//

op ebay een iphone kopen

op ebay een iphone kopen discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Zie dat'em wel de fake modellen niet mee brengt . Heb het hem ook gezegd, kheb hem wat foto's meegegeven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-03-09, 13:00
Andreas Andreas is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Zie dat'em wel de fake modellen niet mee brengt .

Heb het hem ook gezegd, kheb hem wat foto's meegegeven en gezegd dat hij er vooral moet op leten dat de camera linksboven staat en de appel er rechts een beet uit heeft.

Hij gaat voor zen werk en er zijn er al veel die iphones in china gekocht hebben dus ze zullen hem wel helpen, hoop ik.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-03-09, 07:47
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King1987 Bekijk bericht
In tegen stelling van Shappezz raad ik het af, waarom: je moet altijd zelf om de iPhone gaan. Dan weet je zeker of hij simlock vrij is/zelf simlock vrij kan maken. Of er geen krassen opzitten die je zelf niet wilt. etc etc het is een gok wat je neemt, maar het is zonde dat de iPhone een simlock zou hebben en al op de nieuwste baseband zit. Dan heb jij er helemaal niets aan.......(athans je kan dan wel hardwarematig unlocken, maar dat werkt niet bij iedereen vreemd genoeg)
ik doelde op een nieuw exemplaar niet een 2e hands, in het geval van een gebruikte geef ik je helemaal gelijk, dan zou ik er nog geen seconde over denken eraan te beginnen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andreas Bekijk bericht
mja die hele goedkope zullen waarschijnlijk nog wel stijgen, maar ik vind er wel van €250 van nu kopen of gewoon een vaste prijs op marktplaats.
Op marktplaats nooit kopen op deze manier, je hebt namelijk geen enkele garantie je geld ooit terug te kunnen krijgen als het misgaat, bij eBay daarentegen weer wel

Laatst gewijzigd door King1987; 08-03-09 om 11:34. Reden: Edit knop gebruiken aub / mquote gebruiken aub
  #23  
Oud 08-03-09, 12:55
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andreas Bekijk bericht
Apple iPhone 3G 16GB .. $ 300. Nokia N96 .. $ 300 - overig - spelcomputers

Te vertrouwen of niet?

Ik heb een lange tijd met iemand ervan op msn zitten praten maar ik wouw hem niet echt geloven maar dan zende hij me foto's van hun opslagplaats van iphone's, playstation 3, en televisietoestellen en dergelijke.

gr
Ik heb vannacht ook een tijdje met die mooie meneer lopen praten via MSN.

Mijn conclusie is dat ze je gewoon proberen op te lichten (zoals we al verwacht hadden).

Volgens die George zijn ze een Amerikaans bedrijf en worden de goederen vanuit de VS verzonden.

Alleen al de manier waarop ze te werk gaan zegt genoeg. Zij nemen enkel de opslag en het inpakkingsgebeuren op zich, de verzending zou volledig bij DHL liggen. Tussen DHL en hun bedrijf zou er dan blijkbaar weer een ander bedrijf zijn dat de bestellingen doet.

De betaling gebeurt via Western Union of Money Gram, iets wat een zichzelf respecterend ondernemer zichzelf nooit zou aandoen. Betalingen met de bank of PayPal gaat ook niet, terwijl een officïeel Amerikaans bedrijf over een bankrekening móet beschikken. Ik heb hem maar gelijk verteld dat wij Europeanen geen achterlijk klootjesvolk zijn en dat we bijgevolg dus nooit een betaling met WU of MG zullen accepteren. En dan vertelde hij mij doodleuk het volgende : "hmmm, I see it, you got bad experiences. But, I can tell you, you are working with correct people".

Op de vraag of ze al goederen verzonden hebben naar de BeNeLux, krijg je een "njet". Het enige Europese land waar ze al naartoe hebben verzonden, is Roemenië. Toeval of niet, maar Roemenië haalt ook geregeld de pers met oplichtingspraktijken.

Hij gaat mij één van de dagen proberen foto's te bezorgen, eens zien in welke mate die getruckeerd zullen zijn.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #24  
Oud 08-03-09, 16:05
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Ik heb vannacht ook een tijdje met die mooie meneer lopen praten via MSN.

Mijn conclusie is dat ze je gewoon proberen op te lichten (zoals we al verwacht hadden).

Volgens die George zijn ze een Amerikaans bedrijf en worden de goederen vanuit de VS verzonden.

Alleen al de manier waarop ze te werk gaan zegt genoeg. Zij nemen enkel de opslag en het inpakkingsgebeuren op zich, de verzending zou volledig bij DHL liggen. Tussen DHL en hun bedrijf zou er dan blijkbaar weer een ander bedrijf zijn dat de bestellingen doet.

De betaling gebeurt via Western Union of Money Gram, iets wat een zichzelf respecterend ondernemer zichzelf nooit zou aandoen. Betalingen met de bank of PayPal gaat ook niet, terwijl een officïeel Amerikaans bedrijf over een bankrekening móet beschikken. Ik heb hem maar gelijk verteld dat wij Europeanen geen achterlijk klootjesvolk zijn en dat we bijgevolg dus nooit een betaling met WU of MG zullen accepteren. En dan vertelde hij mij doodleuk het volgende : "hmmm, I see it, you got bad experiences. But, I can tell you, you are working with correct people".

Op de vraag of ze al goederen verzonden hebben naar de BeNeLux, krijg je een "njet". Het enige Europese land waar ze al naartoe hebben verzonden, is Roemenië. Toeval of niet, maar Roemenië haalt ook geregeld de pers met oplichtingspraktijken.

Hij gaat mij één van de dagen proberen foto's te bezorgen, eens zien in welke mate die getruckeerd zullen zijn.
Heb ik gelijk of heb ik gelijk
Das altijd zo,tis te mooi om waar te zijn ook.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 16GB kopen op ebay. Blauwemeer Koopinformatie USA 4 03-01-14 20:51
Iphone kopen op ebay Dragan Koopinformatie USA 10 20-09-09 23:09
iPhone 3G via Ebay uit Duitsland kopen Denneke Koopinformatie Rest Europa 1 30-05-09 16:48
iPhone kopen op eBay Stevitski Unlock [archief] 9 20-04-08 21:45
iPhone kopen op eBay Yannick Archief 19 14-11-07 14:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.