een bankafschrift toesturen met daarop het bedrag dat ik aan Ellen betaald heb? Of de email van Ellen met daarin prijsopgave? Of de boel op een creatieve manier voor de gek houden? Ze zijn (neem ik aan) niet achterlijk daar bij de douane. Ik neem aan dat ik niet verantwoordelijk ben voor de prijs die op het pakketje staat? Laatst gewijzigd door Pietje123456; 13-10-07 om 16:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ja, ik ga niet klagen... |
|
|||
|
|||
Nee, ze zijn volgens mij van de 19% uit gegaan, maar daar wel de 6% aan BTW er afgehaald die aan Ellen betaalt heb...
Persoonlijk heb ik de iphone ook bij ellen bestelt en was eigenlijk niet zo blij met het feit dat ze 199 op had gezet (had duidelijk aangegeven dat de juiste waarde genoemd moest worden), aangezien de UPS mijn pakket nu een week extra vast had gehouden, de douane bijna een boete had gegeven voor belasting ontduiking en de pakketten voor mijn bedrijf worden nu extra gecontroleerd (wat dus neer komt dat de pakketten dagen later aankomen...) |
|
||||
|
||||
ik had ook speciaal een mail gestuurd naar Ellen om de juiste prijs erop te zetten, waarop ze antwoordde dat dat geen enkel probleem was. groot was mn verbazing toen ik de factuur zag twv 199 dollar en ik aan de douane en betalingsbewijs moest voorleggen. Ik had natuurlijk geen betalingsbewijs voor dat bedrag...
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|