Spullen voor je Iphone goedkoop aanschaffen discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede forumleden. ik ben druk op zoek geweest naar leuke gadets voor mijn Iphone,Nu heb ik de meeste dingen al gekocht via marktplaats maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spullen voor je Iphone goedkoop aanschaffen
Beste mede forumleden.
ik ben druk op zoek geweest naar leuke gadets voor mijn Iphone,Nu heb ik de meeste dingen al gekocht via marktplaats maar ben recent ook een website tegengekomen die wellicht jullie ook intreseerd. Ik heb er zoal mijn simkaart adapter,autolader,nieuwe accu,in ear headset,leren hoesje etc etc gekocht. Mischien weten jullie nog een site waar ik ook n og even op kan rondkijken,moet wel Amerika zijn dan. Hier is mijn link www.dealextreme.com |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe lang is de levertijd naar België?
|
|
|||
|
|||
bij mij duurde het ongeveer één week maar onlangs heb ik ook op www.focalprice.com besteld en dat duurde iets langer.
Ik woon zelf in nederland dus ik neem aan dat het ongeveer hetzelfde is. |
|
|||
|
|||
Inderdaad goede site, levertijd is ongeveer 2 weken naar NL
|
|
|||
|
|||
Welke site is beter: dealextreme of focalprice?
En nog andere goede webwinkels? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo ik heb een vraagje mischien heel dom maar hoe betaal je met dollars als ik die niet heb...??
|
|
|||
|
|||
Ik betaal met paypal en dan wordt de dollar omgezet naar euro.
Maar ik ben niet tevreden over de laders van Dealextreme. Ik heb er zowel een huislader als een autolader gekocht en geen van beide werkt. Weet iemand of de laders van Focalprice wel werken? |
|
|||
|
|||
Ik koop eigenlijk alles op ebay! Met name hoesjes, cases etc. Soms ben je dan iets meer kwijt dan op DE maar tot nu toe zijn de ervaringen goed, je moet alleen goed zoeken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
goedkoop docking ding voor de 3g | bzb | iPhone accessoires en onderdelen | 25 | 19-12-08 18:46 |
2 iPhones, 1 keer aanschaffen voor beide phones?? | peter.barendregt | iPhone Apps | 10 | 15-12-08 02:05 |
|
|