Kopen bij FromUS2EU discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peter maar als ik het goed begrijp komt er een update voor de iPhone deze week. In september kwam de wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Oke gasten!!
Hij is binnen! Erg vet! Kosten aan de postbode: € 47,05 |
|
||||
|
||||
Citaat:
en ik word straks teruggebeld door UPS Rotterdam.. en dan geven ze een indicatie wanneer die weer wordt afgeleverd. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd paulcito!! Ben jaloers
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bij mij is de Status "Vrijgegeven en nu in transit voor aflevering" niet veranderd sinds gisteravond.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hmmmz.. begin me nou wel een beetje *** te voelen, de status is namelijk sinds vrijdag onveranderd en voor die 47 euro zou ik 'm best vandaag in onvangst willen nemen
Denk dat het nog wel even duurt
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Whaaaaaaa ik hou het niet meer uit op het werk , ik kijk om de 5 min op ups tracking hehe....
Ik voel me een klein kind die zit te wachten tot sinterklaas aan de deur komt. |
|
|||
|
|||
Maar als dat inderdaad het geval is zullen er meer mesnen zijn die met dit probleem te maken krijgen (o.a. mijzelf) en het gevolg zal zijn dat er vroeg of laat iemand met een manier komt om zelf je iPhone te Downgraden/Restoren met een oudere firmware. Laten we het in ieder geval hopen...
|
|
|||
|
|||
Hoi mijn Iphone was onderweg voor aflevering vandaag echter foutje bij ups ligt deze in Rotterdam i.p.v Eindhoven .We wachten nu af.Erik
|
|
||||
|
||||
Die van mij wordt vandaag verzonden via Fed-Ex, ben benieuwd hoelang dat gaat duren.
Stiekem hoop ik op vrijdag... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Vrijdag verzonden door Ellen - Vanochtend ontvangen na het betalen van € 47,05 voor btw en invoerrechten Hoe de telefoon bevalt, geen idee hij ligt naast me op mijn bureau. Wachtend tot ik straks naar huis mag en kan gaan beginnen met jailbraken, unlocken etc |
|
||||
|
||||
Citaat:
(neem de rest van de dag vrij dag ) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Ellen den Otter (Fromus2eu.com) in Telegraaf | tescione | Chat en geruchten | 16 | 16-09-09 19:31 |
Kopen bij FromUS2EU - deel 2 | Maurice | Koopinformatie USA | 87 | 04-04-08 13:21 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|