iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   Kopen bij FromUS2EU (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/28-kopen-fromus2eu.html)

Jurian 19-09-07 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yorick (Bericht 810)
En wanneer had je ook alweer besteld/betaald?

de 13e. dat betekent dat hij 5 dagen erover gedaan heeft om van de applestore, naar ellen, naar het vliegtuig te komen. valt wel mee.

Maurice 19-09-07 21:29

de 13e dacht ik dat hij zei een keer

Jurian 19-09-07 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice (Bericht 817)
de 13e dacht ik dat hij zei een keer

klopt ook maurice :) dat heb je goed gezien

Yorick 19-09-07 21:35

Valt inderdaad mee, ben benieuwd wanneer je hem thuis hebt, houd ons op de hoogte :)

Maurice 19-09-07 21:35

Ghehe, je was net iets eerder :p

En je had het via USPS laten versturen he, dan is dat volgens mij superrrrr snel!
Hopelijk heb ik dat ook met mijn pakje straks!

eekamouse 20-09-07 00:39

Heyy,

ik was een paar dagen op ebay bezig om er 1 te krijgen ,4gb is ongeveer 400 euro
8gb 550 euro ,dus veel duurder en heb besloten om ook maar via lies te bestellen.
heb net 427 euro overgemaakt dus afwachten nu.

p.s is het niet opvallend dat zij zoveel pakjes naar hier stuurt

Jurian 20-09-07 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yorick (Bericht 826)
Valt inderdaad mee, ben benieuwd wanneer je hem thuis hebt, houd ons op de hoogte :)


ik hou jullie zeker op de hoogte.


maar usps is niet supersnel. ups is dat wel. maar daar daar wordt je pakketje zeker gecontroleerd. ;)

Maurice 20-09-07 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jurian (Bericht 878)
maar usps is niet supersnel. ups is dat wel. maar daar daar wordt je pakketje zeker gecontroleerd. ;)

USPS was wel super snel met jouw pakketje (ik zeg ook niet dat ze in het algemeen snel zijn, ik heb nog geen ervaring met dat bedrijf)

tescione 20-09-07 08:55

zo betaling was gisteren binnen en ellen heeft gisterenavond mijn Iphone besteld. Ze biedt me nu de optie aan om te verzekeren via USPS. Hebben jullie (Maurice, Jurian) dat eigenlijk gedaan?

Peter 20-09-07 09:04

ik niet, en ik geloof 1 Jurian ook niet

tescione 20-09-07 09:06

ah en peter :)!

lijkt me beter om het wel te doen toch?

Peter 20-09-07 09:18

ja...ze heeft me er niet om gevragd en ik heb er op dat ogenblik ook niet aan gedacht. maar het is inderdaad beter

Maurice 20-09-07 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tescione (Bericht 907)
zo betaling was gisteren binnen en ellen heeft gisterenavond mijn Iphone besteld. Ze biedt me nu de optie aan om te verzekeren via USPS. Hebben jullie (Maurice, Jurian) dat eigenlijk gedaan?

Ik heb het niet gevraagd maar Ellen ook niet..

Bartje 20-09-07 13:02

Ik lees op haar site dat je ook via Paypal kan betalen. Iemand ervaring ?

Dit is voor Belgen alleszins sneller dan via een internationale overschrijving.

Yorick 20-09-07 13:09

Heeft er überhaupt al iemand een iPhone van Ellen ontvangen?

Peter 20-09-07 13:46

Jeroen heeft deze al ontvangen.

bij mij verloopt het niet zo vlot. Vandaag een telefoon gehad van ABX om een betalingsbewijs door te sturen. Dat is op zich geen probleem, maar Ellen heeft op het douane -formulier een lager bedrag gezet dan hetgeen op mijn overschrijving staat. ik heb het dan toch maar doorgemaild en ik hoop dat er nu schot in de zaak komt...

lex-tok 20-09-07 14:13

Je had miss je betalingsbewijs ff door photoshop kunnen halen dan...
Jij hebt het vlaggen met je BTW-controle denk ik.

Paulcito 20-09-07 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 962)
Jeroen heeft deze al ontvangen.

bij mij verloopt het niet zo vlot. Vandaag een telefoon gehad van ABX om een betalingsbewijs door te sturen. Dat is op zich geen probleem, maar Ellen heeft op het douane -formulier een lager bedrag gezet dan hetgeen op mijn overschrijving staat. ik heb het dan toch maar doorgemaild en ik hoop dat er nu schot in de zaak komt...

Het lijkt erop dat ze in België wat strenger zijn bij de douane dan in NL.

Peter 20-09-07 14:35

ik heb er geen problemen mee de BTW te betalen, zolang het pakje dan maar snel en onbeschadigd thuis geraakt

Yorick 20-09-07 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lex-tok (Bericht 964)
Je had miss je betalingsbewijs ff door photoshop kunnen halen dan...
Jij hebt het vlaggen met je BTW-controle denk ik.

Denk dat je je dan schuldig maakt aan valsheid in geschrifte...lijkt me niet handig..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.