iphone in amerika kopen, tacktiek? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fsfikke Wat blaat iedereen over verplicht een abbo afsluiten? AT&T heeft het volgende op hun site staan: omdat als je goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan zien dat het om een upgrade gaat van de 3G naar 3GS zodat je niet weer een abbo hoeft aftesluiten als bestaand AT&T klant. Begrijpend lezen is moeilijk soms So, what if you still aren't eligible for our best upgrade pricing and you still want iPhone 3GS now? You do have options:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
[quote]Begrijpend lezen is moeilijk soms[/]
Schijnbaar wel :? Ik weet niet hoe het met jouw Engels gesteld is, maar op zich kan je zonder al te veel moeite ook op deze sites lezen dat je geen AT&T klant hoeft te zijn: AT&T confirms contract-free $599 / $699 iPhone 3Gs for next week MacRumors iPhone Blog: AT&T Confirms No-Contract iPhone 3G Sales Is it possible to buy a locked to AT&T iphone 3GS without signing a contract? - Hackint0sh En zo kan je er nog wel een paar vinden. Nog voordeliger is het om gewoon een contract af te sluiten en die daarna op te zeggen. Maar als Nederlander kan je natuurlijk niet zomaar een contract afsluiten in de VS. |
|
|||
|
|||
Kijk, iedereen spreekt elkaar tegen, op welke forum of bron ik ook kijk.
Ik weet het echt niet zeker... maar heeft niemand hier het ook écht geprobeerd? Een maat van me gaat naar de VS. en wou er een voor me kopen, maar hij haakte af en zei dat een kennis van z'n moeder (zij is amerikaanse) dat het niet kon of zo (erg onduidelijk). In een ander forum zei iemand wel dit. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier zijn ook een aantal mensen die zeggen dat het ze gelukt is:
https://forum.iculture.nl/f41/i...phone-usa.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
575 vs, 615 en 675 vs. 719 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kopen in Amerika | mikezaandam | Koopinformatie USA | 657 | 14-04-11 11:59 |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|