Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben benieuwd naar de foto SnoRt Over anderhalf week kan ik ook eindelijk aan de slag (hoop uiteraard wat eerder )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de foto SnoRt
Over anderhalf week kan ik ook eindelijk aan de slag (hoop uiteraard wat eerder)
|
|
|
|||
|
|||
Zondag avond heeft Ellen gezegd dat het binnen 48 uur in orde was..
Maandag zei ze het zelfde.. Vandaag de dag nog niks.. Ze zegt dat ze me op de hoogte houd. Ik heb nog geen track en trace nummer.. Kan echt niet wachten gewoon! Want ik ben bang dat Apple het zo gaat spelen. Dat we helemaal niet meer kunnen unlocken. Waardoor ik me Iphone niet meer kan gebruiken.. Je kunt de firmware ook gewoon LOS downloaden via de Apple site. Heb ik ook gedaan namelijk! Voor het geval dat. |
|
||||
|
||||
kom op unlocken die hap jongens en vergeet niet de aplicatie installer te downen en te instaleren, komen dagelijks nieuwe leuke dingetjes bij...hurry firmware 1.1.1 is comming
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone zaterdag besteld. Via USPS is hij onderweg sinds maandag.
Ik verwacht hem deze week niet meer, maar hoop op begin volgende week. Hopelijk kan ik hem nog unlocken voor ze de fw 1.1.1 loslaten. |
|
||||
|
||||
Wat is de status van je pakketje Frune1982 op de track en trace pagina?
|
|
|||
|
|||
Sinds maandag al: "Electronic Shipping Info Received"
Heb nog nooit iets anders zien staan. ) Maar ik heb zonet nog eens contact gehad met mijn collega die hem verstuurd heeft vanuit Amerika en hi wist mij te vertellen dat dit niet echt abnormaal is. Het komt vaak voor dat usps de status niet aanpast. |
|
||||
|
||||
Okee, ik heb die melding nog nooit gezien. De mijne is vrijdag de 21e verstuurd en pas vandaag kwam er een update. Van vrijdag tot gisteren stond de status op '' Acceptance'' en nu staat die (eindelijk) op ''International Dispatch'', oftewel:
''Your item left the United States from NJI at 6:28 AM on September 25, 2007. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.'' |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk is jouw Iphone verstuurd met UPS, de mijne werd verstuurd met USPS, vandaar dat de meldingen verschillend zijn.
|
|
||||
|
||||
Nee hoor, de mijne is ook verstuurd met de USPS
|
|
|||
|
|||
Hmm, vreemd.
Jij doet dit toch ook via deze link: USPS - Track & Confirm - Put our delivery information to work for you |
|
||||
|
||||
Yep, helemaal correct
|
|
||||
|
||||
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT (discussie graag in die thread; hier weer verder over FromUStoEU.com)
|
|
|||
|
|||
Heb de mijne (een 4GB iPhone) vrijdag besteld. Omdat die steeds moeilijker te vinden is moet ik nu nog een 7-tal dagen wachten voor Ellen die kan opsturen.
|
|
||||
|
||||
Let iedereen wel op dat je een strafbaar feit pleegt door $199 dollar op het pakket te laten zetten en het pakket niet aan te geven bij de douane? Strafbare feiten. Wat iedereen voor zichzelf doet is niet onze verantwoording, maar laat ik dan in ieder geval gewaarschuwd hebben.
Zie ook de waarschuwing op deze pagina: Belastingdienst/Douane. |
|
||||
|
||||
ik heb m eindelijk!
maakt niet uit. ik heb m binnen. vanmorgen €41,18 aan de tnt man betaald. toen aan het unlocken geslagen. na ibrickr gebruikt te hebben deed bij anysim de slider het niet. gelukkig vond ik op het forum de iunlock toepassing en die werkte bij mij wel.
dus mijn simkaart (van t-mobile) doet het nu. youtube heb ik nog niet aan de praat gekregen. beetje jammer. maar dat komt vast nog wel. ik ga er nu ff mee spelen. jullie horen nog van mij
|
||||
|
||||
Ik snap er niks van : iedereen bestelt bij Ellen en de dag daarna wordt hij verscheept. Ik zit al sinds vorige week donderdag te wachten en nog altijd heb ik geen bericht gekregen dat hij vertrokken is, hoewel ze maandag per mail liet weten dat ik niet meer kon annuleren omdat zijzelf de bestelling al hadden gedaan.
Ik denk niet dat ik nog iets via haar site bestel |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@ Bartje,
Je moet meestal een mailtje sturen naar haar om antwoord over zoiets te krijgen. Ik denk dat ze zoveel bestellingen krijgt dat ze het allemaal niet meer uit elkaar kan houden en dus vergeet ze waarschijnlijk wat dingen. Gewoon ff mailtje sturen, binnen 24 uur heb je sowieso bericht (bij mij in ieder geval wel). |
|
||||
|
||||
Ik heb haar deze week al 3 keer gemaild en ze geeft steeds een standaardantwoord dat ze iets laten weten zodra hij de post op gaat. Vandaag mail gestuurd met het verzoek om via UPS te sturen, maar geen antwoord…
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|