goedkoop docking ding voor de 3g discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) waar vind een eenvoudige goedkope docking houder voor de 3g? hoeft alleen maar op te laden via de orginele draad. groetjes BZB...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
goedkoop docking ding voor de 3g
waar vind een eenvoudige goedkope docking houder voor de 3g? hoeft alleen maar op te laden via de orginele draad.
groetjes BZB |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De originelen van Apple kost 25 euro. Een probleem....je kan ze nog nergens kopen. Ze worden heel zuinig uitgeleverd. Wacht er zelf ook al een paar weken op.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga eens kijken bij electronicazaken zoals Media Markt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
niemand in mijn omgeving heeft een iphone , maar zal de plaatselijke apple shop eens vragen, media markt heeft alleen die met aftanse bediening
|
|
|||
|
|||
Hou er wel rekening mee dat als je een ander dock koopt, dat je expliciet vraagt of'tie ook voor de 3G werkt. Een aantal oude docks geven geen voeding
aan de 3G. |
|
|||
|
|||
ik heb me een okkazie dock van een eerste-generatie iphone aangeschaft en met de dremel de zijkantjes een beetje breder gemaakt zodat de 3G er in past
|
|
||||
|
||||
de dock van zowel de bluetooth Apple setjes als de 1ste gen. iPhone werken ook! MOcht je die hebben . of 2ehandsje scoren
|
|
|||
|
|||
bij een dock van een 1ste generatie iphone moet je wel de randjes een beetje breder maken . (5 minuutjes werk)
|
|
|||
|
|||
Is een dock adapter (7 euro per 3) niet afdoende dan om een oud iPhone dock te gebruiken icm de nieuwe iPhone?
|
|
|||
|
|||
een dock adapter is voor gebruik in de universal dock , niet de iphone dock .
|
|
|||
|
|||
Hmpf. En de oplader van de oude iPhone, is die wel compatible? (gewoon het stuk stekker/usb/iphone connector dus)
|
|
|||
|
|||
de lader van de vorige iphone werkt . Ik heb een lader+kabel+dock van de oude iphone in gebruik voor mijn 3G (dock een beetje breder gemaakt om de 3G er te laten in passen )
|
|
|||
|
|||
Ok. En de aansluiting van de lader past ook op de nieuwe universal dock? Dan hoef ik dus alleen maar een nieuwe dock en kan ik ook mijn oude 'extra' lader blijven gebruiken, right?
|
|
||||
|
||||
Ik moest mijn dock die ik bij de bluetooth headset kreeg, ook gewoon een stukje dremelen hoor. Daar paste de 3G ook niet in.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
APPLE ORIGINAL SYNC DOCK CRADLE FOR iPHONE 3G 8GB 16GB - eBay (item 170246921694 end time Aug-07-08 00:27:17 PDT)
Omgerekend naar euro's nog net geen 15 euro inclusief de verzendkosten Heb 'm ook besteld. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lekker ding | jonathan | Chat en geruchten | 9 | 21-03-13 15:10 |
welke docking voor iphone 3gs? | fiestaboyke | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-11-10 17:18 |
Docking station voor audio | Robzster | iPhone algemeen | 0 | 01-11-10 16:25 |
Docking melding: Dit accessoire is niet geschikt voor de iphone | Shorty007 | Archief | 1 | 06-06-09 23:04 |
Docking station Ipod niet voor Iphone? | jeroenkommer | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-07-08 18:05 |
|
|