Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) De BTW op een geimporteerde iPhone is: 19% op de kosten van "iPhone en de verzendkosten" daarbij komt nog administratie kosten die maximaal iets van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De BTW op een geimporteerde iPhone is:
19% op de kosten van "iPhone en de verzendkosten" daarbij komt nog administratie kosten die maximaal iets van 17,00 euro bedragen. Dit is de berekening volgen de Afdeling Inklaring in Amsterdam. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wist t al van te voren dat t rond die koers zou gaan liggen, dus heb me er op voorbereid. Voor snelle verzending had ik dit bedrag nog wel over.. Kon t niet aan om nog langer te wachten |
|
|||
|
|||
vandaag mijn iphone van ellen ontvangen !
en ook niets moeten betalen ! woohoo ! prachtig ding gewoon |
|
|||
|
|||
Uit je vorige posts maak ik uit dat je iPhone verzonden is met UPS rond de 18de september. Hoe komt het dat het zo lang heeft geduurd? Anderen op dit forum hebben een iPhone besteld op maandag en hebben hem op vrijdag al in de bus.
Heb je hem al geunlockt? Met welke methode? Werkt het goed? |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is vandaag binnen gekomen helemaal klaar met customizen... ik moest trouwens 83,60 aan de tnt man betalen
|
|
|||
|
|||
Is niet juist hoor !
Mijn Iphone werd vorige woensdag verstuurd met UPS , vrijdag om 12U stonden ze hier al maar ik was spijtig genoeg niet thuis. Dan deze middag om half 1 had ik hem en tegen 3u had ik hem unlocked. Ben daar daar wel tijdje mee bezig geweest maar voor mac vond ik deze de beste : Hack the iPhone - How to unlock the iPhone using the anySIM (FREE) program on OS X ( bestaat ook voor xp) |
|
|||
|
|||
@lex-tok.
Lucky dat je niets extra hebt moeten betalen. Hopelijk zal dat bij mij ook zo zijn. Momenteel nog altijd international dispatch (sinds 27 sept) Wat stond er op jouw pakje vermeld als inhoud? Wat was de waarde die aan jouw pakje werd gegeven op de verpakking? |
|
|||
|
|||
ik heb eigenlijk niet naar de verpakking gekeken ...
direct Iphone uitgepakt en verpakking dus weggesmeten ! Maar ik had aan ellen gevraagd de waarde op 199 dollar te zetten. |
|
|||
|
|||
Ik heb vrijdag een mailtje van Ellen gekregen dat het geld binnen was en dat hij binnen 48 uur verzonden zou worden.
Ik heb nog geen mail van verzending gehad. Zal er bij meer mensen langer tussen de melding en het daadwerkelijk ontvangen van de TrackNtrace gegevens? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kan zijn dat ze de jouwe al verzonden heeft maar nog geen tijd heeft gehad om je dat te mailen. |
|
||||
|
||||
Ik krijg mijn track-n-trace op deze avond van Ellen. Heb je haar al gemailt of ze je niets vergeten is? Volgens mij is ze best druk met al die bestellingen
|
|
|||
|
|||
Heb zopas deze mail gekregen van Ellen:
Helaas hebben we vandaag bericht gekregen van Apple dat de 4 GB niet meer leverbaar en dat ze helaas alle bestelling ook hebben gecancelled. Dus hij komt niet meer. Ik vindt het zelf ook heel vervelend en we kunnen je het geld terugstorten of we kunnen je een 8 GB I phone toesturen. De totaal prijs hiervoor is Euro 427.00. Nogmaals excuses voor deze gang van zaken maar Apple laat ons hier ook even in de steek en we kunnen altijd je geld terugstorten als dat je voorkeur heeft. Ik zal dan maar de iets duurdere versie bestellen. Laat ons hopen dat die nog niet de nieuwe firmware versie heeft. |
|
