ipad 2 kopen in amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben aaldrik ben nieuwe hier Ik ben van plan om een ipad 2 te kopen in amerika on dat die daar goedkoper is. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 2 kopen in amerika
Hallo ik ben aaldrik ben nieuwe hier
Ik ben van plan om een ipad 2 te kopen in amerika on dat die daar goedkoper is. Mijn vraag is is dat goed om hem daar te kopen of zit je met de taal .Kun je hem om zetten naar nederlands of is het niet mogelijk. En wat doet een 3g is dat voor draadloos internet en mijn laatste vraag is kun je er usb op aansluiten met een adapter. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is hier al meerdere keren behandeld. Misschien geen slecht idee om eens de zoekfunctie te gebruiken.
Waar je die koopt speelt geen rol je kan die altijd gebruiken en in het nederlands zetten en alsook 3G gebruiken. Wat is 3G --> http://nl.wikipedia.org/wiki/3G |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit forumgedeelte kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Labels |
i pad2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 kopen in Amerika | hans1991 | Koopinformatie USA | 23 | 16-09-12 18:15 |
Iphone 4 kopen in Amerika | mikezaandam | Koopinformatie USA | 657 | 14-04-11 11:59 |
iPad 2 kopen in amerika | Barrybe50 | Koopinformatie USA | 8 | 04-03-11 10:03 |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
|
|