Ipad 1 amerika? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand ervaring met het kopen van een ipad in Amerika? Ik wil er namelijk 1 kopen in amerika. Hebben ze nog de ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 1 amerika?
Heeft er iemand ervaring met het kopen van een ipad in Amerika? Ik wil er namelijk 1 kopen in amerika.
Hebben ze nog de ipad 1 in de amerikaanse apple store? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is de iPad 1 helemaal uit het assortiment bij Apple zelf.
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen enkel probleem om een iPad te kopen in de USA, mocht je je toch laten verleiden en een iPad 2 kiezen, hou dan rekening met at&t en verizon. De verizon versie werkt niet buiten Amerika. De Wi-Fi en 3g at&t wel. Maar ik heb nu inmiddels 6x voor de deur gelegen bij 2 apple stores (Orlando & Napels) en geen enkele at&t model kunnen scoren, alleen Wi-Fi of verizon. Bij Best Buy is de ipad1 te koop, ze liggen echter niet meer in de winkels, dus moet je erom vragen. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties.
Nog even een vraaagje: Op de apple site staat de ipad 2 voor 500 dollar(Wi-Fi 16gb). Voor de duidelijk is dat nou 344? euro ? Zo ja wel goedkoop |
|
||||
|
||||
Komt nog tax bij (+/- 8-9%)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 in amerika | Flatiner | iPad algemeen | 2 | 19-04-11 20:38 |
Ipad Microsim Amerika | NicksterD | iPad algemeen | 4 | 03-09-10 16:48 |
Beschikbaarheid iPad Amerika | The Unbelievable | iPad algemeen | 7 | 11-07-10 17:58 |
|
|