Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kiwi Hi Mijn pakket ligt al in Keulen. Zag op de site van ups indien voor zaterdag 15.00 (23-09-07)aangeleverd uitelijk geleverd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
sorry foutje
correct de 22-09-07 Erik |
|
|||
|
|||
Ik heb hem net bij Ellen besteld.. via de UPS.. ze zei dat die er binnen een week is. Kan niet wachten!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem door mijn neef laten opsturen via USPS Express International, dit is nu de status op track&trace.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook een iphone besteld via ellen.
AMSTERDAM, NL 23/09/2007 8:22 's middags PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING KOELN (COLOGNE),DE 22/09/2007 10:00 's middags AANKOMSTSCAN PHILADELPHIA, PA, US 22/09/2007 8:58 's morgens VERTREKSCAN AMSTERDAM, NL 22/09/2007 9:17 's morgens PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE 22/09/2007 7:48 's morgens PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE PHILADELPHIA, PA, US 22/09/2007 12:13 's morgens EXPORTSCAN PHILADELPHIA, PA, US 21/09/2007 10:07 's middags AANKOMSTSCAN READING, PA, US 21/09/2007 8:25 's middags VERTREKSCAN 21/09/2007 8:16 's middags HERKOMSTSCAN 21/09/2007 5:41 's middags AFHAALSCAN US 21/09/2007 10:12 's middags FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja dat is zeker UPS-taal. Je krijgt hem ook dinsdag de 25e zo te zien.. Ik ook
Toch binnen een week, in mijn geval dan. Dat is nog eens service, die paar euro btw is het wel waard geweest vind ik. Goeie business Ellen! . |
|
||||
|
||||
Yep, inderdaad via UPS. Ik zou hem het liefst morgen willen ophalen in amsterdam ik woon er nog geen 8 km vandaan..
Ik ben benieuwd hoeveel ik eventueel moet betalen als hij bezorgd wordt. |
|
|||
|
|||
Ik wil binnenkort ook gaan bestellen bij Ellen. Twijfel alleen nog welke verzendmethode ik moet gaan gebruiken... Daarom mijn vraag: hoeveel hebben degenen die via usps hebben verzonden in totaal betaald? Hoeveel waren de (eventuele) invoerrechten die er nog bovenop kwamen naderhand?
En datzelfde voor ups? Kortom: welke verzendmethode ist beste? (wil m t liefst zo snel mogelijk in huis hebben maar niet ten koste van enorme onverwachte bijbetalingen achteraf...) |
|
||||
|
||||
Citaat:
aangezien het pakket al vrijgegeven is en hij is "in transit".. die van mij is in Rotterdam bij UPS.. en ik verwacht hem morgen.. ben helaas niet thuis om hem in ontvangst te nemen.. |
|
|||
|
|||
**Ik kreeg eerst geen status updates van USPS**
Maar nu check ik net de status en hij staat gelukkig op : Arrived abroad Netherlands Nu nog afwachten hoelang het duurt voor hij afgeleverd wordt Laatst gewijzigd door Rocco; 24-09-07 om 03:11. |
|
|||
|
|||
Ja, je gaat toch gelijk krijgen. Ik krijg 'm vandaag .
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Hoelang heeft die er dan totaal over gedaan?!!! Alvast gefeliciteerd. Laat het effe weten als je hem hebt. En met welke unlock je hem gaat unlockken |
|
||||
|
||||
Hoe weet je dat je hem vandaag krijgt dan joshua?? wat staat er nu op ups bij jou??
|
|
|||
|
|||
YES, oef dit wordt een lange, lange dag.
APELDOORN, NL 24/09/2007 5:47 OUT FOR DELIVERY via drachten naar sneek, moet lukken. Jeeeeee, ik lijk wel een klein kind.
|
|||
|
|||
Je bent helemaal geen klein kind! Ik moet nog 4 dagen wachten.. En ik zit al zo Let us know waneer die er is
|
|
||||
|
||||
Mocht hij vandaag de 24ste binnen komen dan heeft hij er 4 dagen overgedaan Ramon. Met UPS.
-Vrijdag 21ste besteld en meteen geld overgemaakt. -Maandag 24ste binnen (hopelijk) |
|
||||
|
||||
Die van mij moet vandaag ook aan gaan komen.
status: OUT FOR DELIVERY |
|
|||
|
|||
@Dien.. Bedankt ! Dat is wel heel erg snel.. Ik laat hem ook komen door UPS.. Vandaag geldovermaken. Maar zei zei zondag het het binnen 48 uur in orde is?.. Heeft u ook belasting en invoerrechten betaald ?
Het gaat echt snel! |
|
||||
|
||||
Ik kon het niet laten heb even gebeld met ups. Bij mij staat "in-transit voor aflevering"
Volgens die kerel van UPS gaat hij vandaag nog geleverd worden |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|