iPhone Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Sind kort zijn de prijzen van de iPhone verlaad (tot 99$). Aangezien ik 500€ of meer echt te veel geld vind voor een smartphone had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Amerika
Sind kort zijn de prijzen van de iPhone verlaad (tot 99$). Aangezien ik 500€ of meer echt te veel geld vind voor een smartphone had ik gedacht hem in Amerika te halen of hem te kopen en te laten opzenden.
Kan deze iPhone ook gekocht worden zonder abbo? Af het abbo niet registreren en hem hier simlockvrij maken? Alvast bedankt voor de moeite peerpol |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opzich mag je best een beetje nadenken... Dan kom je er namelijk achter dat $99 in combinatie met een abonnement is.
En volgens mij zijn ze ook niet simlockvrij te koop in Amerika. En sinds de 3G versie zijn ze extra streng met activeren en abonnementen geworden. Dus je telefoon meenemen en thuis abonnement afsluiten (wat je dan niet deed) gaat ook niet meer door. Als je 500 euro voor een smartphone teveel vind zou je eens moeten nadenken of een smartphone wel iets voor je is... Want dat is toch wel een gemiddeld bedrag wat je voor een smartphone moet betalen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iPhone 3GS: iPhone 4 uit Amerika ?? | Woutrrr | Unlock | 7 | 21-06-10 01:26 |
iPhone 3G (NL) in Amerika | roelandm | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 05-08-09 23:16 |
iPhone in Amerika | ThommieGun | Archief | 1 | 27-12-08 11:54 |
iphone uit amerika | prashantjuh | Archief | 2 | 10-10-07 19:42 |
|
|