Iphone4 uit Amerika in Nederland gebruiken? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz Ook niet waar. Als je mazzel hebt krijg je gewoon het toestel of je nou BE bent of NL. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb vandaag een paar mobistar winkels opgebelt.Natuurlijk deden ze allemaal wel voorzichtig met het antwoorden, vooral toen het ging over het reserveren van een toestel. Vorig jaar zou het reserveren van een toestel verboden zijn geweest door Apple. Daarom stond ik de nacht ervoor al aan mijn Mobistar winkel^^. Anyway , ik heb dus ook gevraagd of ze de Belgen voorrang gaan geven op iPhones, en deze hebben mij vertelt dat ze niemand voorrang kunnen geven of dergelijke, als een Nederlander voor een Belg de winkel binnenstapt , heeft de NL'er de gsm. Belgische winkels die dit anders zouden doen zouden tegen de wet ingaan (Blijkbaar).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zou de iPhone4 los verkocht gaan worden in Nederland? | woestewillem | Koopinformatie Nederland | 10 | 21-10-10 18:17 |
Amerikaanse IPad met 3G in Nederland gebruiken | CV-G | iPad algemeen | 7 | 09-09-10 08:01 |
Scooter kopen in nederland gebruiken in belgie | Gamebusters | Archief | 1 | 24-10-09 20:57 |
Iphone kopen in Belgie, gebruiken in Nederland | Remco99 | Overige providers Nederland | 4 | 01-10-09 16:52 |
Wie heeft ervaring om Iphone in Amerika te gebruiken? | herk0039 | Koopinformatie USA | 2 | 17-09-08 18:32 |
|
|