||||
|
||||
Ja, ik raad trouwens ups aan. Gisteren had ze hem verstuurd en track n trace ontvangen. Kan ik lekker tracken totdat hij er is. ;o
Laatst gewijzigd door M-To-D-I; 02-10-07 om 09:28. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Beste Nick, We hebben je iPhone klaar staan voor verzending. Gebaseerd op de ervaring van de afgelopen paar weken, we hebben ondertussen heel wat iPhones verstuurd, wil ik je adviseren om de iPhone toch per Fedex of UPS te laten versturen ipv de United States Postal Service. Via UPS heb je de iPhone binnen 3 dagen in huis en veel klanten hebben geen bijkomende kosten hoeven af te rekenen bij ontvangst van de iPhone. We kunnen hem ook gewoon per USPS versturen als dat je voorkeur heeft maar de tracking informatie laat te wensen over en het duurt zeker 10 dagen tot 2 weken voordat je hem in huis hebt. De douane heeft er verschillende onderschept en willen dan aankoop bewijzen etc zien, al met al een hoop gedoe. Als je de beslissing neemt om hem per UPS te ontvangen wil je dan nog EURO 20.00 overmaken voor het verschil in verzendkosten? We zien je reaktie graag tegemoet en dan gaat hij vandaag de deur uit! [s]Wat zal ik doen? Wat zouden jullie doen; gewoon 20 euro overmaken en laten versturen met Fedex of UPS? Of het lekker op USPS houden? [/s] Toch net maar de 20 euro extra overgemaakt. Heb ik hem lekker snel in huis \o/ Laatst gewijzigd door Nick; 02-10-07 om 09:35. |
|
|||
|
|||
Aha, er komt schot in de zaak:
Into Foreign Customs, October 01, 2007, 11:49 am, BELGIUM Arrived Abroad, October 01, 2007, 11:49 am, BELGIUM International Dispatch, September 27, 2007, 12:29 pm, NJI Electronic Shipping Info Received, September 22, 2007 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Yes, hij is onderweg.
PHILADELPHIA, PA, US 02/10/2007 3:19 's morgens EXPORTSCAN EINDHOVEN, BEST, NL 02/10/2007 7:47 's morgens PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE PHILADELPHIA, PA, US 02/10/2007 12:26 's morgens AANKOMSTSCAN BUFFALO, NY, US 01/10/2007 11:19 's middags VERTREKSCAN 01/10/2007 10:01 's middags AANKOMSTSCAN HENRIETTA, NY, US 01/10/2007 8:50 's middags VERTREKSCAN 01/10/2007 7:59 's middags HERKOMSTSCAN US 01/10/2007 6:52 's middags FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN Wel 1 vraag: Kan het kloppen dat bij VERZONDEN NAAR niet de daadwerkelijke plaats staat waar ie naartoe moet? Hij moet voor mij naar Geleen (limburg) maar er staat bij mij bij verzonden naar Maastricht |
|
|||
|
|||
Dat is echt wel vreemd Nick, misschien dat ze er net maar een stuk of 5 besteld had terwijl er 6 mensen op de lijst stonden en ik dus afval. Ik heb de duurdere besteld op voorwaarde dat er nog geen 1.1.1 firmware opstaat en dat ze de telefoon zo snel mogelijk verstuurd (en dus niet wacht op het te storten geld). Ik hoop dat ze akkoord gaat en dat ze de telefoon zo snel mogelijk verstuurd.
|
|
||||
|
||||
@Nillis : ik hoop dat je meer geluk hebt met UPS dan ik. Gisteren gaf men het met de verkeerde chauffeur mee en vandaag is de chauffeur het pakte "vergeten". Nu is men ernaar op zoek. Hopelijk komt het vandaag nog, maar ik begin er alweer voor te vrezen…
|
|
|||
|
|||
@bartje
Dat hoop ik ook. En ik hoop dat je hem vandaag nog krijgt. zal vast wel. Maar staat bij iedereen de juiste plaatsnaam bij "verzonden naar" als je kijk bij Track & Trace? Als dat zo is dan wordt ie dus naar mijn werk verstuurd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|