goedkoop docking ding voor de 3g discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) dit is mijn dock ook handig voor naar het strand...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
dit is mijn dock ook handig voor naar het strand |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kosda? En waar te koop?
|
|
||||
|
||||
50 euro ofzo.
gewoon bij een electronicawinkel |
|
|||
|
|||
Zal ik doen
|
|
|||
|
|||
nieuwe phone op oude docking
Hi
Heb de 3G gekocht, past inderdaad niet in dockingstation van mijn oude iPhone. Ik lees dat je de randjes wat breder kunt maken. Kan iemand duidelijk uitleggen hoe ik dat het beste kan doen? Thnx Mike |
|
||||
|
||||
chinees maar goedkoop
Ik gebruik zelf al een tijdje deze:
USB Sync Charger Dock For Apple iPhone 3G 8GB 16GB 32GB - eBay (item 220287433849 end time Oct-08-08 17:24:04 PDT) Werkt voor sync en laden prima, voor geluid minder. Je hoort gsm-storing af en toe, maar dat was alleen tijdens de keer dat ik het testte. Ik gebruik het nl. niet voor muziek te luisteren, alleen voor aan mijn computer. Ook krijg je steevast de melding dat deze accesoire niet geschikt is voor de iPhone 3G, maar die kun je negeren en verdwijnt vanzelf. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lekker ding | jonathan | Chat en geruchten | 9 | 21-03-13 15:10 |
welke docking voor iphone 3gs? | fiestaboyke | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-11-10 17:18 |
Docking station voor audio | Robzster | iPhone algemeen | 0 | 01-11-10 16:25 |
Docking melding: Dit accessoire is niet geschikt voor de iphone | Shorty007 | Archief | 1 | 06-06-09 23:04 |
Docking station Ipod niet voor Iphone? | jeroenkommer | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-07-08 18:05 |
|
|